VLAD CAZINO, un adevărat comunicator de entertainment

joi, 12 octombrie 2023

De-a lungul anilor am observat evoluția constantă a brandului VLAD CAZINO și asta nu face decât să ne bucure și să ne încurajeze să fim încrezători pentru viitorul industriei de jocuri de noroc online din România. Ca de obicei, VLAD CAZINO este un trendsetter în materie de comunicare continuând constant să comunice în primul rând responsabilitate față de această distracție, dar și să transmită mesaje care rămân în mod plăcut în mintea consumatorului de acest gen de entertainment – fiind amuzanți și memorabili în același timp.

VLAD CAZINO

VLAD CAZINO ne binedispune încă din spoturile pe care le promovează

Unul dintre cele mai importante lucruri pe care doresc să le scot în evidență cu privire la felul în care VLAD CAZINO reușește să ne binedispună este încă din spoturile pe care le promovează în media. Uite de exemplu, ultimul lor spot TV face referire la o promoție legată de ceasuri de lux, dar modalitatea în care actorii Cătălin Bordea și Nelu Cortea dau viață unei scene inspirată de celebrul film, The Shining, avându-l în rol principal pe Jack Nicholson, ne amuză copios. VLAD CAZINO știe să ne facă să râdă și să ne binedispună. Până la urmă despre asta este vorba atunci când dorești să te destinzi sau să te relaxezi, să intri, de exemplu, pe un site online precum vladcazino.ro și să participi la distracție cu zâmbetul pe buze.

Vlăduț s-a maturizat

Dacă în spoturile anilor trecuți aveam parte de apariția animată a personajului Vlăduț, iată că acum comunicarea devine “serioasă”. Duetul Bordea – Cortea face furori și-l face uitat pe Vlăduț. Chiar dacă îl simpatizam pe micuțul vampir, acum VLAD CAZINO îmi dă senzația de împlinire, de încheiere a unui capitol din viața brandului și deschiderea unuia nou, mai apropiat de publicul tânăr care vrea chestii cool, cu care să iasă în evidență. Uite cum ar fi de exemplu ceasurile Breitling. Vă fac o mărturisire, sunt înnebunit după ceasurile astea și de mult îmi doresc unul, dar tot timpul îmi spun că ar fi bine să mai aștept, pentru că am alte priorități. Promoția asta mi-a picat mănușă.

Operatorul online a făcut eforturi în timp pentru maturizarea imaginii brandului și acum a dorit un focus sporit pe ambasadori cu prezenta limitată a personajului animat, iar asta a condus la o creștere semnificativă a comunicării din punct de vedere calitativ. Vlăduț este drăguț dar până la urmă este un personaj animat, iar mutarea asta concentrată mai mult pe scene amuzante și pe jocul actoricesc al duoului Bordea-Cortea mi se pare mai inspirată. Bravo lor! VLAD CAZINO reușește în felul acesta să transmit mesaje mai mature, dar păstrându-și nota de amuzament caracteristică brandului.

VLAD CAZINO

Motor, acțiune…și mai multă acțiune

Tot în ideea de acțiune evidentă, Vlad Cazino a accentuat implicarea în divertisment în mod echilibrat, stimulând nu doar distracția online prin conținutul de sloturi și jocuri de masă de cazino de pe platforma sa, ci și distracția offline, la cel mai înalt nivel. Ideea că poți să replici o scenă dintr-un film celebru poate fi un exercițiu de amuzament pentru noi toți atunci când ne vedem cu prietenii. Cu cât filmele sunt mai memorabile cu atât impactul este unul mai de durată. Acțiunea și suspansul transmis de scenele acelea cu Jack Nicholson îmi dau același fior electric (vezi finalul scenei dintre Cortea și Bordea cu bateria de la mașină) în tot corpul, de parcă văd filmul acum pentru prima dată.

Jocul responsabil rămâne o prioritate pentru VLAD CAZINO

Jocul responsabil a fost și va rămâne targetul principal al brandului, dar și a grupului din care face parte, Kindred Group.

Jocul responsabil în viziunea Vlad Cazino înseamnă doar efecte pozitive și distracție echilibrată.  De curând s-a derulat o mare campanie de succes ce a vizat conștientizarea și mai mare a jucătorilor față de efectele negative ale unui joc lipsit de echilibru ce l-a avut în prim plan pe Florin Piersic Jr. “Călătoria spre Zero”, așa cum se numește Campania de Joc Responsabil derulată de Kindred Group la nivelul întregii companii, nu este doar o promisiune de marketing, în spiritul responsabilității sociale corporative ci un set de obiective și acțiuni concrete.

Vlad Cazino își aduce contribuția în România la campania inițiată de Kindred Group prin tehnologie de ultimă generație, prin echipe specializate experimentate să analizeze comportamentul de joc al jucătorilor de pe site, acționându-se în mod punctual pentru a diminua pe cât posibil orice aspect negativ al practicării de jocuri de noroc. Scopul este unul foarte important pentru VLAD CAZINO – eliminarea totală a problemelor legate de gambling pentru clienții lor. În cele mai recente rapoarte, Kindred Group a prezentat rezultatele foarte bune ale acestor demersuri, dar și planuri ambițioase pentru accelerarea acțiunii în favoarea jocului responsabil pe toate piețele unde compania este prezentă, deci inclusiv în România.





Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.