NU ne mai închideți! NU noi răspândim virusul!

MAXBET 10 ANI, O poveste de succes în 10 momente cheie

miercuri, 13 martie 2013

Când vorbim despre săli de joc în România este imposibil să nu ne gândim la MaxBet, unul dintre operatorii lider de pe piaţă. Cu o istorie de 10 ani în spate, cu nu mai puţin de 80 de săli de joc şi peste 900 de angajaţi, MaxBet a fost şi zicem noi, va continua să rămână unul dintre formatorii de opinie din industria de gambling românească. În cele ce urmează vom încerca să acoperim zece etape importante din istoria acestei companii pentru a observa evoluţia MaxBet pe piaţa din ţara noastră.

Prima sală de joc MaxBet în București

În anul 2003 MaxBet îşi face intrarea pe piaţa românească de gambling deschizând prima locaţie, din multele ce vor urma, pe Calea Moşilor. Deschiderea acestei prime săli a fost aleasă într-o zonă cu o intensă concentrare urbană, cu un puternic trafic stradal. Amenajarea primei săli pe care compania MaxBet a deschis-o în România a necesitat o investiţie semnificativă, numai amenajarea locaţiei întinzându-se pe o perioadă de aproape jumătate de an. Odată cu deschiderea acestei noi săli de jocuri, prima din portofoliul MaxBet, s-a fixat un nou standard atât în cea ce priveşte amenajarea sălilor de jocuri cât şi în privinţa mix-ului de aparate existente. Încă de la început managementul MaxBet a optat pentru introducerea a nu mai puţin de 40 de aparate de joc de la companii producatoare importante precum Atronic, Novomatic sau IGT precum şi o ruletă Alfastreet. La numai patru luni de la deschiderea primei săli de joc, MaxBet a deschis o nouă locaţie de data aceasta pe bulevardul Ion Mihalache, într-o locaţie adiacentă celei în care compania operează astăzi una dintre cele mai populare săli din portofoliu. Anul 2004 a venit cu noi săli deschise în zone precum centrul oraşului, Gara de Nord  sau Colentina, locaţie care funcţionează şi în prezent.

De-a lungul timpului MaxBet sa concentrat pe o evoluţie sustenabilă, alimentandu-şi dezvoltarea de pe urma succesului sălilor existente. Acest principiu se regăseşte şi astăzi în viziunea companiei, care urmăreşte performanţa la nivelul fiecărei locaţii şi asigurarea unor standarde uniforme la nivelul produselor şi serviciilor pentru toţi clienţii săi.

Inovaţia și diversificarea continuă, avantaj competitiv pentru MaxBet

Momentul 2005 găseşte compania MaxBet concentrată asupra diversificării şi rotaţiei continue a mixului de echipamente precum şi asupra cerinţelor clienţilor. MaxBet marchează o premieră pe piaţa din România, fiind prima reţea de Săli de jocuri electronice care a introdus aparatele de tip multigames de la Novomatic. Acestea sunt până în prezent parte a reţetei de succes pentru orice sală de jocuri electronice.

Prin inovaţiile succesive, MaxBet  a reuşit să orienteze permanent jucătorii către noi echipamente și teme, aducând varietate experienţei de joc. În faţa primelor schimbări introduse, clienţii au fost suspicioşi dar curiozitatea i-a determinat  să testeze şi mai târziu să migreze către noile aparate.

Pe lângă sloturile de la Atronic, IGT şi Novomatic, deja existente în reţeaua MaxBet, îşi fac apariţia şi noi producători: Casino Technology, EGT şi Williams.

Primele sisteme de jackpot, beneficii suplimentare pentru clienţi

În anul 2006  MaxBet introduce sistemele de jackpot wide area pentru prima dată în România, reuşind să ofere clienţilor şansa câştigurilor mai mari şi mai dese. Primele tipuri de jackpot-uri introduse de MaxBet au fost cele de tip mystery. Jackpoturile aveau ca prim obiectiv oferirea de beneficii suplimentare clienţilor și loializarea acestora.

În urma succesului obţinut de primele sisteme jackpot, tradiţia a fost continuată, diversificându-se tipurile de jackpot-uri implementate. În prezent în sălile MaxBet se găsesc jackpoturi care cuprind toată gama de produse, fie că sunt de tip mystery sau progresiv de la diferiţi producători, regăsim jackpot-uri precum King Kong Cash, StarGate, Wiliams SuperHot, MotorMania. Pe lângă sumele de bani oferite clienţilor, aceştia mai beneficiază prin sistemul de jackpot-uri şi de premii sub formă de produse. De asemenea sistemele de jackpot-uri ce se găsesc în sălile MaxBet pot fi setate în funcţie de cerinţele clienţilor cea ce arată încă odată flexibilitatea de care dă dovadă compania.

Anul 2006 reprezintă practic începutul activităţilor de marketing. MaxBet inovează şi în acest domeniu reuşind să strângă cei mai buni clienţi din cele 11 săli operate de companie la acea dată la petrecerile special organizate, unde premiile constau în bani și mașini.

Râmnicu Vâlcea, prima sală într-un centru comercial, prima sală în afara Bucureștiului

Anul 2006 este caracterizat de startul expansiunii MaxBet în afara Bucureştiului prin deschiderea sălii din incinta centrului comercial din Râmnicu Vâlcea. Această primă locaţie din provincie a fost gândită ca un centru de entertainment unde există zona de bar, zona de billiard, în  completarea zonei destinate jocurilor de noroc. Sala de la Vâlcea se întinde pe nu mai puţin de 400 mp și numără 80 de aparate şi 2 rulete.

Această primă locaţie deschisă în provincie, pe lângă faptul că este prima sală ce nu se regăseşte între graniţele capitalei, este şi prima sală deschisă de MaxBet într-un centru comercial. Ideea deschiderii sălii de la Valcea a fost un success deplin, în prima zi înregistrându-se nu mai puţin de 300 de clienţi. Această primă sală din provincie a consolidat strategia de expansiune în alte locaţii din afara Bucureştiului.

Buzău, primul succes stradal în afara Bucureștiului

Anul 2007 este marcat în istoria MaxBet de expansiunea susţinută a companiei.  În 2007 se deschide şi prima sală stradală din provincie, în Buzău, precum şi prima sală din Bucureşti situată într-un centru commercial, locaţia de la City Mall. Succesul obţinut de locaţia deschisă în Buzău a dus nu numai la menţinerea acesteia până în prezent ci şi la deschiderea unei noi locaţii în acest oraş în luna martie a anului acesta. În paralel, compania trece printr-un proces de rebranding, urmărind diferenţierea faţă de restul operatorilor, crearea unei imagini distincte și memorabile, asociate cu valori precum leadership, inovaţie și servicii premium.

Pantelimon, cea mai mare sală MaxBet

În 2008 MaxBet deschide cea mai mare sală din portofoliu, cu o suprafaţă de 800 mp, în Pantelimon. Sala este până în prezent o referinţă pentru MaxBet, numărând 136 aparate şi 2 rulete electronice și a fost deschisă în aceeași intersecţie unde compania a operat de-a lungul timpului alte două săli, de 150 respectiv 400mp.

Marketingul ocupă un loc important în anul 2008 integrând în strategia generală activităţile dedicate fiecărei Săli în parte și oferind, în același timp, nu mai puţin de 3 autoturisme Mercedes ca premii la tombole. Campaniile dedicate pentru fiecare sală integrează evenimente de amploare din ce în ce mai mare, veritabile petreceri unde muzica, show-ul şi catering-ul aduc savoare și dinamism premiilor oferite.

Noua legislaţie impune noi standarde și triază operatorii pe criterii de performanţă

Anul 2009 este puternic marcat de introducerea unei noi legislaţii în domeniul jocurilor de noroc, astfel că nivelul de impozitare şi taxare creşte, introducând valori fixe pentru postul de pariat, în locul celor procentuale de până atunci. În același timp, se reglementează standardele de reclamă și expunere.

Foarte multe companii care activau în domeniul jocurilor de noroc au fost lovite de situaţia economică precară, precum şi de noile reglementări legislative. În interiorul industriei creşte competivitatea, se triază operatorii din piaţă, MaxBet reuşind să  performeze, să devină o companie mult mai profesionistă chiar dacă situaţia dată este una dificilă în gamblingul românesc.  Datorită noilor reglementari legislative ce au dus la profesionalizarea industriei, alegându-se operatorii performanţi de cei neperformanţi, MaxBet s-a aflat într-o poziţie privilegiată datorită politicii de optimizare a fiecărei locaţii, de inovare permanentă a mixului de aparate astfel nefiind în situaţia de a închide locaţii sau de a restructura businessul. Strategia de performanţă abordată până în acel moment a asigurat depășirea ușoară a dificultăţilor ridicate de înăspririea regimului taxelor și obţinerea unui avantaj competitiv.

Schimbările de natură legislativă au ridicat standardele calitative la nivelul întregii industrii, determinând toţi operatorii să se adapteze la mediul puternic concurenţial creat de acestea. Din perspectiva clienţilor, aceste schimbări au marcat un progres la nivelul tehnologiei, dar și a serviciilor oferite

Sălile de proximitate, direcţie strategică pentru MaxBet

În contextul crizei economice declanșate în 2008, clienţii industriei de gambling începe să-şi schimbe comportamentul adaptându-se unei pieţe ce tinde să se contracte din ce în ce mai puternic. Jucătorul devine mult mai selectiv şi mai conştient pe ce, cât şi cum este dispus să îşi cheltuiască banii.

Conceptul sălilor de proximitate a luat naştere datorită filozofiei MaxBet, orientate către client și către întâmpinarea necesităţilor acestuia. Prin urmare, compania a observat diferenţele între tipologiile jucătorilor de ruletă şi jucătorilor de sloturi hotărându-se astfel creearea unui spaţiu dedicat exclusiv celor din urmă. Este vorba despre locaţii de proximitate, cu o suprafaţă de maxim 150 mp, ceea ce permite creearea unui mediu de joc mai intim şi mai personalizat pentru clienţii care preferă să petreacă mai mult timp de calitate într-o sală de jocuri electronice. Mixuri de joc optimizate şi denominaţii actualizate în funcţie de puterea şi mai ales de dorinţa de joc a clienţilor. Acelaşi principiu a fost folosit şi în dezvoltarea strategiilor de marketing, implementându-se unui sistem de acordare a unor jackpoturi cu o frecvenţă de câştig foarte mare.

Astăzi se operează 700 sloturi în nu mai puţin de 30 locaţii de proximitate, atât în Bucureşti cât şi în celelalte oraşe mari ale României. Pentru 2013 MaxBet are ca obiective generale inaugurarea a cel puţin 3 săli de proximitate noi în Bucureşti, diversificarea mixului de producători de jocuri de noroc în locaţiile deja existente, implemantarea unui sistem de acordare e premiilor foarte interactiv pentru client şi operarea până la finalul anului a cel puţin 800 echipamente de joc.

Bonus Club, element cheie pentru satisfacţia și loialitatea clienţilor

Un alt moment important este în 2011 când compania ajunge să opereze nu mai puţin de 3000 de aparate de joc şi introduce sistemul de carduri Bonus Club. Sistemul de carduri Bonus Club este un sistem de loializare cu trei niveluri de card, classic, silver şi gold, acumularea de puncte făcându-se în funcţie de rulajul clientului la aparate. Nivelul de puncte oferă clienţilor un standard diferit de servicii precum şi activităţi de marketing dedicate.

În cadrul activităţilor de marketing dedicate Bonus Club din anul 2011 au fost organizate tombole cu două autoturisme Porsche și numeroase premii cash. Nici anul 2012 nu a fost lipsit de premii destinate deţinătorilor de carduri Bonus Club, acestora oferindu-li-se șansa de a câștiga un apartament cu 2 camere în Fundeni Residence.

De la performanţa echipamentelor la excelenţa serviciilor

Anul 2012 găseşte compania MaxBet cu 75 de locaţii pe care le operează şi nu mai puţin de 800 de angajaţi. Pentru clienţi au fost lansate în 2012 noi produse şi servicii, au fost introduse baruri de protocol în majoritatea locatiilor, acestea devenind un standard al reţelei MaxBet. Profilul sălilor MaxBet a suferit transformări atat la nivel de imagine cât și la nivel conceptual. Dacă MaxBet a început activitatea în urmă cu 10 ani cu o ofertă concentrată către produs, respectiv către noutatea, diversitatea și performanţa sloturilor, în prezent, compania abordează o filozofie orientată către client, atmosferă şi lifestyle.

Pentru că personalul este un factor critic de succes pentru orice afacere în domeniul serviciilor, anul 2012 a fost pentru MaxBet un moment semnificativ la nivelul strategiei de resurse umane când s-au introdus noi proceduri și s-a pus extrem de mult accentul pe pregătirea personalului. Această tendinţă s-a concretizat la începutul lui 2013 prin deschiderea unui nou și modern centru de training, unde sunt implementate programe de formare profesională pentru toate nivelele de personal.

La ora actuală MaxBet operează 80 de locaţii şi peste 900 de angajaţi, având un total de 4000 posturi de pariat dintre care 3500 slot machine.  De asemenea viitorul sună bine pentru companie astfel că diversificarea mixului de aparate cu noi producători este un punct esenţial în strategia MaxBet, precum şi consolidarea prezenţei şi impactului în provincie prin deschiderea de noi locaţii. Sistemul de carduri Bonus Club implementat în sălile din capitală a avut pentru companie un impact considerabil la nivelul loialităţii și satisfacţiei clienţilor, astfel că se urmăreşte implementarea acestui sistem şi în sălile din provincie, aducând astfel coerenţă și uniformitate strategiei aplicate pentru toate sălile din portofoliu.





Author: Editor

Share This Post On

2 Comments

  1. Interdicție în sala pentru că nu au scrumiere ei lângă aparate din greșeală scrumul S a dus într o cană a altcuiva
    Jeguri

    Post a Reply
  2. Buna ziua! Am făcut un card avantaj si mi sa spus ca de ziua mea voi primi niste puncte ceea ce nu sa intamplat. Care e motivul???

    Post a Reply

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *