NU ne mai închideți! NU noi răspândim virusul!

The safe way to play, o promisiune de brand asumată și respectată

miercuri, 21 iulie 2021

O retrospectivă ADMIRAL România după un an încercat de pandemie

Săli închise și redeschise în nenumărate rânduri în funcție de incidența cazurilor, măsuri și decizii rapide, adaptate la neprevăzut. Toate acestea într-un context mondial de incertitudine, timp în care ADMIRAL și-a asumat o promisiune clară față de personal și clienți: ,,The safe way to play”.  După mai bine de un an greu încercat de pandemie, în care personalul din operațional a fost direct afectat, ADMIRAL România a luat pulsul angajaților săi printr-un sondaj intern de opinie anonim, cu scopul de a înțelege cum au trecut prin această etapă. Sondajul de opinie a fost realizat pe un eșantion de 213 respondenți, format exclusiv din personalul operațional din sălile ADMIRAL România.

ADMIRAL Romania

Sondajul de opinie relevă faptul că 91,6% dintre angajații ADMIRAL România consideră că măsurile de prevenție implementate în săli sunt suficiente pentru o bună desfășurare a activității în condiții de siguranță. Mai mult decât atât, 81,7% au declarat că se simt în siguranță să lucreze într-o sală de jocuri de noroc în contextul pandemiei, iar 82,8% consideră că domeniul jocurilor de noroc nu este un vector de răspândire a virusului. 69,3% dintre casieri au simțit suportul angajatorului în această perioadă din punct de vedere moral și financiar.

Majoritatea casierilor din sălile ADMIRAL (77,2%) se consideră foarte familiarizați cu regulile de igienă care trebuie respectate pentru a limita răspândirea virusului. Aproape jumătate dintre respondenți (43,6%) au declarat că s-au informat despre măsurile de prevenție și despre campania de vaccinare din social media/internet, 24,6% de la TV/Radio, 20,1% de la angajator, în timp ce restul au folosit alte surse.

ADMIRAL

Peste 70% dintre intervievați cunosc cel puțin o persoană care a fost infectată cu virusul COVID-19, iar acest lucru i-a determinat să conștientizeze mai mult pericolul provocat de răspândirea virusului.

În perioadele în care sălile de joc au fost închise, o mare parte (75%) au preferat să petreacă timp de calitate cu familia. Pe locurile următoare, printre activitățile preferate în timpul liber, s-au numărat: vizionarea de filme/seriale/TV, cititul, sportul și gătitul, iar 33,5% dintre respondenți au declarat că activitatea de la locul de muncă le-a lipsit cel mai mult, în procent de 21,8% este rutina, iar 20,1% au declarat că le-au lipsit colegii de la locul de muncă. Din punct de vedere psihic, 37,8% au resimțit incertitudine ca stare generală, 16,1% dintre aceștia nu au remarcat schimbări emoționale, 18,9% au declarat că au simțit o stare de liniște atunci când au stat acasă, în timp ce 11,1% dintre respondenți au prezentat o stare predominantă de anxietate.

Valentin-Adrian Georgescu, CEO NOVOMATIC Romania

,,Lumea este diferită astăzi față de acum un an, iar acest lucru ne-a determinat să realizăm un sondaj intern prin care să ne înțelegem mai bine angajații din sălile ADMIRAL, noile provocări, preocupările și vulnerabilitățile pe care le-au experimentat în această perioadă. Ne dorim să ne asigurăm că angajații se simt apreciați, auziți și implicați, să evidențiem principalele aspecte sau percepții și să putem lua decizii organizatorice bazate pe date concrete. O parte dintre acestea am ales să le împărtășim cu publicul larg, pentru că relevă faptul că angajații s-au simțit și se simt în siguranță să lucreze în această industrie și simt sprijinul angajatorului, chiar și într-un context atât de dificil.”, a declarat Valentin-Adrian Georgescu, CEO NOVOMATIC România.

În ceea ce privește reîntoarcerea clienților în săli, 60,2% dintre casierii care au participat la sondaj au remarcat că majoritatea clienților sunt mai prudenți cu banii cheltuiți, 30,1% dintre ei nu au sesizat nicio diferență de comportament de consum, în timp ce, doar 9,7% au remarcat ca anumiți clienți joacă sume mai mari decât înainte de pandemie.

 

O nouă surpriză pentru clienți la reîntoarcerea în săli

Pe lângă reluarea campaniilor în curs și bine-cunoscutele premii Jackpot, odată cu relaxarea măsurilor, clienții se pot bucura acum de un nou produs în sălile ADMIRAL: link-ul de Jackpot Progresiv CASH CONNECTION™. CASH CONNECTION™ Edition 1 cuprinde patru titluri cu diverse teme: Charming Lady™, Sizzling Hot™, Emperor’s China™ și Empress of the Pyramids™. Fiecare joc oferă noua funcție Lock ‘N’ Spin cu jocuri gratuite, prin blocarea rolelor de câștig și oferă șansa de a câștiga patru nivele noi de premii: Mini, Minor, Major și Grand.

 

Despre ADMIRAL România

ADMIRAL România face parte din Grupul NOVOMATIC Romania și are un portofoliu complet de echipamente pentru sălile de jocuri și zonele de entertainment, ajungând să numere în prezent peste 85 de locații proprii la nivel național și o rețea extinsă de parteneriate.

Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *