marți, 20 iunie 2023

Tim Kennedy, vicepreședinte de vânzări pentru Europa la SUZOHAPP: ”Suntem în măsură să oferim clienților o tehnologie de ultimă generație la un cost total de proprietate redus”

Tim Kennedy, vicepreședinte de vânzări pentru Europa la SUZOHAPP, ne-a acordat un interviu deosebit de util pentru cei care au nevoie de suport în domeniul loteriilor și pariurilor sportive. SUZOHAPP și-a făcut un renume din oferirea de produse și servicii dedicate acestor două direcții de business oferind un ecosistem complet autonom și ciclic, automatizând procesele din momentul achiziției unui bilet de loterie sau a unui pariu și până la plată, permițând venituri suplimentare pentru operatori fără a crește costurile alocate forței de muncă.

Tim Kennedy

Ne puteți spune câte ceva despre atenția sporită pe care o acordați sectorului loteriei? Puteți să ne explicați ce oferiți și cum s-a ajuns aici?

Am colaborat cu partenerul nostru Microhard pentru a dezvolta un nou vendomat de bilete răzuibile pentru operatorii de loterii. Ideea a apărut atunci când am discutat cu un furnizor de loterii din Europa de Nord despre provocările cu care se confruntau în ceea ce privește lipsa de personal și succesul loteriei în regiunea lor. Ne-am gândit cum am putea să-i ajutăm să rezolve aceste probleme cu ajutorul expertizei noastre în domeniul hardware, așa că am dezvoltat un nou vendomat de bilete instant, ITV-9000. Pe măsură ce retailul se îndreaptă spre autoservire, iar personalul devine tot mai dificil, credem că soluția constă în automatizarea procesului de cumpărare prin intermediul unui distribuitor de bilete răzuibile. IVT-9000 este un vendomat automatizat care valorifică această oportunitate și vedem că ar putea avea un mare potențial pe piața loteriei, dar și în spațiul promoțional din cazinouri sau alte cluburi. Are o platformă foarte flexibilă și diferite opțiuni de distribuție (până la 20 de distribuitoare). Putem produce aparate de diferite dimensiuni, toate cu un monitor tactil Elo Full HD de 32″ pentru selecția produselor și afișarea publicității, precum și cu o platformă software care leagă toate vendomatele online. Suntem extrem de mândri de IVT-9000 și suntem încântați să îl prezentăm la unul dintre cele mai importante evenimente din domeniul loteriei din Europa, EL Congress & Tradeshow din Croația, care va avea loc în perioada 4-7 iunie. Organizat de European Lotteries (EL), acest eveniment este o oportunitate excelentă pentru noi de a debuta cu noul nostru produs pe piața loteriei și de a obține feedback din partea industriei cu privire la acest nou produs.

Ce vă deosebește de alți furnizori de hardware care operează pe piața actuală a pariurilor sportive?

Principala diferență între SUZOHAPP și alți furnizori de hardware este că noi am gândit dincolo de kiosk-ul standard de podium, avem un ecosistem complet de pariuri sportive. Ne referim la el ca la un ecosistem, deoarece este autonom și ciclic, automatizând ciclul de pariere de la buy-in la plată. Acesta a fost conceput pentru a fi avantajos atât pentru operatori, cât și pentru jucători. Le permite jucătorilor să parieze în timpul evenimentului la terminalele noastre de pe scaune sau de la bar, într-o manieră complet self-service, permițând venituri suplimentare pentru operatori fără a crește costurile alocate forței de muncă.

SB ECOSYSTEM

Ecosistemul nostru de pariuri sportive constă într-o gamă completă de soluții la cheie, inclusiv kiosk-uri, terminale de revendicare a banilor, opțiuni de bar și de ghișeu, care folosesc toate aceleași periferice de bază și același motor, permițând o integrare și actualizări simplificate ale platformei. Ecosistemul nostru este cu adevărat unic pe piață și extrem de benefic pentru a-i ajuta pe operatori să își maximizeze profiturile prin automatizarea ciclului complet al pariurilor, alinierea produselor la aceeași bază hardware pentru a le asigura rezistența în viitor și prin susținerea unui mediu social cu hardware-ul potrivit pentru a transforma fanii sportului în pariori sportivi. Pentru noi, este vorba despre modul în care ne putem ajuta clienții să maximizeze pariurile in-play în mediul de retail și să încurajăm experiența pariurilor sociale. Am conceput noile noastre dispozitive pentru a contribui la realizarea acestui lucru și avem o listă lungă de produse pe care le lansăm pe piață. Pe asta ne concentrăm cel mai mult acum.

Ați adăugat recent noi produse la ecosistemul dumneavoastră de pariuri sportive: SBT-500+ bartop și SBT-2000 model cu scaun. Puteți să ni le descrieți?

SBT-500+ este noul nostru terminal de pariuri sportive de bar pe care l-am lansat la ediția trecută a G2E. Este o actualizare a SBT-500. Această nouă versiune acceptă bancnote, deci este soluția ideală pentru jucătorii care doresc să rămână anonimi sau care sunt poate începători în domeniul pariurilor sportive și nu doresc să se angajeze la o aplicație sau la o anumită platformă. Aceștia pot pur și simplu să vină cu bancnote și să plaseze un pariu imediat. SBT-500+ conține un acceptor de bancnote pe o placă accesoriu care se integrează perfect într-un slot de video poker de bar. Credem că acest terminal îmbunătățește în mod unic experiența de pariere, permițându-le clienților să își plaseze pariurile în mod anonim, fără a-i împiedica să urmărească meciul.

SBT – 2000

SBT 2000 este un terminal inovator, accesibil, cu scaune, care ar fi foarte potrivit pentru operațiuni de tip stadion sau teatru. Acest produs îmbunătățește experiența clienților, permițând jucătorilor o experiență captivantă, creând o senzație asemănătoare unui stadion de pariuri sportive pentru toată lumea.

Permițând clienților să se afle la locul de joc, ambele terminale le oferă operatorilor posibilitatea de a maximiza pariurile din timpul meciului în timpul evenimentelor live, contribuind în același timp la fluxurile de venituri din aparatele de alimente și băuturi.

Și cum rămâne cu CashIO Cash Redemption Terminal? Este aceasta o parte importantă a ecosistemului dumneavoastră?

Terminalele de revendicare de numerar de la CountR sunt un produs fantastic, cu o flexibilitate extremă în compatibilitatea cu diferite platforme de pariuri. Ultimul lucru pe care îl doriți să se întâmple la finalul unui eveniment sportiv este să vă supuneți la o presiune suplimentară asupra operațiunii dumneavoastră, prin susținerea plății manuale. În schimb, CashIO acceptă plata în regim de autoservire, permițând personalului dumneavoastră să se concentreze în continuare pe generarea de venituri în loc să plătească. Am avut un mare succes în SUA și cred că o mulțime de operatori de pariuri sportive din Europa caută acum să-și actualizeze operațiunile cu următorul val de tehnologie de pariuri.

ITV 9000

Aveți o prezență puternică în sectorul jocurilor de noroc. Ce anume face ca SUZOHAPP să fie principalul furnizor de hardware pentru cazinouri, operatori și OEM? De ce ar trebui companiile să se asocieze cu dumneavoastră?

După cum vă poate spune oricine a lucrat cu noi în trecut, ne susținem produsele, deoarece ne procurăm doar componente de cea mai înaltă calitate de la parteneri de top, parteneri standard din industrie, cum ar fi Elo, Custom, Newland și mulți alții. Împreună cu acești parteneri, suntem în măsură să oferim clienților o tehnologie de ultimă generație la un cost total de proprietate redus, deoarece aceste produse sunt construite pentru a rezista în timp în medii cu trafic intens. De asemenea, dispunem de producție internă în mai multe locații din întreaga lume și putem crea modele personalizate pe baza cunoștințelor noastre de experți din piața componentelor pentru a răspunde nevoilor specifice ale clienților.

Suntem furnizorul principal de mecanisme pentru monede, hoppere, display-uri și multe alte componente, astfel încât putem fi competitivi la nivelul întregii game de produse. La SUZOHAPP, putem oferi întotdeauna o soluție hardware, indiferent dacă este vorba despre jocuri de noroc, pariuri sportive sau, din ce în ce mai mult, operațiuni de loterie.

Ce evenimente urmează să aibă loc în vară și toamnă?

După cum am menționat, vom participa la Congresul European al Loteriei, care va avea loc în iunie. După aceea, vom sponsoriza Summit-ul canadian al jocurilor de noroc din 13-15 iunie, iar apoi, în septembrie, SBC Barcelona, unde vom avea o prezență importantă. Apoi, în octombrie este din nou timpul G2E în SUA, iar în noiembrie nu putem rata BEGE. Așadar, o gamă completă de expoziții de care suntem foarte încântați!

Despre Tim Kennedy

Tim Kennedy s-a alăturat companiei SUZOHAPP în 2020 în calitate de director de vânzări, Gaming & Amusement pentru Regatul Unit și a fost numit în funcția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa în 2021.

Kennedy are peste 30 de ani de experiență în vânzări și tehnologie în industria internațională a jocurilor de noroc și a pariurilor. Înainte de a se alătura companiei SUZOHAPP, a fost consilier pentru cea mai importantă companie internațională de consultanță în domeniul jocurilor de noroc, Regulus Partners. De asemenea, a ocupat poziții de conducere atât la Bell Fruit Games, cât și la Barcrest Group, înainte de a se muta la OpenBet, furnizor de platforme de pariuri sportive, unde a condus diviziile Retail și Omnichannel.

 





Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.