Kate Chambers, Managing Director, Clarion Gaming: „ICE London este acum un eveniment holistic care deservește toate nevoile industriei internaționale de jocuri de noroc”

joi, 21 martie 2019

ICE London 2019 a fost un succes total pentru Clarion Gaming! Avem plăcerea de a vă oferi și în acest an un interviu foarte interesant cu Kate Chambers, Managing Director, ocazie cu care veți afla foarte multe informații importante despre cum a fost ultima ediție de ICE, dar în același timp vă punem la curent cu ultimele tendințe din gambling la nivel mondial.

Kate Chambers

Cum a fost ICE Totally Gaming 2019 pentru echipa Clarion Events? Sunteți mulțumită de rezultate?

 

Putem privi ICE London dintr-o perspectivă de echipă și să reflectăm asupra acelor aspecte care au mers bine și a celor în care poate ar fi trebuit să ne descurcăm mai bine. Acestea sunt perspective profesionale și, cu toate că este important să ne asigurăm că oferim în mod constant cel mai bun eveniment posibil, nu analiza noastră este relevantă, ci opinia clienților noștri este cea care contează. În fiecare an, derulăm un amplu program de cercetare și analiză comparativă atât pentru vizitatorii ICE London, cât și pentru expozanți.  Facem acest lucru dintr-o serie de motive: în primul rând, permite echipei să măsoare performanța față de anii anteriori, în al doilea rând înseamnă că putem identifica acele lacune în serviciu, ceea ce înseamnă, în schimb, că putem pune lucrurile în ordine pentru a îmbunătăți experiența clienților. Programul de cercetare are loc în prezent și tocmai aceste rezultate și urmări sunt cele care contează cel mai mult. Din perspectiva mea personală, ceea ce am văzut la ICE London a fost un eveniment de afaceri aglomerat, captivant și vibrant, cu expozanți care oferă cele mai profesionale standuri din industria internațională a jocurilor de noroc.

 

Câți vizitatori au fost prezenți au fost anul acesta? Dar expozanți? Care este suprafața, în metri pătrați, pe care s-a întins expoziția? Care este suprafața, în metri, în plus, comparativ cu evenimentul ICE precedent? Vă rugăm să ne prezentați toate informațiile de care dispuneți, în special pe cele de natură să faciliteze o comparație între 2018 și 2019.

 

Suntem foarte precauți în ceea ce privește comunicarea cifrelor de participare înainte de a le prezenta la un audit independent, însă toți indicatorii timpurii sunt pozitivi. În ceea ce privește expozanții, ICE London a atras 612 de mărci de expozanți comparativ cu numărul 589 din anul 2018.  În 2019, expozanții au venit din 67 de țări (65 în 2018). ICE London 2019 a ocupat 47.500 mp de suprafață netă, comparativ cu 43.500 mp în 2018. În ansamblu, ICE London 2019 a fost de două ori mai mare decât ICE London 2012 (22.500 mp). Toate valorile sunt foarte pozitive.

 

Care a fost cel mai important plus la ICE 2019 comparativ cu alte expoziții ICE?

 

Am fost încântată că a fost respectat Codul de conduită pe care l-am introdus în parteneriat cu industria de profil. Am lucrat din greu pentru a ne asigura că ICE London reflectă acreditările de bază ale unei industrii responsabile din punct de vedere social și receptivă. ICE VOX și programul de învățare, în general, au fost de asemenea foarte reușite și o parte importantă a ceea ce a devenit cunoscut sub numele de Săptămâna ICE London. Un număr mare de autorități de reglementare internaționale au venit la Londra și au avut un rol complet și activ în expoziție. Un alt punct de atracție a fost Zona de Protecție a Consumatorilor (Consumer Protection Zone – CPZ) pe care am introdus-o în eveniment în 2018. CPZ a avut un rol central în dezbaterea privind jocul de noroc responsabil. Aceasta a examinat Călătoria responsabilă a jucătorului (Responsible Player Journey), pornind de la ideea jocului până la proiectare, prin monitorizarea jocului, interacțiunea, intervenția și, în cele din urmă, auto-excluderea și blocarea. Agenda a fost pregătită pentru a prezenta modul în care tehnologia poate îmbunătăți instrumentele de protecție a consumatorilor și a implicat factorii de decizie politică și autoritățile de reglementare în cadrul sesiunii de creare de rețele pentru legislatorii internaționali. Expozanții CPZ au inclus YGAM, Gamblewise, GamCare, Gordon Moody, IBAS, Industry Group for Responsible Gambling (IGRG), Little Wheel, Mindway AI și Sustainable Interactive, Clarion Gaming găzduind organizații caritabile și non-profit în mod gratuit.

 

Cum au primit expozanții / participanții conceptul ICE Graphics Amnesty 2019?

 

Problema materialelor plastice de unică folosință și impactul lor asupra mediului este foarte aproape de inima mea. Ecobooth, care este prima companie din lume producătoare de evenimente cu adevărat zero deșeuri, a colectat cele mai comune materiale de deșeuri de la standurile expoziției, care sunt reciclate într-o foaie de material și folosite pentru a face mobilier de exterior pentru spațiile comune din jurul ExCeL London. Acesta a fost un pas mic, dar unul important – și sunt încântată că ICE London a fost primul eveniment care a cooperat cu Ecobooth în acest fel.

 

Ce a fost ICE Totally Gaming mai mult la această ediție: un loc pentru expoziție, un loc pentru a crea rețele sau un loc pentru a afla mai multe despre jocurile de noroc?

 

Datorită sprijinului fantastic pe care l-am primit din partea comunității noastre internaționale de expozanți, ICE London a devenit ceea ce mulți observatori consideră a fi cel mai important eveniment din calendarul industriei jocurilor de noroc. Atunci când se întâmplă acest lucru, evenimentele devin rapid evenimente de marcă și își construiesc propriul avânt, adăugând în fiecare an noi straturi de energie și intrigă. Rezultatul este că ICE London îndeplinește acum o serie de cerințe – a devenit locul lansării de noi produse, locul de învățare, locul creării de rețele, locul unde se întâlnesc vechii prieteni, locul pentru a căuta noi furnizori și mult, mult mai multe. Acum este un eveniment holistic care deservește toate nevoile industriei internaționale.

 

Care sunt sectoarele cu cea mai importantă creștere în cadrul ICE ediția 2019?

 

Ediția din 2019 a ICE London a ocupat mai mult spațiu decât oricând înainte, un factor care se datorează unui amestec între creșterea organică în rândul expozanților existenți și adăugarea de noi companii la expoziție. În 2017/18, creșterea pe care am experimentat-o s-a datorat cererii de spațiu de la furnizorii de plăți, în timp ce creșterea din 2019 a fost parțial determinată de companiile Sportsbook și iGaming, în urma abrogării de către Curtea Supremă a Legii privind protecția sportului profesionist și amator (Professional and Amateur Sports Protection Act – PASPA). Fiind cel mai mare eveniment internațional de jocuri de noroc din calendar, expozanții știu că pot folosi ICE London ca o metodă de lansare în orice jurisdicție de jocuri din lume, motiv pentru care participă în număr atât de mare.

 

În următori ani va avea loc o creștere la nivelul industriei jocurilor de noroc mobile și online. Cum va veni ICE în întâmpinarea acestei creșteri? Cât despre sporturile fantasy, ar putea fi acesta un sector pentru ICE 2020? Ne putem aștepta la mai multe jocuri RV (realitate virtuală) anii viitori, în cadrul acestei expoziții?

 

ICE London servește drept barometru pentru tot ceea ce are loc în lumea jocurilor de noroc internaționale pe fiecare verticală. Când vizitatorii participă la ICE London, ei văd fiecare nouă tendință și dezvoltare. Răspunsul direct la întrebarea dvs. este că ICE reflectă dinamica pieței. Orice se întâmplă în jocuri va fi reflectat de expozanții care participă la ICE London și de liderii de opinie care participă la ICE VOX.

 

Ce planuri mai are Clarion Events pentru acest an și, pe de altă parte, pentru ediția din 2020 ICE Totally Gaming ?

 

Succesul ICE London ne-a permis să scoatem pentru prima dată marca ICE în afara Regatului Unit. În 2018, am lansat ICE Africa și ICE Sports Betting USA, care ulterior au trecut la ICE North America și care se desfășoară în Boston MA, în perioada 13-15 mai. ICE North America va servi drept loc de întâlnire cu părțile interesate și va oferi oportunitatea ca brandurile să stabilească un avantaj competitiv într-o piață extrem de dinamică, plină de oportunități și colaborare interdependentă în toate cele cinci domenii-cheie de interes. ICE este recunoscut ca fiind cel mai respectat brand de eveniment în spațiul jocurilor și are toate acreditările și energia necesare pentru a fi în centrul dezvoltării industriei din America de Nord. Bazându-se pe fundamentele incredibile stabilite de ICE Sports Betting USA și GiGse înaintea ei, dorim să continuăm să inducem o abordare dinamică a evenimentelor din SUA, asigurându-ne că vorbitorii din Boston aduc o viziune unică atât din interiorul cât și din afara industriei jocurilor de noroc. ICE North America va oferi o platformă pentru companii unde să-și prezinte brandurile și să se conecteze cu cei mai buni dintre cei mai buni din multiversul pariurilor sportive și jocurilor interactive. Folosind grupul nostru Ampersand, care este cel mai mare grup de experți din industrie cu mai mult de 1.000 de membri, păstrăm o legătură strânsă cu părțile interesate pentru a ne modela conferințele în sensul reflectării peisajelor în schimbare ale diferitelor sectoare pe care le deservim. A fost nevoie de mulți ani pentru a ajunge acolo unde suntem acum, dar vara trecută, proiectul de lege de implementare a fost adoptat în Japonia, iar calea pentru trei licențe inițiale integrate a fost votată în lege, făcând din JgC de anul acesta cea mai importantă adunare de la începuturile sale. Pe măsură ce piețele latine continuă să se extindă, și odată cu reglementarea previzionată a pariurilor sportive din Brazilia, cea mai mare piață din America Latină, devine din ce în ce mai important pentru noi să venim în întâmpinarea piețelor noastre cu evenimente de pionierat precum BgC și Juegos Miami.

Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *