miercuri, 23 octombrie 2024

Noile tehnologii și gamblingul viitorului. Impactul tehnologiei în operarea jocurilor de noroc.

Ce-și propune tehnologia în general este să ne ofere o viață mai simplă, mai ușoară, mai lipsită de griji. În gambling operatorii apelează la tehnologie pentru a oferi clienților lor o experiență unică, un acces facil la entertainment și multă comoditate. În plus, noile tehnologii ale viitorului oferă și o securitate sporită.

gamblingul viitorului

Jocurile de noroc devin mai interesante prin intermediul tehnologiei, mai captivante, conducând la o experiență mai imersivă a jucătorului. Ceea ce a fost odată un simplu joc de noroc declanșat de aruncarea unei pereche de zaruri, de întoarcerea unei cărți sau de simpla tragerea a unei manete a unui aparat de joc, este acum o adevărată experiență cinematografică, digitală și personalizată.

Tehnologia 3D la slot machines

Am mai discutat despre Realitatea Virtuală (VR) în ultima perioadă și penetrarea din ce în ce mai puternică a acestui segment pe piața sloturilor și a felului în care schimbă modul în care oamenii joacă jocuri de noroc. Cu VR, jucătorii nu se uită la jocuri pe ecrane. Ei intră într-o lume 3D în care pot interacționa cu alții. Ei pot chiar să vorbească cu dealerii în direct. Utilizarea VR în cazinouri este încă nouă, dar se dezvoltă rapid.

Unele companii au construit deja cazinouri VR complete. Utilizatorii se pot plimba prin spațiul virtual. Ei pot sta la mese și pot discuta cu alții. Căștile VR precum Oculus Rift fac acest lucru posibil.

Tehnologia 3D a sporit valoarea de divertisment a jocurilor online prin adăugarea unor elemente grafice mai impresionante și chiar a unor elemente de poveste, pe care jucătorii le pot juca pe computer, la fel ca jocurile video. Combinațiile câștigătoare pot declanșa interludii cinematografice, cum ar fi zborul prin deșert sau chiar deblocarea unor jocuri bonus, cum ar fi lupte suplimentare între gladiatori. Aceste caracteristici le permit jucătorilor să simtă că progresează într-o experiență, mai degrabă decât să se repete.

Iată 3 exemple regăsite pe siteul deeside.com de utilizarea a tehnologiei VR pentru a te juca la sloturi 3D:

SlotsMillion este unul dintre primele cazinouri VR. Acesta are peste 40 de jocuri ca la aparate în 3D. Jucătorii se pot plimba prin cazinoul virtual și pot interacționa cu ceilalți. Designul se apropie de cel al cazinourilor din viața reală.

PokerStars VR permite utilizatorilor să joace poker într-o lume virtuală. Jocul are o grafică 3D care arată ca sălile de poker reale. Jucătorii folosesc căștile VR pentru a se alătura meselor și pentru a vorbi cu alți jucători. Jocul face ca masa de poker să pară reală.

NetEnt a dezvoltat versiuni VR ale jocurilor sale ca la aparate. Gonzo’s Quest în VR permite jucătorilor să se bucure de designul 3D al jocului. Adâncimea vizuală adaugă realism. Jucătorii simt că fac parte din joc.

Sloturi 3D

Digitalizarea în gambling

Vă prezentăm un studiu de caz. Caesars Entertainment care deținea două proprietăți celebre: Harrah’s Bingo Club și Caesar’s Palace, le-a combinat în 2005 și a adoptat numele familiar de Caesars în 2010. Exploatând Big Data, AI și ML (Machine Learning), Caesar’s a devenit un lider tehnologic și o companie așa-zisă „digital-first”.

Aflăm de pe medium.com că începutul parcursului digital al lui Caesars a fost implementarea unei abordări analitice integrate în întreaga organizație. Datele au fost utilizate pentru a analiza comportamentul clienților prin modele econometrice. Analizând comportamentele și preferințele clienților, Caesars a creat programe de recompensare personalizate. Compania a dezvoltat un program sofisticat de fidelizare numit Caesars Rewards, care a obținut ratinguri incredibil de ridicate din partea clienților. În plus, Caesars și-a continuat expansiunea digitală investind în tehnologii de ultimă oră precum IoT, AR și VR pentru a concepe servicii digitale care să ușureze viața clienților și să îi fidelizeze. Compania a inventat Ivy, un program de concierge virtual de 24 de ore care este alimentat de inteligență artificială și îmbunătățește experiența de ospitalitate a Caesars prin furnizarea de răspunsuri rapide la întrebările oaspeților prin mesaje text.

Același nivel de personalizare a fost posibil prin intermediul aplicațiilor smartwatch personalizate care alertează gazdele cazinourilor atunci când oaspeții ajung la locațiile lor și permit membrilor echipei să ofere oaspeților recomandări personalizate. Oferirea unui control mai mare asupra experienței de ospitalitate a oaspeților a generat o creștere semnificativă în cadrul companiei.

În plus, Caesars a implementat o strategie de furnizare continuă de tehnologie și servicii. Pentru a realiza acest lucru, organizația a dezvoltat un pachet tehnologic cloud-first. Au început prin a înlocui sistemele învechite cu platforme cloud pentru funcțiile de registru general și de conturi de plătit. De asemenea, au înlocuit sistemele disparate pentru gestionarea capitalului uman cu o platformă cloud comună care permite angajaților să se implice în Caesars, indiferent dacă se află în Las Vegas sau într-una dintre cele 50 de locații din întreaga lume. Cu o platformă comună disponibilă la nivel global, susținută de o infrastructură sigură, rezistentă și cu disponibilitate ridicată, Caesars și-a extins rapid activitatea.

Pentru a asigura o tranziție digitală fără întreruperi, Caesars a implementat o strategie de gestionare a schimbării în întreaga organizație pentru a obține acceptul acesteia. Aceștia au creat o echipă de conducere IT cu abilități de comunicare pentru a crea o viziune strategică convingătoare și pentru a ajuta angajații să se adapteze la noile sisteme software. Formarea adecvată a fost o parte importantă a implementării transformării digitale, deoarece unii angajați au fost reticenți în a dezvolta o atitudine mai pozitivă față de noul sistem de gestionare a datelor al companiei. Strategia de gestionare a schimbării a fost incredibil de benefică, deoarece a reprezentat o declarație clară și unică a viziunii și strategiei digitale a companiei și a permis angajaților să înțeleagă noul sistem software în mod cuprinzător și beneficiile sale asupra businessului și asupra propriei eficiențe la locul de muncă. Cu alte cuvinte tehnologia a fost pusă în slujba clientului fără a dăuna angajaților.

CRM

CRM-ul și jocurile de noroc

Customer Relationship Management este modalitatea software prin care companiile gestionează relațiile cu clienții.

Industria cazinourilor a fost cu adevărat un pionier în modelarea datelor și analiza predictivă, ca o formă eficientă de CRM. Acest lucru nu se limitează doar la a-i determina pe vizitatori să pună aplicația cazinoului pe telefonul lor – un instrument pe care cazinoul îl folosește pentru a le trimite clienților un mesaj text sau o notificare push cu o ofertă specială. Aceasta înseamnă, de asemenea, că puteți afla mai multe despre preferințele lor și să le urmăriți istoricul de joc – și să trimiteți aceste informații angajaților din departamentul de client service care să poată oferi cele mai bune servicii pentru clienți.

De exemplu, atunci când există pericolul ca aceștia să plece și să nu se mai întoarcă niciodată, doriți să interveniți și să gestionați relația în timp real.

Sistemele de urmărire a jucătorilor înregistrează fiecare detaliu al fiecărui pariu – valoarea acestuia, cotele, cât timp a stat jucătorul la masă. Folosind modelarea datelor, cazinourile creează profiluri ale jucătorilor care le ajută să evalueze riscurile pentru fiecare jucător – și să le gestioneze. De obicei, cazinourile doresc să păstreze oamenii în sala de joc, astfel încât să le trimită o băutură gratuită la masa de joc. Dar este, de asemenea, important să știi când îndepărtarea lor de la masă pentru o pauză este cea mai bună modalitate de a-i păstra ca clienți.

Confruntat cu alte cazinouri care cheltuiesc miliarde pentru a construi spectacole din ce în ce mai sofisticate pentru a atrage jucătorii, Harrah’s a reușit să dubleze rata de răspuns la ofertele clienților săi, să îmbunătățească retenția clienților cu câteva milioane de dolari și să crească cu 72% numărul clienților care joacă la mai multe cazinouri Harrah’s – prin urmărirea și modelarea mai bună a acestor clienți.

Noile tehnologii devin din ce în ce mai utilizate de către operatori pentru a oferi clienților lor cele mai bune experiențe de joc, iar trendul acesta se va accelera în anii care urmează.

Surse: olbg.com, medium.com, dincloud.com, deeside.com





Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.