Vlad Cazino 2024: provocarea lui Vlad…
Vlad Cazino continuă șirul campaniilor de marketing “altfel” lansând o nouă provocare pentru admiratorii lui Vlad. Simpaticul personaj ce reprezintă spiritul de aventură și distracția pe care o găsim pe vladcazino.ro simte că are nevoie de o schimbare, dorește o schimbare importantă în viața lui de vampir, prins mereu între granița dintre noapte și zi, vrea să fie OM.

Vlad cazino
Provocarea: poți fi următorul Vlad?
Așadar, Vlad este într-o criză și are nevoie de o schimbare. Dorește să fie om, dar pentru asta are nevoie de un corp, pentru a face asta lansează invitația către noi toți să ne arătăm „vladul din noi”.
Cum facem asta? Simplu. Clienții siteului vladcazino.ro trebuie să încarce filmulețe video în care să demonstreze că au abilități vampirești pe site-ul „eusuntvlad.ro”. Pentru înscriere vor primi un cadou garantat de la Vlad și au șansa și să devină imaginea umană a șmecherificului vampir.
Scurtă recapitulare a evoluției brandului Vlad Cazino
Cu o istorie de peste 6 ani de zile, Vlad Cazino ne-a obișnuit cu imaginea sa atemporală și îndreptată constant către distracție. Dinamismul brandului s-a menținut constant și a constat în colaborări cu festivaluri celebre de muzică (Untold, Nostalgia), distracția din lumea stand-up comedy (asocierea cu nume mari precum Cătălin Bordea, Micutzu sau Nelu Cortea), dar și asocierea brandului cu responsabilitatea și siguranța, așa cum a fost recenta colaborare cu Florin Piersic Jr. În scurta sa existență să nu uităm o altă latură caracteristică a lui Vlad: originalitatea. De la premiile sale deosebite precum motocicletele Harley Davidson și până la Vladmobilul Mustang, campaniile sale prin care jucători fideli au ajuns să se bucure de soare în Egipt și până la auto-rulota premium cu care ai putut cutreiera toată România și nu numai, toate au reprezentat o evoluție organică și firească a acestui brand în ochii noștri.
Cum participăm la noua campanie Vlad Cazino
Te înscrii pe eusuntvlad.ro completând numele tău și numărul de telefon. Contul se va crea automat. Fiecare participant care dorește să se înscrie la casting trebuie să încarce un material video de maximum 15 secunde care să includă minim 3 ipostaze caracteristice lui Vlad, precum:
- Să dai din sprâncene
- Să-ți arăți colții sau un zâmbet larg
- Să simulezi zborul unui liliac
Însă participanții nu au o limită în a îl imita pe Vlad și pot face mai multe lucruri care să își demonstreze talentele vampirești, cum ar fi: felul în care vorbește Vlăduț sau felul în care acesta se îmbracă sau se comportă.
Din punct de vedere tehnic, filmulețul vostru trebuie să aibă încadrarea portret, la o rezoluție de 1080 x 1920 pixelli și să nu fie mai mare de 25 Mega.
Din punct de vedere conținut, videoul vostru trebuie să fie decent, să nu includă nuditate, droguri sau alcool, și să fie clar și să se înțeleagă din el ce faci sau ce vrei să transmiți.
Cum ne va răsplăti Vlad dacă îi cedăm puțin corpul nostru
După ce uploadezi filmulețul, Vlad te va premia cu un cod promoțional cu 200 de rotiri la jocul Big Bass Splash pe care-l poți utiliza dacă ai cont la vladcazino.ro și mai ales posibilitatea ca video-ul tău să fie ales la casting drept câștigător și apoi să fie utilizat în următoarea campanie de marketing Vlad Cazino.
Mai multe noutăți de la Vlad Cazino urmează să vină în cursul anului
Vlad Cazino are în plan în acest an o schimbare pe toate planurile a mesajului său de marketing, care să completeze palierele de comunicare actuale cu unele noi, care să întregească imaginea de ansamblu a brandului acestui iubit și multi-premiat casino online românesc.
În final, vă șoptim o primă noutate din culise, și anume faptul că pe la mijlocul lunii Martie va debuta Ordinul nemuritorilor – un „club” dedicat jucătorilor loiali ce vor fi răsplătiți cu recompense generoase.
Suntem entuziasmați de planul lui Vlăduț de a transcede în sens invers nemurirea și de a experimenta și lucruri din lumea muritorilor săi fani și de abia așteptăm noile experiențe nebune, distracție pe bune din acest an!