luni, 6 februarie 2023

Tim Kennedy, vicepreședinte de vânzări pentru Europa la SUZOHAPP: „Suntem foarte încântați să revenim la ICE”

Pe piața europeană a pariurilor sportive, aproape 70% din veniturile din pariuri sportive sunt generate de pariurile in-play

Avem peste 50 de ani de experiență în industria jocurilor de noroc și o rețea mondială de parteneri, ceea ce reprezintă o combinație puternică pe această piață. Echipa noastră este formată din experți din industrie care au ani de experiență și înțeleg cum să găsească combinația perfectă între ceea ce doresc clienții și ceea ce au nevoie operatorii.

Tim Kennedy

Tim Kennedy

ICE se apropie cu pași repezi. Ce ne puteți spune despre planurile dumneavoastră pentru acest eveniment?

Suntem foarte încântați să revenim la ICE în acest an și avem o mulțime de lucruri minunate planificate.
Este greu de crezut tot ceea ce s-a întâmplat în lume de când am fost ultima dată acolo și cât de mult am evoluat ca și companie! În acest an, vom prezenta noile noastre SBT-2000 și SBT-500+, împreună cu câteva dintre cele mai recente lansări de produse pentru OEM. La fel ca la G2E, vom prezenta produsele noastre hardware și soluțiile noastre, dar cu o mai mare adaptare la piața europeană.

Avem multe anunțuri interesante și noi lansări la orizont, dacă doriți să aflați care sunt acestea, treceți pe la standul nostru de la ICE!

Ne puteți spune mai multe despre accentul pe care îl puneți pe pariurile sportive?

Am abordat pariurile sportive dintr-un punct de vedere centrat pe consumator. Suntem în constantă căutare a unor modalități de a integra perfect pariurile sportive în mediul de retail în locul și modul în care clienții doresc să urmărească sportul. Urmărirea sportului este în mod inerent socială și credem că și pariurile sportive pot și ar trebui să fie la fel.

Pe piața europeană a pariurilor sportive, aproape 70% din veniturile din pariuri sportive sunt generate de pariurile in-play. În timp ce kiosk-urile de pariuri pot fi o soluție rapidă pentru retailerii care doresc să adauge această opțiune, acestea nu atrag de fapt clientul în momentul în care joacă. Într-un mediu de retail, acest lucru nu funcționează în cazul kiosk-urilor, deoarece trebuie să vă părăsiți locul, eventual să stați la o coadă și să ieșiți din joc pentru a plasa pariul. Am proiectat ecosistemul nostru de pariuri sportive pentru a veni în întâmpinarea clienților exact acolo unde se simt confortabil, de unde urmăresc și meciul – la bar sau pe stadion – și le-am permis să se cufunde în această experiență cu modelele noastre SBT-500 și SBT-500+ de bar și SBT-2000 cu scaun.

Tratând pariurile sportive ca parte a vizionării meciului, integrându-le perfect în mediul jocurilor sportive, conversia fanilor sportului în pariori sportivi este probabil mult mai mare, mult mai puțin costisitoare și va genera venituri recurente, deoarece oamenii vor reveni. Veniturile totale vor fi mai mari datorită creșterii cheltuielilor pentru mâncare și băuturi, iar durata mai lungă a sejurului înseamnă facturi mai mari și bacșișuri mai mari pentru personal.

Pe lângă pariurile sportive, SUZOHAPP are, de asemenea, o prezență puternică în sectorul jocurilor de noroc. Ce anume face ca SUZOHAPP să fie principalul furnizor de hardware pentru cazinouri, operatori și OEM?

Avem peste 50 de ani de experiență în industria jocurilor de noroc și o rețea mondială de parteneri, ceea ce reprezintă o combinație puternică pe această piață. Echipa noastră este formată din specialiști în domeniu care și-au făcut temele, au ani de experiență și înțeleg cum să găsească combinația perfectă între ceea ce își doresc clienții și ceea ce au nevoie operatorii. Putem oferi expertiză și resurse pentru nevoile de jocuri de la un capăt la altul, în calitate de partener hardware de încredere.

La ediția din acest an a ICE, vom lansa noi modele din portofoliul nostru de componente, inclusiv noile monitoare Elo și VisionPro, platforma PC BluMax™, un cititor de carduri Microhard și un validator de monede cu cădere liberă, scannere Newland și noi imprimante și opțiuni POS de la Custom. Nu uitați să treceți pe la standul nostru #N3-130 pentru a vedea toate aceste noi inovații în acțiune!

Care credeți că este secretul unei bune colaborări cu organizațiile partenere?

Suntem onorați să avem parteneriate atât de bune cu companii precum Elo, Custom, Newland și Microhard. Am selectat în mod strategic parteneri din toate categoriile de produse periferice pe care îi considerăm lideri pe piață și, lucrând prin intermediul nostru, le oferim acces la clienți de top și confortul și expertiza necesară pentru a le oferi soluțiile potrivite pentru proiectele lor.

Avem o rețea incredibilă de parteneri pe tot globul. Sincer, este dificil de restrâns. Cu toate acestea, doi dintre cele mai importanți sunt Elo Touch Solutions și Custom. Mai mult decât producători, ambii au fost cu adevărat parteneri de inovație, ajutându-ne să proiectăm ecosistemul nostru de pariuri sportive pentru a răspunde nevoilor clienților. I-am abordat dorindu-ne să creăm produse de înaltă calitate la prețuri rezonabile, cu un cost total de proprietate redus, iar ei au reușit să împlinească aceste criterii.

Colaborăm atât cu Elo, cât și cu Custom de mai mulți ani și ne bazăm pe o încredere reciprocă solidă. Elo are încredere în cunoștințele și expertiza noastră în industrie pentru a ne oferi informații despre ceea ce este necesar și unde ar putea exista cerere și oferă produse inovatoare, versatile, de cea mai înaltă calitate. Custom are încredere în rețeaua noastră și în înțelegerea clienților pentru a-și extinde aria de acoperire, iar SUZOHAPP are încredere în creativitatea designului și în amprenta imprimantelor Custom, precum și în calitatea și fiabilitatea acestora pentru a susține utilizarea în industrie. Această încredere reciprocă ne permite să lucrăm împreună la dezvoltarea de produse grozave care credem că vor modela modul în care vor arăta pariurile sportive în viitor.

SUZOHAPP

SUZOHAPP





Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.