Tiberiu Leta, Managing Partner Syswin Solutions: ”Împreună nu lăsăm niciun operator de jocuri de noroc în urmă”, răspunsul Syswin Solutions pentru industria Jocurilor de Noroc în perioada pandemiei

miercuri, 7 octombrie 2020

SYSWIN SOLUTIONS lansează campania Împreună nu lăsăm niciun operator de jocuri de noroc în urmă,  care se va desfășura în perioada 1 Octombrie 2020– 1 Iunie 2021.

Pentru că știe prin ce perioadă grea trece întreaga industrie și înțelege că e cel mai important să le fie alături partenerilor atunci când au nevoie cu adevărat, compania anunță prin Tiberiu Leta, Managing Partner Syswin Solutions, noi condiții de conectare pentru piața din România.

 

Tiberiu Leta

Casino Inside: Tiberiu, am observat în ultimul an o creștere a implicării tale în Gambling prin intermediul companiei Syswin Solutions, față de anii anteriori când focusul tău a fost asupra securității cibernetice în domenii extinse și clienți de tip Vodafone sau BCR, ai soluției tale CyberQuest. Ce te-a determinat să acorzi o mai mare atenție acestei industrii de nișă?

 

Tiberiu Leta: Este corect, am observat o nevoie clară a unei soluții de tip CyberQuest aplicabilă exploatării sloturilor și ruletelor pornind de la probleme de tip credite transferate fraudulos în aparate prin diverse metode externe, de multe ori în colaborare cu angajații operatorilor. Am creat câteva scenarii bazate pe situații efectiv întâlnite în urmă cu ceva timp în industrie și rezultatul a fost foare rapid și ușor măsurabil.

Astfel am lansat o platformă integrată SmartCount-CyberQuest care se dezvoltă permanent adăugând noi scenarii de fraudă și nu numai, bazate pe nevoile sau temerile clienților.

 

Casino Inside: Platforma funcționează deja de peste 1 an și jumătate, cu mare succes. Ați observat o creștere a încercărilor de fraudă în ultima perioadă?

 

Tiberiu Leta: Am observat într-adevăr o creștere începând cu luna Iulie, mai ales în locațiile medii și mici unde supravegherea umană este mai dificilă însă alertarea rapidă a condus imediat la eșuarea tentativei în majoritatea cazurilor. Nu putem spune că vom preveni 100% astfel de fraude însă cu siguranță putem oferi șansa clienților noștri de a reacționa înainte ca aceasta să se finalizeze.

SMART PLAY & CASH

Casino Inside: Ați lansat o nouă campanie, despre ce e vorba?

 

Tiberiu Leta: Am lansat începând cu 1 octombrie o nouă campanie, Împreună nu lăsăm niciun operator de jocuri de noroc în urmă, cu gândul de a îi susține pe partenerii noștri în următoarea perioadă, care ne așteptăm să fie foarte dificilă pentru întreaga industrie.

Nici pentru noi nu va fi ușor însă mizăm pe parteneriate încheiate pe termen lung, în care clienții noștri înțeleg că uneori ei au nevoie de suport, uneori noi avem nevoie și ajutându-ne cu siguranță vom câștiga mai mult împreună.

Ei primesc soluții și servicii personalizate nevoilor lor, iar noi continuăm să construim o afacere stabilă, predictibilă care își permite să inoveze.

 

Casino Inside: Ce noutăți aduce Syswin Solutions pentru industria jocurilor de noroc odată cu această lansare?

 

Tiberiu Leta: În ultimele luni am investit masiv în personalizarea experienței utilizatorului și am lucrat la un upgrade total al aplicației SmartCount, bazat pe feedback-ul operatorilor, care a devenit mai apropiată de fluxurile operaționale ale acestora.

Am implementat, de asemenea, noi facilități pentru bancomatul Smart Cash&Play precum extinderea numărului de casete de bani pentru rulaje foarte mari, schimbul de bancnote și multe altele. Acest produs are un succes extraordinar în primul rând datorat securizării tranzacțiilor și a lipsei accentuate de personal, chiar și în locațiile mari. Rapiditatea cu care se recuperează investiția este incredibilă și neașteptată, chiar și pentru noi.

Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *