Realizarea de migrări și integrări de platforme

joi, 13 iunie 2024

Migrările și integrările de platforme sunt caracteristici esențiale ale echipelor de livrare a produselor Soft2Bet. Pentru a se asigura că acestea se desfășoară fără probleme, este important să avem lideri experimentați care să ia în considerare toți factorii și să fie capabili să implementeze și să gestioneze toți pașii necesari pentru a efectua această activitate. În calitate de Chief Product Officer al Soft2Bet, Yoel Zuckerberg aduce în ecuație această experiență, iar noi am vorbit cu el pentru a afla cum el și echipele sale se ocupă de aceste proiecte cheie de iGaming.

Yoel Zuckerberg

În calitate de Chief Product Officer, Yoel Zuckerberg coordonează furnizarea proiectelor de migrare și integrare ale Soft2Bet și este pe deplin conștient de faptul că furnizarea unei experiențe optime este esențială pentru companie fiind o prioritate cheie pentru un furnizor lider de soluții iGaming la cheie precum Soft2Bet, deoarece conduce atât afacerea noastră, cât și pe cea a partenerilor noștri B2B.

„Gestionarea acestor proiecte”, spune el, „și asigurarea desfășurării lor fără probleme este o practică standard pe care o îndeplinim, dar și o parte crucială a ceea ce se așteaptă de la un furnizor de platforme iGaming.”

Yoel a finalizat multe astfel de proiecte, atât pentru operatori mici, cât și pentru operatori mari și în cadrul diferitelor reglementări, și observă adesea că există modele și caracteristici care apar în mod regulat, dar în egală măsură „există întotdeauna specificități pentru fiecare client și piață care trebuie luate în considerare”.

Soft2Bet

Etape cheie

Pentru a descrie fiecare etapă a procesului în cele mai mici detalii ar fi nevoie de mult timp, dar există etape-cheie care sunt respectate.

Yoel explică: „Eficiența și rapiditatea sunt două caracteristici cheie ale procesului nostru de integrare. Avem un proces clar în care prezentăm soluția noastră completă și colectăm cerințele specifice, le implementăm ca parte a integrărilor, care este urmată de o demonstrație și, în cele din urmă, de lansare.

„Etapele noastre de integrare sunt:

  • Evaluarea completă a domeniului de aplicare a proiectelor de integrare și a cerințelor clientului.
  • Pentru proiectele de migrare, colectarea de mostre de date de pe platforma care este integrată, analizarea acestora pentru a înțelege dacă au nevoie de modificări și programarea lor ca parte a activității noastre de integrare.
  • Procesul durează, de obicei, între patru și șase luni, ceea ce ne asigură că avem timpul și întinderea necesare pentru a oferi o integrare fără probleme, pentru a oferi scalare și creștere pentru partenerii noștri.”

Există, de asemenea, greșeli comune sau concepții greșite pe care le pot face companiile care migrează sau integrează o platformă, dar acestea pot fi evitate cu ușurință.

„Primul instinct al multor operatori este de a migra toate informațiile utilizatorilor, dar acest lucru nu este necesar”, spune Yoel, deoarece unele dintre datele care sunt stocate pe o platformă nu întotdeauna trebuie migrate sau pot fi migrate la o dată ulterioară.

„Cu toate acestea, pentru a face acest lucru în mod eficient, este important să producem o hartă a datelor între cele două platforme, deoarece ne permite să ne concentrăm asupra părților esențiale pentru afacere din setul de date, putând în același timp să luăm în considerare și să respectăm orice cerințe legale și de protecția datelor.”

Această abordare flexibilă înseamnă că, în cazul în care partenerii Soft2Bet doresc să păstreze datele istorice, „li se oferă soluții pentru a le stoca pe vechea platformă și pentru a păstra accesul la ele pe măsură ce finalizăm migrarea”.

Abordarea preocupărilor tehnice și comerciale comune

Alte domenii care îi îngrijorează pe partenerii B2B includ timpii morți sau pierderile de date. Yoel explică modul în care el și echipa sa abordează aceste probleme.

Timpii de nefuncționare a platformei

  • „Pentru a atenua aceste riscuri, migrarea conturilor jucătorilor se face în etape, ceea ce înseamnă că majoritatea datelor sunt transferate pe noua platformă înainte de data migrării, iar când sistemul este în producție, trebuie să actualizăm doar partea lipsă, ceea ce ne permite să punem în funcțiune foarte repede noua platformă.”

Pierderea clienților din cauza migrării platformelor

  • „Unul dintre cele mai importante lucruri pe care trebuie să le facem este să comunicăm jucătorilor orice schimbare cu mult timp înainte. Făcând acest lucru, clienții sunt conștienți de schimbările viitoare și le pot lua ca atare. În plus, promovarea și comunicarea despre noua platformă le permite operatorilor să își informeze jucătorii despre noile caracteristici. Acest lucru poate ajuta la păstrarea clienților și chiar la atragerea de noi jucători.”

Schimbare operațională

  • „Colaborarea cu un furnizor de platforme timp de mai mulți ani poate însemna că operatorii se obișnuiesc cu un anumit modus operandi și au cerințe specifice despre care știu că vor fi abordate. Acest lucru îi poate face să solicite funcții care nu trebuie să fie acceptate de noua platformă.
  • „Modul în care gestionăm această etapă a migrării este de a o parcurge în detaliu cu clientul, analizând fiecare modul, prezentând felul în care funcționează și, după ce analizăm studii de caz și date istorice, putem evalua modalitatea în care pot fi acceptate de noua platformă. În multe cazuri, această pregătire în faza incipientă reduce volumul de muncă necesar pentru a finaliza o migrare.”

Volumul și amploarea activității lui Yoel și a echipei sale este vast și, deoarece afectează fiecare aspect al foii de parcurs a unui operator, este, de asemenea, cuprinzător.

Ca exemplu, Yoel explică faptul că el și echipele sale au ajutat recent un operator de iGaming să migreze către  Soft2Bet și, pe măsură ce au oferit sprijin în migrarea conturilor de jucători, a configurațiilor de joc și a datelor tranzacționale către PAM-ul nostru, au „oferit, de asemenea, expertiză în ceea ce privește integrarea software-ului terților și asigurarea conformității cu reglementările pe parcursul procesului de migrare”.

Acest lucru a fost completat cu sesiuni de instruire și asistență tehnică continuă, care „au asigurat o tranziție fără probleme pentru operator, minimizând timpul de nefuncționare și maximizând eficiența operațiunilor lor pe platforma noastră”.





Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.