REDSEVENS 777 – NOW, TIME TO WIN!
Cunoștinţe vechi, cu un nou nume și o nouă imagine. Aceasta este Redsevens 777, care ne-a dovedit că atunci când îţi pui inima și voinţa nici măcar o pandemie nu poate sta în calea dezvoltării. Am discutat cu directorul de marketing al firmei, Küttel Gábor.
CI: De mult n-am mai discutat. Am auzit că multe s-au întâmplat cu voi de atunci.
KG: Da. Multe s-au întâmplat în ultima vreme, atât cu noi, cât și în lume.
În primul rând, firma noastră s-a reinventat și și-a creat un nou brand, întrucât din 2018 încoace exploatăm sălile noastre de jocuri cu o imagine complet nouă și actualizată. Un singur lucru nu s-a schimbat, care ar fi devotamentul nostru, precum și în mod evident, cei trei de 7, care în ultimele decenii a devenit un brand al nostru. În afară de astea, noua imagine promovată am început s-o implementăm și în sălile de jocuri, lucru care a pornit o adevărată avalanșă de renovări în ultimii 1-2 ani, ne-am și extins în noi orașe, am introdus un sistem nou de management pentru cazinouri, respectiv am trecut cu bine și peste o achiziție importantă care ne-a îmbogățit portofoliul cu un nou brand și nici măcar pandemia n-a reușit să ne oprească când vine vorba de aceste proiecte ambițioase.
CI: Atunci să începem chiar cu începutul. Un nou brand. Cum s-a născut RedSevens?
KG: Firma noastră și-a sărbătorit al 10-lea an de activitate în 2017. Pentru a onora acest eveniment ne-am pus întrebarea, care ar putea fi următoarea mare chestie care ne poate acorda un nou țel și motivație reînnoită pentru încă 10 ani? Chiar și la vremea respectivă era destul de evident că „cel mai mare as din mânecă” pe care îl aveam era faptul că în marile orașe, Oradea, Arad și Timișoara toată lumea ne cunoștea ca pe aceia cu cei trei de 7, sau cei cu șaptele roșu. ªi un fun-fact, la extragerile mari de premii, când moderatorul numără invers, publicul de obicei scandează împreună cu el cifra 7 de 3 ori. De aici ne-a trebuit numai un twist de marketing și am și formulat ideea aniversară de re-branding, conform căreia cele trei cifre de șapte vor alcătui denumirea firmei. De atunci încoace, denumirea noastră este RedSevens.
CI: Ingenios. Din cele relatate, nu este greu de imaginat că această idee a provocat o adevărată avalanșă de rebranding în cadrul societății.
KG: Exact. Iar pe parcursul acestuia am schimbat nu numai imaginea noastră, ci am început să renovăm și sălile de jocuri, respectiv am introdus un nou design interior și panouri pe fronturile stradale care sunt ușor de recunoscut, noutăți care s-au implementat deja în majoritatea orașelor. Procesul este încă în derulare, pe lângă activitatea zilnică a sălilor de jocuri, mai renovăm câte 1-2 săli pe lună, iar pe cele noi le deschidem deja cu această tematică.
CI:Da, am observat extinderea și în București. Ați deschis săli și în alte orașe noi?
KG: Marea provocare din ultimul an a fost într-adevăr Bucureștiul. Capitala era întotdeauna un obiectiv țintă și așteptam numai momentul potrivit. Suntem mândri de faptul că am reușit să deschidem primele trei săli în București, chiar în mijlocul pandemiei, și nu ne oprim aici, mai multe săli de jocuri în București sunt în planul nostru. Concomitent cu acestea am deschis încă trei locații în Bacău, respectiv în Timișoara am achiziționat o firmă concurentă, care avea trei săli deschise, la care am mai deschis a patra și astfel s-a dezvoltat lanțul nostru de săli de jocuri Piramida. Avem mari planuri și cu acest brand nou dezvoltat.
CI: Ați menționat mai înainte că ați introdus un nou sistem de management al cazinourilor. Ce puteți să-mi spuneți despre asta?
KG: Așa este. Urmărirea exactă, respectiv o experiență impecabilă și variabilă pentru clienți sunt unele dintre condițiile esențiale pentru a opera la calitate maximă. Sistemul de management folosit până acum nu a reușit să ne asigure nivelul calitativ pe care îl doream. Așa că am decis să ne căutăm un nou partener care are o vastă experiență în domeniul exploatării jocurilor și aparatelor de noroc și astfel ne-am asigurat un colaborator care și-a dezvoltat sistemul pe baza experiențelor proprii. Acest criteriu este unul indispensabil când vine vorba de urmărirea activității clienților, cât și de funcțiile de marketing. După discuții îndelungate am ales sistemul EGT Pyramid, care ne satisface orice dorință, iar dezvoltatorii sunt parteneri și în ceea ce privește eventualele noi funcții pe care le solicităm. Cu ajutorul lor dispunem de o libertate mai mare când vine vorba de activitatea noastră de promovare a campaniilor de joc.
CI: Este inevitabilă întrebarea, dar care a fost efectul exercitat asupra societatii Dvs. de către pandemia curentă?
KG: Din păcate, așa cum ne-a afectat și în viața de zi cu zi, pandemia ne-a afectat serios și activitatea societății noastre. Anul 2020, respectiv începutul anului 2021 au fost aproape complet dominați de restricțiile luate de autorități, precum și de măsurile de siguranță luate în cadrul companiei. Majoritatea angajatorilor din domeniul nostru de activitate, la fel ca și restul angajatorilor, eram preocupați să salvăm cât mai multe locuri de muncă, precum și să asigurăm în același timp siguranța clienților și toate astea pe lângă respectarea măsurilor restrictive introduse de autorități. Acum observăm că întreaga lume este în plin proces de schimbare, sunt lucruri care ajung în prim plan de care nici nu prea am luat cunoștință până acum, oamenii își trăiesc viața conform acestor noi norme iar această situație nu cred că se va schimba în viitorul apropiat. Cei care își pregătesc din timp societatea pentru aceste provocări au șanse mai mari să supraviețuiască în viitor. Noi încercăm să redăm acest mesaj colegilor noștri și să reflectăm asupra acestora și din perspectiva clienților. Cred că am realizat în mare parte munca dar mă îngrijorează situația și nu cred că provocările s-au terminat.
CI: În pofida dificultăților, pe rețelele sociale noi am observat că ați dezvoltat adevărate noutăți. Ce am putea să aflăm despre noua campanie de marketing?
KG: Sincronizarea am făcut-o conștient. După deschiderile din primăvară ne-am dedicat aproape tot timpul ca până la sfârșitul verii să achităm restanțele promoționale scadente clienților noștri. Întotdeauna am zis că dacă ne-am angajat, ne respectăm angajamentul. E adevărat că din cauza pandemiei a trebuit să schimbăm anumite lucruri dar per total, am reușit să extragem și să predăm fiecare premiu promoțional anunțat. După asta, am așteptat puțin toamna, să vedem evoluția valului patru, precum și a restricțiilor asociate cu acesta și deși am luat un risc calculat, am decis să începem o nouă campanie, ceva mare și grandios. Ne-am fi dorit să dezvoltăm o promoție care sugerează că după atâtea lucruri rele care s-au întâmplat în ultimii ani, acum chiar a venit momentul să „câștigăm” – Now, Time to Win! – Am dezvoltat toată campania astfel încât cât mai mulți jucători să aibă parte de premii. Evident, contează și norocul fiecăruia, precum și posibilitatea creșterii șanselor bazată pe potențialul de joc a fiecărui jucător. Campania asta promoțională este cea mai complexă campanie de până acum, la extragerile organizate la sfârșitul fiecărei etape sunt trase la sorți supermașinile 007, însă jucătorii norocoși participanți vor fi premiați pe toată durata promoției. În cadrul acestei noi campanii promoționale am reinventat și programul nostru de loialitate.