ReUniunea Profesioniștilor din Gambling ediția a 13-a
Evenimentul va avea loc la Hotel Crowne Plaza Bucureşti (sălile A+B) pe data de 4 Decembrie, între orele 10.00 și 15.30 (cu pauză de prânz)

Pentru înscrieri vă rugăm să ne contactaţi la office@casinoinside.ro
sau la telefoanele 0725.670.147 sau 0723.132.595
Partener Principal:

Parteneri:

Partener juridic:

Cel mai important eveniment din industria românească de gambling, ReUniunea Profesioniștilor din Gambling, a ajuns la a 13-a ediție și reprezintă principalul eveniment dedicat discutării problemelor și oportunităților din industria noastră de jocuri de noroc.
2025 a adus turbulențe suplimentare pe piața jocurilor de noroc. Operatorii se adaptează, companiile producătoare de aparate de joc se adaptează și ele, toată lumea de pe verticala și orizontala industriei trebuie să se reinventeze pentru a rezista noilor realități. Taxele mărite au condus la scăderea numărului de operatori atât din retail, cât și din online, toată lumea căutând soluții de supraviețuire. Vă propunem să ne vedem pe 4 Decembrie la evenimentul nostru tradițional dedicat zonei de business tocmai pentru a discuta, și analiza aceste realități ale acestui an, care tocmai se încheie. Vă invităm să participați în număr cât mai mare la acest eveniment pentru a schimba idei, păreri, pentru a vă afla opinia despre situația actuală și pentru a găsi, bineînțeles, soluții la problemele noastre.
Tematicile vor viza: piața neagră, autoexcluderea & proiectul înființării Registrului Unic cu persoanele excluse și autoexcluse, Registrul Public al Mijloacelor de Joc, legislația, taxarea, fiscalitatea, operarea, marketingul, tehnologia, resursele umane, jocul responsabil și proiectele ce urmează să fie finanțate din taxele plătite deja de operatori sau alte domenii de interes.
PANELURI EVENIMENT:
Panel 1: Autorități. Prezentarea situației industriei jocurilor de noroc din România în anul 2025

Speaker confirmat: VLAD-CRISTIAN SOARE, Președinte ONJN
Panel 2: Online. Provocări legislative pentru industria jocurilor de noroc online în anul 2025

Speaker confirmat: ODETA NESTOR, președinte Asociația Organizatorilor de Jocuri de Noroc la Distanță (AOJND)
Panel 3: CEO ARENA. Provocări şi soluţii în mediul de business din online gambling

Speaker confirmat: LUCIAN PRISECARU, General Manager FDJ UNITED România
Panel 4: Legislație. Analiza noilor modificări legislative și cum afectează acestea bunul mers al industriei de jocuri de noroc.

Speaker confirmat: ANA-MARIA BACIU, Managing Partner Baciu Partners
Panel 5: Marketing. Cum reușim să realizăm un marketing eficient în online gambling.

Speaker confirmat: VLASTIMIR VUKADINOVICI, Chief Marketing Officer Winbet

Speaker confirmat: RADU CIUPERCA, Brand Manager Fortuna Entertainment Group
Panel 6: Marketingul în gamblingul de retail. Provocări şi soluţii pentru piaţa românească a jocurilor de noroc de retail.

Speaker confirmat: ANDREI FRIMESCU, director de marketing şi comunicare Game World România

Speaker confirmat: SILVIU TORCĂTORU, Head of Operations, MaxBet România
Panel 7: AML: Cum reușim să creăm încredere și reziliență în industria jocurilor de noroc prin conformarea AML

Speaker confirmat: RODICA TARCEA, Head of Compliance ESG, GDPR, AML la MAXBET ROMANIA

Speaker confirmat: GABRIEL MAZILU, Consultant Conformitate AML
Panel 8: COMPLIANCE. Cât de importantă este conformarea la normele legislative în industria jocurilor de noroc

Speaker confirmat: LINDA ŞERBU, consultant independent în industria de gambling şi fondatoarea Conformity Check SRL

Speaker confirmat: HORAŢIU GRIGORESCU, expert GDPR, fondator al companiei H PRIVACY PROFESSIONALS SRL
Panel 9: Public Affairs in Romania. Lobbying & advocacy.

Speaker confirmat: CODRIN SCUTARU, CEO Public Affairs Solutions
În auditoriu sunt invitați să participe: Autorități, Operatori de Jocuri de Noroc Land-Based, Operatori licențiați clasa a 2-a, Producători/Importatori de aparate, Producători de jocuri, Furnizori de servicii pentru industria jocurilor de noroc, Case de avocatură, Companii de PR, samd.
* În cel mai scurt timp vom reveni cu noutăți, alți speakeri și tematici.
Prezența la eveniment este pe bază de invitație. Costul unui bilet este de 250 euro + tva/persoană.








