ReUniunea Profesioniştilor din Gambling - Ediţia a 9-a

Personalizare și Paradoxul Alegerii

joi, 14 octombrie 2021

Comunicat de presa Delasport

14 Octombrie 2021: iGamingul ca formă de eCommerce rămâne în continuare în spatele altor companii de eCommerce precum Amazon, Booking, Netflix și altele asemenea. Un exemplu în acest sens este lipsa experienței personalizate a clienților. La majoritatea brandurilor, jucătorii care se revin primesc aceeași ofertă generică în cazinouri și pariuri sportive, ignorând activitățile lor din trecut. Un exemplu este lansarea rapidă a conținutului preferat. Majoritatea site-urilor web acceptă această funcționalitate, dar este necesar ca jucătorii să-și “marcheze” sloturile preferate, sporturile și piețele în mod explicit. În timp ce această abordare DIY este valabilă pentru un jucător nou, nu există motive întemeiate să nu implementăm o tehnică implicită pentru jucătorii care se întorc. La urma urmei, în domeniul digital, jucătorii lasă “urme” sub formă de activități de pariere care pot fi colectate și analizate într-un mod mult mai sofisticat decât conținutul preferat.

paradoxul alegerii

Operatorii iGaming se luptă să-si fidelizeze jucătorii într-un mediu extrem de competitiv în care operatorul concurent este la doar un clic distanță. Devine o sarcină și mai provocatoare atunci când, în majoritatea cazurilor, toată lumea ofera același conținut. Personalizarea experienței jucătorului ofera un potențial semnificativ de a crește loialitatea și perioada de retentie a jucătorului. Cu cât nivelul serviciilor va crește, cu atât este mai mare posibilittea ca jucătorii sa rămâna pe site.

Luați conținutul ca exemplu. Jucătorii care revin la cazinou pot obține aceeași matrice de jocuri generice, care deține un portofoliu imens de mii de jocuri de sloturi în majoritatea cazurilor. Jucătorii nu le pot digera pe toate, fără a menționa că sunt adăugate încă 10-20 de jocuri în fiecare săptămână. În mod similar, jucătorii de pariuri sportive primesc aceleași tabele generice de peste 30 de sporturi x ligi x mii de evenimente x sute de piețe. În cartea sa The Paradox of Choice: Why More is Less, Dr. Barry Schwartz se referă la „Suprasolicitarea alegerii” și tendința de a fi copleșit atunci când li se prezintă multe opțiuni. Operațiunile iGaming pot urma exemplul de personalizare Netflix pentru a reduce paradoxul alegerii și a oferi un catalog mai contextual și relevant. Începe chiar de la prima interactiune în care noilor clienți Netflix li se prezintă titluri diferite, astfel încât Netflix să poată memora alegerile și să introducă opțiunile în motorul de recomandare.

Ca urmare, Netflix obține un punct de plecare decent prin crearea primei vizualizări de catalog personalizate. Din acest moment, Netflix va colecta o mulțime de selectii ale clienților pentru a personaliza oferta în continuare. Netflix are funcționalități DIY precum „Adăugați la lista mea” și “căutare”. Totuși, în majoritatea cazurilor, nivelul de servicii este atât de ridicat încât clienții Netflix se bucură de obicei de servicii personalizate într-o abordare implicită, de exemplu, „Continuă să vizionezi” și „Cele mai bune alegeri pentru tine”. Asemănarea dintre Netflix și o operațiune iGaming ca formă de comerț electronic există. În Netflix, există mii de titluri, dar folosesc tehnologia mai bine pentru a produce o experiență mai bine personalizată. Personalizarea nu este legata doar de conținut, ci și de oferte precum bonusurile; există cazuri în care jucătorii care au făcut o a doua sau a treia depunere primesc in continuare bonusul de bun venit. În alte cazuri, oferta bonus nu corespunde activităților jucătorului. De exemplu, unui jucător care a pariat 10 euro i se oferă un bonus de rotiri gratuite in valoare de 1 euro.

La Delasport, adoptăm o abordare axată pe jucător pentru a perfecționa interfața cu utilizatorul și a oferi jucătorilor un serviciu maxim cu interactiune minimă. Avem una dintre cele mai avansate interfețe de pariuri sportive din industrie. UX-ul nostru mobil permite o navigare ușoară a jucătorilor și le crește experiența prin numeroasele evenimente și piețe sportive, cu categorisire inteligentă, automatizare și personalizare. Prezentăm evenimente sportive despre activitățile jucătorilor anteriori și prin Geo-Locație; de exemplu, evenimentul sportiv din liga a doua va obține poziția UX de top pentru jucătorii care locuiesc în apropierea echipei participante. Mărimea minimă și maximă a pariului jucătorului poate fi ajustată în funcție de nivelul VIP al jucătorului și de LTV. Avem un obiectiv continuu de a crea un produs mai bun prin învățarea continuă a activităților jucătorului. Analizăm sesiunile jucătorilor și activitățile de pariere pentru a dezvălui informații detaliate despre comportamentul jucătorului și pentru a oferi oportunități de pariere personalizate.






Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *