miercuri, 13 noiembrie 2024

SOFT2BET a făcut progrese semnificative în România

Yoel Zuckerberg, Director de produs al Soft2Bet, detaliază modul în care furnizarea de oferte de produse localizate pentru jucători și o platformă iGaming flexibilă și puternică pentru partenerii B2B a permis companiei să crească în România în al treilea trimestru al anului 2024.

Yoel Zuckerberg

România este o piață activă de jocuri de noroc online încă din 2010 și în ultimii 14 ani a dezvoltat un ecosistem bine reglementat și foarte competitiv în care operatorii și furnizorii de iGaming oferă jucătorilor români cele mai bune produse digitale de cazino și pariuri sportive.

 

Ca parte a planurilor sale de extindere comercială și de reglementare, Soft2Bet a obținut o licență românească din partea autorității locale de reglementare ONJN în iunie 2023 și a lansat Don.ro, care oferă pariuri sportive și jocuri online unice create pentru jucătorii români.

 

Soluții la cheie Soft2Bet: integrate și flexibile

 

La nivel de grup, soluțiile la cheie Soft2Bet au înregistrat progrese semnificative în ultimul trimestru (T3 2024), cu noi parteneriate, lansări de produse și actualizări pe piețele cheie din întreaga lume. Rezultatele pozitive se aplică tuturor aspectelor platformei noastre; de la sistemul principal de gestionare a conturilor jucătorilor (PAM) la programele premiate de achiziție și retenție, partenerii B2B continuă să fie atrași de viteza, flexibilitatea și amploarea acesteia.

 

Aceste caracteristici le permit să se lanseze în timp record pe piețele lor țintă și cu o gamă completă de portofolii de produse de cazino online și pariuri sportive. În plus, operatorii noștri au posibilitatea de a alege să-și lanseze site-urile web cu Motivational Engineering Gaming Application (MEGA), soluția noastră de gamificare lider în industrie care este integrată prin intermediul unui API simplu și rapid.

 

Această creștere a fost determinată de o combinație de succes comercial și extinderea reglementărilor, cu licențe obținute în principalele jurisdicții iGaming în ultimele 18 luni, printre care brandul Don.ro care oferă acum jucătorilor peste 2.500 de jocuri pentru jucătorii români.

Don.ro

 Concentrare pe localizare și pe conexiuni durabile cu jucătorii

SOFT2BET

Puterea localizării Don.ro este demonstrată de designurile personalizate, ofertele adaptate și comunicările directe și campaniile promoționale cu clienții de valoare ridicată care stimulează implicarea și se combină cu o aplicație mobilă performantă care respectă toate cerințele de reglementare.

De asemenea, localizarea se aliniază cu preferințele și cultura jucătorilor români. Designul UX al site-ului reflectă legăturile culturale profunde dintre România și Italia, încorporând lucrări de artă autentice inspirate de personaje populare din ambele culturi. În consecință, Don.ro a demonstrat rezultate bune și în cazul aplicației mobile adaptate, care a fost recunoscută în TOP 10 al categoriei de descărcări de cazinouri din App Store cu rating de 4,8 în T3 2024, ceea ce este și mai impresionant având în vedere că T3 este cea mai liniștită perioadă a bugetelor promoționale de marketing. Acest lucru arată cum experiențele personalizate de gamificare a cazinourilor duc partenerii noștri către următorul nivel de profitabilitate durabilă, creează loialitate, experiențe distinctive pentru utilizatori și legături durabile între jucători și mărci.

MEGA

Toate aceste caracteristici sunt furnizate prin actualizări dinamice de conținut și au un singur scop: creșterea volumelor, activităților jucătorilor și a veniturilor tuturor mărcilor noastre și partenerilor B2B.

 

Nivelul de încredere al utilizatorilor pe care l-am atins cu jucătorii este confirmat de rezultatele mărcii (rezultatele T3, 2024):

  • Venitul mediu per utilizator (ARPU) a crescut cu +55% și este în continuă creștere. Acest lucru a fost realizat prin promoții CRM direcționate cu abordări localizate și eforturi speciale de fidelizare a VIP-urilor.
  • Depozitele au crescut cu +86% de la un trimestru la altul, acest lucru demonstrează modul în care platforma MEGA a Soft2Bet creează caracteristici unice care atrag jucătorii și îi motivează să se înscrie.
  • GGR cazino real este în creștere cu +81, iar GGR sport real este în creștere cu +98%.
  • Depozitele noi au crescut cu +87%, iar numărul jucătorilor activi de cazinou live a crescut cu +25%.

 

Creșterea remarcabilă a GGR pe care am înregistrat-o în cazinou și pariuri sportive este o reflectare a strategiilor noastre puternice de implicare și de atragere a jucătorilor, care generează indicatori de creștere remarcabili pentru brand.

 

Această creștere este însoțită de o creștere constantă a numărului de jucători activi și de o creștere puternică a numărului de deponenți (FTD). Acesta este un semn al eforturilor de succes în ceea ce privește achiziționarea și păstrarea jucătorilor și, în special, niveluri solide ale depozitelor care consolidează un flux de numerar deja sănătos, care stimulează creșterea activității jucătorilor.

Tacticile promoționale ale mărcii și strategiile CRM rezonează cu jucătorii, rezultând în volume mai mari de pariuri și de loialitate. Aceste câștiguri semnificative atât la cazinou, cât și la pariuri sportive nu numai că subliniază prezența în expansiune a brandului, dar îl și consolidează competitiv, poziționându-l ca o stea în ascensiune pe piața din România.

 

STRATEGII PERSONALIZATE PENTRU CAZINOURI

Având o platformă extrem de personalizabilă și flexibilă, putem, de asemenea, oferi jucătorilor români cele mai populare jocuri din regiune. Acest lucru este important, deoarece jucătorii se vor conecta și se vor angaja întotdeauna cu produse cu care se identifică.

GAMIFICATION

Același lucru este valabil și în cazul evenimentelor noastre de pariuri sportive, utilizatorii putând paria pe echipele locale preferate ca parte a unui portofoliu major de pariuri sportive care variază de la farmecul Ligii Campionilor la ligi și sporturi locale.





Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.