VLAD CAZINO, un succes al experiențelor de joc online în categoria cazino

marţi, 19 noiembrie 2019

Cu aproape doi ani de prezență pe piața locală de gambling, Vlad Cazino este un exemplu de succes, popularitatea brandului crescând rapid inclusiv grație conceptului original: prima marcă de cazino online 100% românească, având în spate experiența și performanța unui grup internațional de top în acest domeniu, Kindred Group.

 

În timp ce alte platforme de jocuri de noroc online folosesc de obicei pariurile sportive în prim-plan, Vlad Cazino se dedică exclusiv experiențelor în categoria cazino, incluzând aici cazino live și jocuri de bingo. Pas cu pas, Vlad Cazino a crescut organic, iar cea mai recentă noutate importantă este lansarea jocurilor EGT pe vladcazino.ro.

Primul brand de cazino online dedicat românilor s-a lansat cu un concept local care să-i facă resimțită apartenența la moștenirea culturală românească. S-a valorificat astfel într-un mod inedit cel mai puternic brand al României peste hotare – mitul vampirului Dracula, confundat adesea cu Vlad Țepeș. Creatorii brandului Vlad Cazino au dezvoltat o imagine care combină partea legendară a poveștii cu elemente pline de umor, care îl transformă pe protagonistul mărcii într-un vampir simpatic, prietenos, care mușcă doar din plictiseală și care oferă oportunități moderne de distracție pe internet, oriunde și oricând.

 

“Odată cu lansarea Vlad Cazino, Kindred Group urmărește să își extindă amprenta pe piața din România cu un brand nou, fresh, local, care scoate în evidență umorul tipic românesc. Sperăm ca jucătorii noștri să se bucure din plin de distracția și atmosfera relaxată din Vlad Cazino”, spunea în momentul lansării în România Lucian Prisecaru, General Manager Romania la Kindred Group.

 

 

#FestiVlad – Vlad Cazino s-a asociat cu UNTOLD, rezultând extra beneficii pentru clienți

 

În această vară, în calitate de brand românesc care promovează divertismentul de calitate, cazinoul online Vlad Cazino s-a poziționat și ca sponsor al festivalului UNTOLD, sub conceptul #FestiVlad. Un promotor al distracției online s-a asociat așadar cu un promotor al distracției offline – două branduri românești cu rezonanță internațională. În calitate de sponsor, Vlad Cazino a participat la finanțarea unui festival la cele mai înalte standarde, pentru toți participanții. În paralel, Vlad Cazino și-a fidelizat fanii activi oferind numeroase beneficii legate de Untold 2019, precum invitații la festival, pachete speciale cu cazare și beneficii VIP – pachete FestiVlad și FestiVIP (cu bani de cheltuială și chiar cazare pe durata festivalului).

untold

“Colaborarea s-a dovedit a fi una de succes, atât pentru noi cât și pentru fanii UNTOLD, care au avut ocazia de a cunoaște mai îndeaproape brandul Vlad Cazino și de a se distra atât pe site cât și la castelul lui Vlad de la UNTOLD. Ne-am propus din start o colaborare pe termen lung și anul viitor surprizele vor fi next level!” Ionuț Zăicescu, Marketing Manager Vlad Cazino

 

Jocurile EGT, disponibile jucătorilor români pe platforma online Vlad Cazino

Acum, dincolo de bonusuri, promoții și conținut de calitate la sloturi (de la provideri de top precum GreenTube Novomatic Interactive, Play n’GO, NetEnt, Williams Interactive, NextGen, etc) , mese de ruletă, dealeri live, blackjack, camere de bingo online, un nou mare avantaj este oferit clienților: jocurile EGT. Aceste jocuri sunt extrem de populare în industria jocurilor de noroc, provenind de la Euro Games Technology, firmă specializată în dezvoltarea unei game variate de jocuri pentru industria de gambling, pe segmentul de aparate de tip slot machines. Ce experiență oferă jucătorilor acest conținut EGT? În primul rând, grafică de înaltă calitate și experiența jocurilor offline duse în mediul online. Jocuri precum: Shining Crown, 100 Super Hot nu mai au nevoie de nicio prezentare pentru publicul român iar Vlad Cazino se poate lăuda cu o ofertă completă de online cazino.

 

În pregătire: o nouă metodă de plată și retragere bani, în avantajul clienților Vlad Cazino

 

“Acționăm mereu pe două direcții principale: pe de o parte această zonă de marketing prin care conturăm mai bine brandul Vlad Cazino și prin care fidelizăm clienții existenți (de exemplu prin super beneficiile oferite în cadrul asocierii cu Untold 2019), iar pe de altă parte prin creșterea permanentă a performanței platformei noastre, așa cum s-a întâmplat recent prin lansarea seriei de jocuri EGT. Mereu căutăm zone de dezvoltare, iar în prezent pregătim lansarea unei noi metode de plată -Top pay – care va permite jucătorilor să depună și să retragă bani de pe terminalele lor”, explică Ionuț Zăicescu.

Deschisă spre tehnologia de ultimă generație și cu un număr mare de persoane cu apetit pentru divertisment de calitate, piața românească s-a dovedit perfectă pentru a rezona cu un brand dedicat în zona jocurilor de noroc online, pe nișa reprezentată de cazino online și bingo. Grupul din care face parte Vlad Cazino avea deja experiență locală cu brandul Unibet, un alt mare succes consemnat în țara noastră, astfel că premizele erau favorabile pentru o astfel de marcă ce poate acționa pe partea de sloturi, ruletă și alte forme de divertisment de tip cazino și live cazino. Vlad Cazino este cu siguranță o lecție bună de marketing implementat local, care respectă specificul unei țări (în cazul de față România) fără a face compromis cu privire la standardele internaționale ale serviciilor oferite clienților.

 

Experimente reușite pe toate piețele

 

Succesul Vlad Cazino pe piața românească nu este singular pentru Kindred Group, firma care deține și Unibet (lider în țara noastră pe segmentul de pariuri sportive online) având cazino-uri targetate pe piețe locale și în Suedia și Norvegia. Kindred Group se bazează pe o strategie multi brand, cu platforme performante și marketing avansat. Peste 20 de milioane de clienți activi folosesc în prezent serviciile grupului la nivel global, prin prisma a 11 branduri de jocuri de noroc online.

 

Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *