Vlad Cazino, de 5 ani susținător activ al divertismentului românesc și al Jocului Responsabil
Fidel promisiunilor făcute încă din 2018, anul lansării pe piața românească, Vlad Cazino a devenit un brand asociat puternic cu divertismentul românesc de înaltă calitate. Nu numai că a ajuns să se implice în crearea de conținut, dar este tot mai activ în sprijinul Jocului Responsabil, în linie cu acțiunile gigantului cazinourilor și caselor de pariuri online din care face parte – operatorul internațional de jocuri de noroc Kindred Group.

Joc Responsabil
Sunt deja 5 ani de la momentul în care, pe o piață în plină dezvoltare, a devenit disponibilă prima platformă de cazino online dedicată în totalitate specificului românesc. Identitatea brandului a fost construită pornind de la miturile vampirilor din Transilvania, un produs de marketing despre care mulți specialiști în promovare au spus de-a lungul timpului că România îl folosește mult prea puțin.
S-a ales o notă originală, amuzantă, o reinterpretare a acelor repere culturale prezente în filme și cărți. Asocierea cu ideea de Dracula și Vlad Țepeș valorifică unul dintre cele mai cunoscute brand-uri ale României în afara țării, încă din perioada în care irlandezul Bram Stoker a scris faimosul roman Dracula.
Valorile brandului Vlad Cazino, cunoscute deja foarte bine de români
În spiritul divertismentului modern, s-a conturat astfel vampirul Vlad, gazda prietenoasă a celei mai „șmecherifice” platforme de jocuri de online casino. Personajul Vlad, acest vampir jucăuș, pus pe șotii, este primul ambasador al cazinoului online. Vlad Cazino a fost primul brand de pe piața locală de jocuri de noroc online care a optat pentru o astfel de abordare curajoasă, neconvențională, constituindu-și o identitate unică, memorabilă.
ADN-ul brandului Vlad Cazino cuprinde valori apreciate de pasionații de jocuri de cazino: varietate maximă de forme de distracție la sloturi și jocuri de masă de cazino, campanii promoționale cu premii pe cât de inedite, pe atât de consistente, servicii prietenoase, de înaltă calitate, precum și implicare directă în sprijinul divertismentului românesc. Toate acestea vin la pachet cu demersuri în favoarea jocului responsabil, valoare esențială a companiei Kindred din care face parte Vlad Cazino.

Vlad Cazino
Partener apropiat al divertismentului românesc, inițiator de conținut
Despre Vlad Cazino se poate spune că a ales să acționeze mereu hotărât. Extrem de activă, marca s-a asociat cu branduri si personalități relevante din divertismentul românesc, tocmai pentru a sprijini industria locală de entertainment.
Ne referim aici la festivaluri de top din lumea muzicii organizate în țara noastră, dar și la evenimente din zona stand-up comedy – o nișă foarte apreciată de români. Micutzu, Cătălin Bordea, Nelu Cortea, Dan Frînculescu, Adrian Nicolae, Cabron și recent, Florin Piersic jr. sunt printre artiștii care s-au alăturat cel puțin punctual inițiativelor Vlad Cazino.
Însă mereu a fost mai mult decât o simplă asociere de marketing a unor influenceri cu un brand. S-a creat conținut unic (de exemplu evenimente stand-up comedy, roast battle cu Bordea, chiar și un clip video cu Cabron), Vlad Cazino a suplimentat distracția la evenimente offline pentru care a fost sponsor și a adus elemente inedite în peisajul de evenimente – merită amintită la acest capitol seria de spectacole Vlad Arena by Vlad Cazino din Costinești, din vara anului 2022.
„Colaborarea cu Vlad Cazino a început în urmă cu patru ani, când am semnat un contract de ambasador pe trei luni, de probă, pentru Bordea. Am ezitat puțin la început, era prima asociere mare pentru Cătălin și începeam direct cu gambling. În timp, relația cu brandul s-a consolidat, trei luni s-au prelungit cu șase, apoi direct cu un an, iar ultima dată am semnat direct pe doi. Au apărut pe parcurs și proiecte speciale (Roast Battle, Ia zi Măh, MCN podcast, etc.) în care am fost susținuți de Vlad Cazino și care nu ar fi avut continuitate fără suportul lor. Patru ani mai târziu, colaborarea continuă și mergem înainte cu speranța că toți oamenii din comunitatea noastră sunt și vor fi responsabili cu viața lor, vor pune mereu pe primul loc sănătatea, familia, job-ul și orice altceva consideră important pe scara lor de valori, iar jocurile de noroc vor rămâne un hobby adaptat bugetului propriu„, spune Călin Crețu – CEO – Headline Management Agency, agenția care reprezintă artiști precum Cătălin Bordea și Nelu Cortea.
Promovare inedită, implicare activă pentru și mai multă distracție
Tot în ideea de acțiune evidentă, Vlad Cazino a accentuat implicarea în divertisment echilibrat, stimulând nu doar distracția online prin conținutul de sloturi și jocuri de masă de cazino de pe platforma sa, ci și distracția offline, la cel mai înalt nivel. Echipa Vlad Cazino – inclusiv ambasadorii săi de brand – a fost prezentă la evenimentele unde brandul de online casino s-a implicat ca sponsor. De fiecare dată, interacțiunea cu spiritul mărcii Vlad Cazino a construit experiențe memorabile, cu promovare Out-of-box.
De asemenea, divertismentul echilibrat a fost stimulat adesea prin alegerea premiilor din campaniile promoționale, pe principiul că distracția online îți aduce facilități pentru distracția offline. De-a lungul acestor ani, Vlad Cazino a oferit premii extra, precum motociclete personalizate Harley Davidson, o auto-rulotă premium, pachete de festival VIP (FestiVlad), automobile sport și alte surprize celor mai norocoși clienți.
Vlad Cazino a fost partener chiar și pentru show-uri de divertisment de televiziune – America Express România, Standup Revolution, Pe bune?!, România are Roast. Brandul Vlad Cazino este prezent adesea dincolo de mediul său principal – internetul – tocmai pentru a rezona cu publicul în diverse momente, sprijinind divertismentul complet, echilibrat.
Toate acestea se leagă perfect cu jocul responsabil. Nici aici nu este doar o promisiune de marketing, în spiritul responsabilității sociale corporative. Vlad Cazino își aduce contribuția în România la campania Journey to Zero inițiată de Kindred Group. Prin tehnologie de ultimă generație, dar și prin echipe specializate să analizeze comportamentul de joc, se acționează în mod general și în mod punctual pentru a diminua pe cât posibil orice aspect negativ al practicării de jocuri de noroc. Scopul este unul măreț – eliminarea totală a problemelor legate de gambling pentru clienții grupului. În cele mai recente rapoarte, Kindred Group a prezentat rezultatele foarte bune ale acestor demersuri, dar și planuri ambițioase pentru accelerarea acțiunii în favoarea jocului responsabil pe toate piețele unde compania este prezentă, deci inclusiv în România.
Jocul responsabil, în centrul atenției la Kindred Group
„Jocurile de noroc oferă fior și entuziasm – de asta ne străduim ca toți jucătorii noștri să se bucure. Pentru un mic procent dintre oameni, jocurile de noroc devin dăunătoare, afectând nu numai viața jucătorilor, ci și familia și prietenii acestora. Fiind unul dintre cei mai mari operatori de jocuri de noroc din lume, prevenirea jocurilor de noroc dăunătoare este una dintre prioritățile noastre principale, fiind abordată prin diferite măsuri în cadrul organizației. Munca noastră este ghidată de călătoria către zero harmful gambling, afirmând că, în timp, zero la sută din veniturile platformei noastre ar trebui să fie generate din jocurile de noroc dăunătoare. O parte din aceasta este să fii un contribuitor de încredere la un dialog bazat pe fapte„, susțin reprezentanții Kindred Group.
Jocul responsabil în viziunea Vlad Cazino înseamnă doar efecte pozitive și distracție echilibrată. Publicul este informat – educat, dar primește și resurse de divertisment de consumat offline, așa cum este menționat mai sus. În paralel, prin mecanisme implementate pe platforma de cazino online, se acționează pentru fiecare situație în parte, adaptându-se la specificul ei, pentru a asigura utilizatori responsabili, care au parte doar de experiențe plăcute pe vladcazino.ro și în aplicația de mobil dedicată.
Noul ambasador de brand din această zonă este Florin Piersic jr., o personalitate din lumea culturală – regizor de teatru și film, scenarist, actor și scriitor român. Implicarea lui Florin Piersic jr. ca ambasador al jocului responsabil reprezintă o surpriză plăcută și o nouă abordare pentru piața gamblingului din România.
Oferta completă de divertisment marca Vlad Cazino
Universul jocurilor de cazino online la Vlad Cazino înseamnă acces oriunde și oricând la o colecție de sute de sloturi de la producătorii de top ai momentului plus jocuri de masă de cazino cu dealeri live, pentru o atmosferă demnă de cele mai prestigioase cazinouri terestre. De asemenea, sunt nelipsite campaniile promoționale cu premii de top: de la gadgeturi pentru toată casa la lingouri de aur, de la premii în bani cash, la automobile și motociclete exclusiviste plus, desigur, extra resurse de divertisment la sloturi online. La toate acestea se adaugă alte facilități precum bonusul consistent de bun venit și acțiuni de fidelizare. Se pune accent pe calitatea serviciilor, de exemplu plăți foarte rapide, comunicare avansată, platformă intuitivă și jocuri optimizate pentru mobil.
Vlad Cazino se recomandă drept cazinoul online cu cele mai multe recompense, oferte și bonusuri, un cazinou energic, activ, dinamic, (de la Relații cu Clienții, la retrageri și timp de încărcare a jocurilor), pentru ca fiecare client să beneficieze de o experiență de joc nu doar plăcută, ci chiar memorabilă. Lansat în anul 2018 ca un proiect inovator pe piața de jocuri de noroc online din România, www.vladcazino.ro continuă să inoveze și să se dezvolte, surprinzând mereu pozitiv prin fel de fel de inițiative deosebite.