duminică, 15 iunie 2025

Soft2Bet numit Partenerul anului pentru achiziții și retenție și Inovatorul anului în industrie de către SBC Europe Awards 2025

Soft2Bet a obținut două victorii importante la SBC Awards Europe 2025, fiind recunoscut pentru excelență ca Partenerul anului pentru achiziții și retenție și Inovatorul anului în industrie. Brandul său principal, Betinia, a câștigat, de asemenea, un premiu de argint în categoria Operator de cazinou al anului, evidențiind capacitatea companiei de a crea branduri performante pe piețe cheie saturate și extrem de competitive.

Soft2Bet

Premiile recunosc succesul continuu al soluțiilor puternice la cheie ale Soft2Bet și al aplicației Motivational Engineering Gaming Application (MEGA), care a jucat un rol central în stimularea implicării și fidelizării jucătorilor pe piețele cheie. În ultimele 12 luni, impactul soluțiilor de gamificare de ultimă generație ale Soft2Bet pentru cazinouri și pariuri sportive a jucat un rol major în îmbunătățirea experienței clienților, a loialității și a implicării, oferind performanțe bazate pe ROI care depășesc retenția. MEGA a fost esențială în obținerea unei creșteri a retenției de 128% pentru Campobet în Danemarca și de 106% pentru Betinia în Suedia, dovedind și mai mult impactul soluției.

„Recunoașterea SBC Europe Awards este o dovadă a viziunii tehnologiei noastre și a impactului acesteia asupra construirii de mărci puternice, relații pe termen lung cu jucătorii și excelență a produselor care depășește retenția. MEGA continuă să conducă piața europeană, nordică și nord-americană în crearea de experiențe unice care combină inovația, un cadru de reglementare puternic și rezultate de înaltă performanță încă de la început”, a declarat Oksana Tsyhankova, CMO la Soft2Bet.

La începutul anului 2024, Soft2Bet a fost recunoscută și la SBC Awards, câștigând premiile pentru Inovație în domeniul mobil și Inovație în divertismentul de cazinou. Soft2Bet deține în prezent 19 licențe în 12 jurisdicții și continuă să-și extindă prezența atât în domeniul B2B, cât și în cel B2C în Europa și nu numai. Cu mărci precum Betinia, CampoBet, Don.ro, Tooniebet și Quickcasino, compania rămâne concentrată pe oferirea de experiențe iGaming inovatoare, localizate și de înaltă performanță.

 





Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *