ScentAir: Lider în soluții de parfumuri ambientale

vineri, 11 aprilie 2014

ScentAir a fost înființată în 1994 de un inginer de imagine Walt Disney, care a folosit parfumul pentru a spori atractivitatea parcului şi pentru a crea o experienţă desăvârșită. Pe lângă rezultatul vizat, o experienţă mai intensă, acesta a demonstrat, de asemenea și faptul că oaspeţii au petrecut aici mai mult timp, au revenit mai des şi prin urmare, au investit mai mult timp şi mai mulți bani în parc.

Adăugați mai multă bucurie experienței de gaming pe care o oferiți

Luminile. Sunetul. Serviciul. Confortul.

Atunci când prima impresie a unui jucător privind facilitatea dumneavoastră de jocuri de noroc este mai plăcută datorită aromelor, acesta își va aminti de brandul dumneavoastră mult mai mult timp şi mai intens! Să îți menții jucătorii plini de energie și entuziasm face parte din preţul plătit pentru a activa în industria jocurilor de noroc de azi. Includeți simţurile lor, intensificați-le emoţiile şi experienţele cu puterea parfumului ambiental. ScentAir funcţionează în săli de jocuri de noroc din întreaga lume pentru a se asigura că părți cheie din experienţa jucătorului nu vor lipsi. Cu mii de soluții de parfumare implementate la nivel mondial, expertiza noastră şi atenţia pentru detalii, asigură o livrare precisă în cea mai sigură și eficientă manieră. Clienții ScentAir au dezvoltat câteva idei uimitoare și noi i-am ajutat să le dea viaţă; iată câțiva dintre clienții noștri, care au pus parfumul să lucreze pentru ei: Mandalay Bay, City of Dreams, City Center, Luxor Las Vegas, Flamingo.

“Totul ține de experienţă. ScentAir a adăugat o altă dimensiune experienţei clienţilor noştri. Oaspeţii şi personalul pur si simplu o adoră!” – General Manager Mandalay Bay Resort.

Mandalay Bay – peste 24 de sisteme de difuziune ScentStream au fost adăugate distracţiei şi jocurilor în una dintre cele mai renumite stațiuni din Las Vegas. Completând vegetaţia luxuriantă, apele curgătoare şi decorul exotic, aroma semnătură Coconut Spice este distribuită în toți cei 135.000 de metrii pătrați ai cazinoului Mandalay Bay.

“Aroma personalizată creează o experienţă pozitivă şi memorabilă. Suntem foarte încântaţi de răspunsul clienților”. Vice Președinte de Marketing, Aria Resort & Casino.

Aria Resort & Casino, Vdara Hotel & Residences, Crystals Retail & Entertainment District și Mandarin Oriental Las Vegas, toate acestea au apelat la aroma personalizată dezvoltată de ScentAir şi livrată printr-o gamă largă de sisteme de difuziune.

“Expertiza tehnică ScentAir şi performanţa sistemelor lor au fost impresionante. Oaspeţii noştri adoră parfumul”. Manager Achizitii, Venetian Resort.

Venetian Las Vegas a contractat ScentAir pentru a înlocui echipamentul unei firme concurente, care le-a deteriorat sistemul HVAC. După ce ScentAir a instalat 42 de sisteme ScentStream, The Venetian a descoperit faptul că sistemele ScentAir sunt mai eficiente în ceea ce privește consumul de ulei de parfum și performanţa acestuia.

“Oaspeții noștri îndrăgesc aroma Rainforest și acum îl asociază cu experienta City of Dreams …ScentAir este singura companie care a reușit să ne satisfacă standardele tehnice și de service”. Vice Președinte Inginerie, City of Dreams Macao

City of Dreams este proprietatea complexului integrat de top din Asia, care include trei hoteluri, un sofisticat bulevard de magazine comerciale şi numeroase facilități de jocuri de noroc. ScentAir a fost selectat pentru a dezvolta soluții personalizate de parfum, inclusiv “Rainforest” folosită în întregul lor spațiu public. În termen de 3 săptămâni de la contractare au fost instalate aproape 100 de sisteme ScentStream.

De ce aroma are o importanță esentiala în ceea ce privește experiența de gaming a clientului?

Experienţa clienţilor este o funcţie a punctelor senzoriale cheie: vizual, serviciul, confortul, mirosul, sunetul.

“Cele cinci simţuri fac parte din percepţia clientului privind bunurile și serviciile.”

Dacă oricare dintre aceşti factori lipseşte…experienţa dumneavoastră ca oaspete va fi incompletă.

Un studiu recent efectuat de Christian Gronroos, profesor de marketing la Hanken School of Economics, Helsinki, Finlanda, a demonstrat că aroma aduce o creştere de 40% a timpului pe care oaspeţii îl petrec într-un ambient.

– Simțul mirosului persistă aproximativ 60% timp de un an, în timp ce memoria vizuală persistă aproximativ 40% timp de patru luni;

– Aroma poate spori energia şi îmbunătăți starea de spirit cu + 40% atunci când oamenii sunt expuși la mirosuri plăcute;

Studii efectuate de Rutger University, Institutul pentru Simțul Mirosului și Fundația de Cercetare a Tratamentului pe bază de miros și gust.

Ce vom face pentru ca lucrurile să fie cât mai simple pentru tine?

Instalare completă a sistemelor de parfum chiar acolo unde aveţi nevoie de acestea:

– Instalare profesională, o singură taxă de instalare pe sistem;

– Taxa recurentă lunară a serviciului ScentAir include: schimbul uleiului de parfum efectuat de tehnicieni certificați, verificare echipamente, verificare sistem şi întreţinere în locație;

– Se aplică reduceri pentru instalări multiple, nicio cheltuială de capital pentru dumneavoastră – fără achiziționare de echipament, fără costuri ascunse pentru întreţinere, reparaţii sau servicii;

– Asigurăm calitate absolută printr-un spectru larg de tehnologii de livrare parfumuri avansate și testate;

– Noi suntem unde ai nevoie cu peste 700 de reprezentanţi;

– Echipă proprie de chimiști, ingineri şi parfumieri;

Adăugați la cel mai înalt nivel de siguranță, eficacitate şi performanţă.

O combinaţie subtilă între curaj, ingeniozitate și eleganță dau naştere unei noi tehnici de marketing: Aroma Marketing.

Author: Editor

Share This Post On

1 Comment

  1. Buna ziua ,as vrea si eu oferta pentru parfunuri de cazino

    Post a Reply

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *