Zodiac Sală Jocuri se lansează în forță și prezintă campania de comunicare „Zodiac Mizează pe distracție!”

miercuri, 20 martie 2019

Zodiac Sală Jocuri mizează pe distracție

 

„Mizează pe distracție!” este îndemnul primei campanii de comunicare Zodiac Sală Jocuri, după ce compania care opera sub sigla Merkur Sală Jocuri s-a desprins total de grupul german Gauselmann – unul dintre cei mai importanți jucători din industria jocurilor de noroc la nivel internațional, sub egida căruia a funcționat între anii 2004 – 2014.

Sălile Merkur Sală Jocuri din Romania își schimbă numele începând cu februarie 2019 și continuă sub numele de Zodiac Sală Jocuri, cu 8 Săli dedicate, peste 350 posturi de joc aflate în 6 orașe și peste 100 angajați.

Divertisment cu posibilități de câștig și joc responsabil

,,Comunicăm lansarea noului brand Zodiac printr-o campanie ce transmite mesajul ,,Mizează pe distracție” și astfel subliniem încă o dată preocuparea noastră pentru a oferi constant un mediu prielnic distracției și alternativului. Promovăm jocul doar ca formă de divertisment în care primordială este distracția, iar câștigul poate veni ca o consecință firească a jocului. Ne dorim ca prin integritate, competență, responsabilitate și servicii excepționale să oferim o experiență de neuitat în sălile de jocuri Zodiac”, a declarat Manuela Ciric, Director Executiv.

Campania de comunicare „Mizează pe distracție” are în centru sezonalitatea zodiilor. Lunar sărbătoriții zodiei curente sunt în centrul atenției, iar fiecare eveniment astrologic este comunicat diferit, pornind de la caracteristicile nativilor zodiei respective. Primul episod din serie este dedicat zodiei Pești.

Un proiect inedit

„Ne-am dorit să comunicăm lansarea brandului Zodiac într-un mod diferit în peisajul jocurilor de noroc din România, să aducem un suflu nou printr-o comunicare contextualizată, sincronizată cu calendarul schimbării zodiilor, dar și prin execuția conceptului creativ în care am personificat zodiile, apelând la machiaj profesional și la umor, pentru a recrea universul Zodiac, în care multitudinea de tipologii de jucători este cea care creează atmosfera destinsă și contribuie la distracția din sălile de joc”, spune Camelia Toma, Director Marketing și Comunicare Zodiac.

Despre Zodiac Sală Jocuri

Zodiac Sală Jocuri numără 8 săli de jocuri de tip slot-machine dedicate, în 6 orașe din țară, având peste 100 de angajați, 350 posturi de joc, devenind astfel în cei 15 ani de activitate una dintre cele mai importante prezențe pe piața jocurilor de noroc din România.

Compania a investit încă din anul 2012 într-un nou concept de Săli de Jocuri dedicate divertismentului cu posibilități de câștig și a lansat mai multe campanii de responsabilizare a jucătorilor, una din cele mai populare dintre acestea fiind campania Mituri Deslușite, o colecție de clipuri video prin care se combat cele mai populare mituri din lumea jocurilor de noroc și se îndeamnă la joc responsabil.

Compania este una din cele mai răsunătoare voci în promovarea jocului responsabil, care susține activ programul național Joc Responsabil.

Mai multe detalii pe www.ZodiacJocuri.ro!

 

Jocurile de noroc văzute ca o formă de distracţie și petrecere a timpului liber – istoricul campaniilor de marketing.

În 2012, cu mult curaj și spirit de inițiativă, a fost lansat în România noul concept de săli de jocuri, în care divertismentul se îmbină cu posibilitatea câștigului. În 2015, a fost adusă o completare inedită, îndrăzneață, păstrând spiritul inovativ: Concerte de muzică live în sălile de jocuri. Spectacolele de muzică live de calitate au continuat și anul următor oferind oaspeților, așa cum devenea deja caracteristic, o atmosferă în care prima divertismentul. Continuând pe linia ineditului și a alternativului în 2017 a fost lansată campania “Premiile lui Mihai” care a culminat cu deja tradiționalele spectacole de muzică live de calitate.

Tot în 2017, pentru prima dată în România, o sală de jocuri alegea să construiască o campanie de responsabilitate socială care să încerce să redreseze imaginea sălilor de jocuri de noroc și a activității de jocuri de noroc în general. Campania video “Mituri Deslușite” propunea o manieră inedită de comunicare, printr-o serie de clipuri video comice în care Mihai, unul dintre managerii sălilor, venea să lămurească într-un mod amuzant câteva situații dificile dar destul de des întâlnite de operatori și participanți în sălile de jocuri: cazurile de jucători care încearcă să înduplece norocul în baza unor superstiții și mituri dezvoltate de-a lungul timpului.

Seria de campanii inovative a continuat cu “Hora Premiilor”, o campanie dinamică presărată cu spectacole de calitate menite să întărească conceptul de divertisment cu posibilități de câștiguri.

Maratonul campaniilor ingenioase continuă cu ingenioasa campanie ‘’ZODIAC’’- campanie ce poartă numele noului brand, Zodiac Sală Jocuri.

Zodiac Sală Jocuri crede cu tărie că sălile de jocuri, în general, și sloturile în particular au ca obiectiv central oferirea unui serviciu de divertisment, de relaxare sau de evadare din cotidian. Acesta este motivul pentru care compania a ales să creeze un sistem amplu de recompensare a prezenței și a fidelității clienților săi, punând la bătaie un pot cumulat de 1.440.000 de lei care va fi acordat aleatoriu în urma unor extrageri, și care are ca obiectiv premierea participanților indiferent dacă aceștia au înregistrat sau nu vreun câștig în cadrul vizitelor în sălile Zodiac și indiferent de suma de bani pe care au ales să o cheltuiască pe parcursul vizitelor.

Zodiac Sală Jocuri a ales să fie diferit mizând pe distracție, obiectivul principal fiind asigurarea unor standarde ridicate și uniforme la nivelul produselor și serviciilor iar prin inovațiile pe care Zodiac le aduce constant în comunicarea cu clienții și potențialii clienți transmite clar dorința de a fi în continuare cu un pas înainte, tocmai pentru a aduce clienților cel mai înalt grad de satisfacție.

 

Scurt istoric al companiei:

2004 – Merkur Casino, parte a grupului german Gauselmann a deschis prima sală de jocuri în România.

2014 – Locațiile Merkur Sală Jocuri din România au fost preluate de Merkur Entertainment Center SRL care aparține grupului de companii cu capital privat românesc, Maffaro Gaming.

2019 –  Noua siglă “ZODIAC” va reprezenta serviciile prestate de Merkur Entertainment Center SRL

Author: admin

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *