MaxBet rămâne liderul industriei de gambling din România
Pentru compania condusă de Ioana Bazavan urmează un nou capitol, o premieră pentru industria jocurilor de noroc, prin prisma unei dezvoltări accelerate și creștere a cotei de piață în paralel cu investiții puternice de capital în extinderea activității din retail.
Din 2002 MaxBet România scrie istorie din poziția de lider incontestabil al industriei de slot machines, iar 2021 se anunță unul dintre cei mai importanți ani din existența companiei. Deși ultimele luni au fost extrem de complicate pentru toată industria, MaxBet a reușit să treacă extrem de rapid peste toate incertitudinile și greutățile provocate de pandemia Covid-19. Ca atare, astăzi, la sediul central al companiei – în kilometrul zero al Bucureștiului se pun bazele dezvoltării accelerate a companiei. Obiectivul este simplu de intituit: MaxBet a fost, este și va rămâne liderul industriei de gambling din România.
”Pandemia Covid-19, cu toate incertitudinile și provocările aferente, ne-au confirmat faptul că MaxBet România are baze solide. Deși am avut activitatea afectată, faptul că am construit întregul business pe piloni solizi, am avut o strategie care a fost respectată la virgulă, iar astăzi MaxBet funcționează la capacitate maximă. Din punct de vedere financiar și uman, MaxBet este într-un loc foarte bun. Iar săptămânile care urmează vor confirma că suntem liderii industriei, ne creștem cota de piață și avem energia să continuăm să inovăm”, spune Ioana Bazavan, director general al MaxBet România.
Creștere accelerată
Compania MaxBet și-a propus ca 2021 să fie anul dezvoltării. Dacă astăzi MaxBet are 117 de locații în 15 localități, în săptămânile și lunile care urmează, compania va continua să se extindă, activitatea din retail rămânând o prioritate. ”Vorbim despre o dezvoltare a companiei pe orizontală și verticală. Suntem deja prezenți în 15 localități, mari și medii din punct de vedere al numărului de locuitori, brandul este cunoscut, dar ar fi o greșeală pentru noi să nu deschidem noi locații în contextul în care există suficiente oportunități, avem capitalul necesar pentru a implementa această expansiune. Fiecare locație nouă nu face altceva decât să consolideze cota de piață și poziția de lider. În paralel, suntem conștienți că suntem un etalon al industriei, îi inspirăm pe cei din jurul nostru, astfel că în paralel vom demara inclusiv o amplă operațiune de upgradare a locațiilor. Vorbim despre echipamente noi, dar și o nouă estetică interioară a locațiilor, dar și felul în care arată exteriorul locațiilor noastre”, mai spune Ioana Bazavan, director general al MaxBet România.
Evoluție
Pentru că și preferințele consumatorilor sunt în continuă evoluție, MaxBet are în plan să țină pasul cu aceste tendințe. Iar un avantaj net al companiei vine din experiența și expertiza angajaților, care au rămas alături de companie. MaxBet și-a păstrat gradul de retenție al angajaților, indiferent că vorbim de pozițiile din zona corporate sau sălile de jocuri. În plus, în toate lunile de pandemie, angajații companiei au simțit din plin sprijinul managementului, chiar și în lunile în care operațiunile fizice din sălile de gambling au fost suspendate.
”Știu că din exterior, pentru mulți, toate mișcările făcute de MaxBet nu pot să fie decodificate. Dar toate au sens. Ne-am respectat partenerii, clienții și angajații. Și vom continua să o facem, este cea mai importantă regulă. Aici nu suntem doar angajați, suntem colegi, la bine și la rău, ne sprijinim unii pe alții, învățăm unii de la alții, construim împreună, avem valori comune. MaxBet e un brand format din 1400 de persoane, 1400 de idealuri, 1400 de voci. Indiferent că vorbim de colegii din retail, din săli, sau colegii din zona de top management, există un liant între noi, există respect, există dialog, avem grijă unii de ceilalți, am înțeles pe deplin că suntem dependenți unii de alții. Iar această filozofie ne facem să fim unici. Ne-am revenit cel mai rapid după pandemie, dar nu întâmplător. Suntem o campanie solidă, ne-am făcut temele, iar acum urmează partea de implementare a expansiunii. Nu se pune nicio secundă problema să închidem locații, să restrângem sau să regândim o parte din activități. Investițiile nu se vor limita la deschiderea de noi locații, ci și la crearea de valoare adăugată prin îmbunătățirea experienței clienților în sălile de jocuri MaxBet și specializarea angajaților. În paralel, deschiderea locațiilor noi înseamnă și reluarea angajărilor.”, adaugă Ioana Bazavan, director general al MaxBet România.
Experiența MaxBet
În noua etapă a creșterii accelerate, un punct important îl reprezintă îmbogățirea experienței pe care clienții o au în sălile deținute de MaxBet. Nu vorbim doar despre promoții, aparate și entertaiment, ci și respectarea regulilor, transparență deplină, astfel încât fiecare client să cunoască facilitățile oferite de MaxBet și ce înseamnă un joc responsabil. La experiența unică oferită de MaxBet, se alătură și respectul angajaților pentru fiecare client în parte.
Investiții substanțiale, CSR și ESG consistent
MaxBet România s-a remarcat la nivel național prin proiecte de responsabilitate socială, care au culminat cu construirea singurului heliport medical din București, o investiție de peste 1 milion de euro. În total, MaxBet a alocat proiectelor CSR peste 3,4 milioane de euro, cu focus pe excelența și inovația în medicina românească, respectiv îmbunătățirea condițiilor din sistemul medical. Și în noile planuri de dezvoltare ale MaxBet, un capitol important este rezervat continuării proiectelor inovatoare de responsabilitate socială și dezvoltarea de noi proiecte ESG, cu accent pe conservarea naturii, considerarea relațiilor umane și guvernanța corporativă.
„Credem cu tărie în proiectele îndrăznește, proiectele care schimbă România în bine, care aduc o schimbare reală în societate și impun noi standarde. De 15 ani, Maxbet investește constant în sistemul sanitar românesc, investește în educație și în multe alte proiecte sociale și culturale de pe urma cărora au de câștigat toți românii. Investim în binele semenilor. Aceste investiții CSR fac parte din valorile pe care le respectăm. Iar an de an, sumele pe care le donăm sunt în continuă creștere pentru că vedem toate schimbările în bine pe care aceste proiecte le aduc. De anul acesta, vom diversifica aceste proiecte inclusiv prin adăugarea unei laturi de guvernanță corporativă”, mai spune Ioana Bazavan, director general MaxBet România.
În ultimele luni, Maxbet a fost și unul dintre actorii principali ai campaniei de comunicare pro-vaccinare a industriei jocurilor de noroc din România, prima campanie de acest tip finanțată exclusiv de un sector privat.