Pentru jucătorii de păcănele din Sălăjan
Am ieșit pe la sălile de joc și pe la agențiile de pariuri să văd cum o mai duc operatorii și ce mai zic jucătorii de păcănele.
Oamenii sunt cei mai importanți
Casa Pariurilor a ajuns să meargă pe mâna angajaților mai în vârstă. Nu e rău deloc. O doamnă binevoitoare și cu cunoștințe minime, dar aprofundate ale ofertei de pariere de la aceasta casă de pariuri, m-a abordat din prima cu un „Bună ziua!” larg și entuziast. A văzut că nu sunt de-al casei și m-a bombardat din prima cu informații. S-a scuzat de câteva ori spunându-mi că nu dorește să mă agaseze, dar să apuce să-mi spună lucrurile esențiale legat de cum funcționează terminalul de pariere și ce ofertă de bonusuri online are compania în cauză. Mi-a plăcut!
La o agenție Winner din apropiere, din contră, m-a întâmpinat o duduiță plictisită, cu mâna în falcă. S-a uitat la mine ca la o fantomă și a continuat să butoneze telefonul personal. Terminalul lor de pariere nu m-a dat pe spate. Mi-a plăcut mai mult cel de la Casa Pariurilor, mai intuitiv, mai bine organizată informația.
Și cote mici, în comparație cu restul operatorilor pe care i-am vizitat. De exemplu, în loc de 1,50 sau 1,55 la o posibilă victorie a Romei în fața Salernitanei, Winner m-a trimis la concurență cu cote de genul 1,45 pe același meci.
Păcănele… dar doar de la EGT
Pe partea asta de păcănele peste tot pe unde am fost în toate agențiile de cartier am dat doar peste EGT! Felul în care au monopolizat piața de sloturi pe mine mă sperie…Știu că marea majoritate a jucătorilor sunt înnebuniți după EGT-uri, „că dă banii înapoi”, dar să știți că pe mine m-a curățat rapid. Cei drept pe bet-uri mici, calibrate. Jucasem la trecerea timpului, voiam doar să socializez, dar nu am avut cu cine, în sala celor de la Winner nu era nimeni, așa că am plecat…
Marketing coerent vs. mesaje învechite
În zona de marketing mi-a plăcut ce am văzut la Superbet. Se vede o coerență în mesaje, în vizual, etc. Înțelegi clar oferta ce ți se prezintă în agenții. Încercarea de a fideliza clientela este evidentă, și mai este clară împingerea jucătorilor către terminale, cu alte cuvinte se încearcă pe cât posibil „digitalizarea agențiilor”, lucru firesc dacă ținem cont de lipsa de forță de muncă din retail. Sper să nu ajungem să pariem ca în agențiile bancare ING, în care ești singur cu ATM-ul de cele mai multe ori, pentru că ar scădea semnificativ componenta de socializare, de entertainment, dar probabil în câtiva ani acest val al digitalizării va fi de neoprit, precum a fost scanarea propriilor produse la hypermarketuri. Felicitări lui Superbet! La ceilalți vizitați nu am văzut nimic notabil, aceleași mesaje cam învechite.
Vom mai colinda și alte cartiere și vă vom ține la curent cu ce noutăți mai vin operatorii, concurența devenind din ce în ce mai acerbă.