SPORTRADAR achiziționează VAIX, specialist în inteligență artificială
Furnizorul de tehnologie de date sportive, cotat la New York, Sportradar, a achiziționat furnizorul de soluții de inteligență artificială Vaix pentru o sumă nedezvăluită. Achiziția va îmbunătăți platforma de servicii de tranzacționare gestionate (MTS) a Sportradar pentru a ajuta operatorii de pariuri să sporească implicarea și retenția jucătorilor, oferind o experiență mai bine direcționată.

SPORTRADAR and VAIX
În ultimii doi ani, Sportradar s-a asociat cu Vaix, a încorporat tehnologia sa în oferta MTS și a declarat că va fi din ce în ce mai importantă pe piața în creștere din SUA.
„Produsele VAIX cu inteligența artificială și algoritmii lor sunt acum integrate nativ ca parte a platformei Sportradar Sportsbook, îmbunătățind analiza datelor, sistemul de promovare și personalizarea pentru jucători”, a declarat directorul general al serviciilor de pariuri gestionate Sportradar, Paolo Personeni. „Toți clienții serviciilor de pariuri gestionate se vor bucura de o integrare mai rapidă și simplificată. Achiziția Vaix este punctul culminant al unui parteneriat foarte important și productiv pe care l-am avut cu compania pe parcursul a doi ani.”
Capacitățile de învățare AI ale Vaix vor oferi operatorilor de pariuri deja implicați cu platforma Sportradar oportunitatea de a obține acces la informații și sugestii mai personalizate referitoare la preferințele utilizatorilor.
Fondată în 2016 de foști directori ai PartyGaming (acum parte a Entain) John O’Malia și Andreas Hartmann, Vaix a introdus peste 60 de miliarde de tranzacții în tehnologia sa AI – echivalentul a 60 de milioane de tranzacții pe zi – pentru a oferi o experiență personalizată celor peste 50 de milioane de utilizatori pentru operatori și platforme iGaming.
„Unirea deplină a forțelor Vaix cu Sportradar este o recunoaștere a puterii tehnologiei Vaix și un vis devenit realitate pentru viziunea noastră de a aduce AI în întreaga industrie de iGaming”, a spus Hartmann. „Capacitățile Vaix pot oferi tuturor operatorilor Sportradar capacitatea de a-și personaliza cu adevărat oferta, marketingul și CRM-ul, ca sprijin al eforturilor de a atrage și a reține jucători.”
Achiziția nu va avea un impact material asupra perspectivelor financiare ale Sportradar pentru 2022.
Citeste si „MARCELO MESQUEU ESTE CÂȘTIGĂTORUL EPT MONTE CARLO 2022 MAIN EVENT SI A SUMEI DE 939.840 DE EURO”
Sursa: gamingintelligence.com