Transfer istoric. Helmut Duckadam se alătură echipei Game World România

vineri, 4 septembrie 2020

Game World România, una dintre companiile cu cea mai îndelungată continuitate în domeniul sălilor de jocuri de noroc din România, a semnat în luna iulie un acord de colaborare cu Helmut Duckadam, o legendă a sportului românesc, considerat pe bună dreptate unul dintre cei mai buni portari ai unei echipe de club din istoria fotbalului românesc.

GAME WORLD

Transfer de senzație în echipa liderului sălilor de jocuri premium din România

Colaborarea dintre Game World și eroul finalei Cupei Campionilor Europeni din 1986, de la Sevilla – unde a apărat toate cele 4 lovituri de departajare în meciul dintre Steaua București și FC Barcelona – se va întinde pe o perioadă de 5 ani și va reflecta implicarea responsabilă a companiei Game World în industria de jocuri de noroc din România, în comunitățile în care aceasta activează, în promovarea principiilor jocului responsabil și în celelalte acțiuni de responsabilitate socială pe care Game World le desfășoară.

Acest parteneriat se bazează pe valorile comune pe care le au brandurile Game World și Helmut Duckadam, precum și pe încrederea că un ambasador de o asemenea notorietate și ținută va da și mai multă vizibilitate mesajelor pe care Game World le transmite consecvent: viziune pe termen lung, calitate în toate aspectele activității grupului nostru, inovație în domeniul sălilor de jocuri și responsabilitate față de toți cei implicați în acest domeniu, clienți, angajați, autorități, investitori, colaboratori și comunități locale.

În această lună, Game World aniversează 21 de ani de activitate continuă în România, prima sală de jocuri sub acest brand fiind inaugurată în 1999, la București Mall. De atunci și până acum, compania a evoluat permanent, Game World București Mall fiind în prezent cea mai mare sală de jocuri nu doar din România, ci din întreg sud-estul Europei. Game World numără acum 7 săli de jocuri premium, situate în București și în trei dintre cele mai importante orașe din țară: Constanța, Brașov și Alba Iulia.

„Helmut Duckadam este o legendă vie, iar notorietatea și imaginea sa publică vor contribui la a face mai bine cunoscute atât acțiunile pe care Game World le organizează pentru clienții săi și pentru angajații companiei, cât și inițiativele noastre de responsabilitate socială. Suntem activ implicați în promovarea jocului responsabil, desfășurăm programul Bursele Game World pentru studenți, masteranzi și doctoranzi la Psihologie care se specializează în studiul adicțiilor și ne implicăm în viața comunităților unde activăm și în cauze sociale importante. Cel mai recent exemplu în acest sens este susținerea pe care o acordăm luptei împotriva pandemiei de coronavirus, prin donații acordate mai multor mari spitale din țară desemnate ca unități de prima linie pentru tratarea Covid-19. Sunt valori comune puternice pe care brandurile Game World și Helmut Duckadam le au în comun, iar prezența domniei sale alături de echipa noastră este deja o adevărată inspirație pentru noi toți”, a declarat Attila Otto Török, director de strategie Game World România.

În 2019, grupul de firme Game World Group a direcționat circa 1,7 milioane de lei către susținerea programului Joc Responsabil și către alte acțiuni de responsabilitate socială. Pe perioada stării de urgență, companiile din cadrul Game World Group au făcut donații și sponsorizări în valoare totală de aproximativ 100.000 de euro în scopul susținerii eforturilor de combatere a epidemiei de COVID-19 în București și alte 11 orașe din România.

Helmut Duckadam

Helmut Duckadam

Un partener responsabil, pe termen lung

„Îmi face mare plăcere să îmi asum acest rol de ambasador pentru că am descoperit în Game World un partener cu o viziune pe termen lung, un adevărat jucător responsabil în industria în care activează. Sunt convins că împreună ne vom păstra ceea ce eu numesc atitudinea de învingător și că realizările pe care le vom avea de-a lungul colaborării noastre îi vor inspira pe cei care trec pragul sălilor Game World în a fi mai responsabili și mai echilibrați”, a precizat Helmut Duckadam.

Fostul mare sportiv a mărturisit că este un adept al jocurilor de noroc ca metodă de divertisment și că jocul responsabil este o direcție în care se va concretiza colaborarea cu Game World.

„Am intrat în cazinouri destul de des în America, unde aveam rezidență. Mergeam de trei ori pe săptămână la cazinou în Arizona, dar mergeam pentru distracție, cu 20-30 de dolari la mine. Dacă îi pierdeam, mă întorceam liniştit acasă. Cel mai mult am câştigat vreo 800-1.200 de dolari. Am fost şi în Las Vegas. Acolo am câştigat, într-o noapte de Revelion, cu soţia mea, aproximativ 1.500 de dolari. Am mers pentru distracţie și chiar asta s-a și întâmplat. N-am mers să câştigăm, pentru că noi credem că important e să te simți bine, nu să faci un scop din a câștiga”, a povestit Duckadam.

 

Securitate și igienă, două obiective importante

GAME WORLD

În perioada pe care o traversăm, compania a implementat în toate sălile din București, Constanța, Brașov și Alba Iulia măsuri stricte de prevenție sanitară, curățenie și dezinfectare. Sălile de jocuri sunt dezinfectate și curățate cu tehnologii performante și echipamente profesionale. Posturile de joc au fost plasate astfel încât să se asigure distanțarea fizică și, acolo unde a fost necesar, s-au montat separatoare din plexiglas între aparatele de joc.

Posturile de joc sunt igienizate periodic și după fiecare utilizare. Au fost montate dispensere cu dezinfectant în toate zonele din săli cu trafic intens, accesul tuturor persoanelor – clienți, angajați, colaboratori – se face doar după verificarea temperaturii, iar masca este obligatorie pe toată perioada petrecută în incinta sălilor de jocuri.

„Siguranța clienților și a angajaților este prioritatea noastră absolută. Am investit foarte mult în implementarea unor măsuri sanitare pe care le considerăm esențiale în acest moment”, spune Andrei Frimescu, director de marketing și PR Game World.

GAME WORLD

Jocurile din săli, acum și online

Din acest an, brandul Game World este prezent și în mediul online, prin cazinoul online gameworld.ro. „Ne bucurăm că le putem oferi clienților noștri posibilitatea să găsească acum și online jocurile lor preferate, cele cu care s-au obișnuit în sălile Game World. Ne străduim să replicăm și în mediul virtual experiența premium, caracteristică sălilor Game World. Lucrăm în continuare pentru a perfecționa mixul de jocuri, jackpoturi și bonusuri, precum și experiența de ansamblu a jucătorilor pe platforma gameworld.ro. Ne bazăm pe reputația brandului Game World și dorim să fructificăm cât mai eficient sinergia dintre sălile de jocuri din mediul fizic și cazinoul online”, a mai precizat Andrei Frimescu.

Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *