Sportradar launch B2B marketing services for bookmakersSportradar lansează serviciile de marketing B2B pentru agențiile de pariuri

luni, 28 ianuarie 2019

Sports data specialists Sportradar are branching out into providing B2B marketing services for betting operators. Recently, Sportradar announced the debut of its new ad:s platform, which aims to provide sports betting operators with a “full-service marketing offer.” The new service will be headed up by betting and media sector veteran Rainer Geier, and will operate as part of Sportradar’s Sports Media Strategy under managing director Felix Geyr.

The company says ad:s will offer “sophisticated and data-driven marketing solutions” that will enable bookmakers to stand out from the increasingly crowded betting herd. These solutions will include “sponsorship consulting, SEO and SEA marketing, UI/UX consulting, digital traffic networks, programmatic advertising, pop-under ad networks, ad products and affiliate marketing.”

The ad:s service will also be “embedded across Sportradar’s media products,” thereby allowing clients to “further target desirable customers for bookmakers.” Geyr, who called ad:s “a natural and necessary evolution of our global sports betting business,” said he saw ad:s having its greatest impact in digital “pre-game, in-game and post-game opportunities.”

Sportradar says its new marketing division came about “in response to the strong demand and interest from the betting industry.” But ad:s will also partner with “non-betting related brands that are looking for exposure into the sports enthusiast market.”

Sportradar made its name providing sports data intelligence to over 1,000 companies around the globe, including many betting outfits. The company’s ties to US gambling operators and sports leagues have surged following last year’s US Supreme Court ruling overturning the federal betting prohibition.

Sportradar uses its data collection capacity to spot threats to match integrity, and the company recently pushed back against an Independent Review of Integrity in Tennis report that recommended discontinuing data sales to reduce the scourge of manipulation that has plagued the sport. Sportradar claimed that doing so would bring “further risk to the integrity of the game, with potentially irreversible consequences.”

Sursa: calvinayre.comSpecialiștii în informații sportive de la Sportradar își extind domeniul de activitate cu servicii de marketing B2B pentru operatorii de pariuri. Sportradar a anunțat recent debutul noii sale platforme ad:s, care își propune să furnizeze operatorilor de pariuri sportive o „ofertă de marketing completă”. Noul serviciu va fi condus de Rainer Geier, veteranul care vine din sectorul de pariuri și media, și va face parte din Strategia de comunicare sportivă a Sportradar, aflându-se în subordinea Directorului General Felix Geyr.

Compania declară că ad:s va oferi „soluții de marketing sofisticate și bazate pe date” care vor permite agențiilor de pariuri să se deosebească în domeniul din ce în ce mai aglomerat al pariurilor. Printre aceste soluții se numără „consultanță în vederea sponsorizării, marketing prin optimizarea motoarelor de căutare și marketing prin motoare de căutare, consultanță UI/UX, rețele de trafic digital, publicitate programatică, rețele de reclame de tip pop-under, produse publicitare și marketing asociat acestora.”

De asemenea, serviciul ad:s va fi „integrat la nivelul întregii game de produse de comunicare ale Sportradar”, fapt care va permite clienților să „urmărească și alți consumatori considerați atractivi de către agențiile de pariuri”. Geyr, care a numit ad:s „o evoluție naturală și necesară a activității noastre globale de pariuri”, a declarat că a constatat că ad:s a produs cel mai mare impact la nivelul “oportunităților digitale de pre-game, in-game și post-game”.

Sportradar declară că noua sa divizie de marketing a apărut „ca răspuns la cererea mare și la interesul puternic venit din partea industriei pariurilor.” Însă ad:s se va asocia și cu „mărci care nu activează în domeniul pariurilor, dar care își doresc expunere pe piața pasionaților de sport”.

Sportradar și-a câștigat renumele furnizând informații despre date sportive unui număr de peste 1.000 de companii la nivel mondial, inclusiv multor outfit-uri de pariuri. Legăturile companiei cu operatori de jocuri de noroc și cu ligi sportive din SUA au cunoscut o creștere semnificativă după ce, anul trecut, o hotărâre a Curții Supreme a Statelor Unite ale Americii prevedea desființarea interdicției federale asupra pariurilor.

Sportradar își utilizează capacitatea de colectare a datelor pentru depistarea amenințărilor și păstrarea integrității, iar compania a contestat, recent, raportul Evaluării Independente a Integrității în Tenis care recomanda întreruperea vânzărilor de date, în scopul reducerii flagelului manipulării care afectează acest sport. Sportradar a argumentat că acest fapt ar cauza „riscuri suplimentare la adresa integrității jocului, fapt care ar putea avea consecințe ireversibile”.

Sursa: calvinayre.com



Tags:


Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.