JPL, ne dezvoltăm permanent realizând produse de înaltă tehnologie

vineri, 15 noiembrie 2019

Intenția noastră este să creștem și să menținem la cote înalte gradul de satisfacție a clienților noștri

 

Serban Ianole

Șerban Ianole, directorul de vânzări al filialei din România a producătorului bulgar de aparate de joc, JPL LTD, a avut amabilitatea să ne ofere un interviu cuprinzător referitor la activitatea acestei companii în România. Cu această ocazie am aflat istoricul bogat al acestei companii în acest domeniu, reușitele și planurile lor de viitor.

Cine este JPL? Vă rugăm să ne oferiți câteva detalii despre voi.

În urmă cu 30 de ani a fost înființată compania mamă JPL LTD la Sofia, companie ce avea ca scop producerea, distribuția și exploatarea echipamentelor de joc. Pas cu pas s-a dezvoltat și a accesat noi piețe, în special în spațiul Balcanic, cum ar fi: Serbia, Macedonia, dar și piețe precum Irlanda sau Cipru. Filiala din România a fost înființată și a început să-și desfășoare activitatea în anul 2015 având ca scop principal de activitate importul, producția și distribuția echipamentelor de joc marcă proprie – seria Joppy.

De câți ani este JPL în România și care sunt rezultatele prezenței producătorului bulgar la noi în țară? Sunteți mulțumiți?

Începând cu anul 2016 au fost comercializate primele echipamente de joc, și de atunci suntem în continuă creștere. Anul 2018 a fost unul exceptional, atât din punct de vedere al numărului de echipamente comercializate, cât și al profitului realizat. În 2019 am continuat dezvoltarea și urmăm același trend ascendent, atât din punct de vedere al profitului, dar și a cotei de piață.

Care sunt principalele produse (aparate) pe care le comercializați în România?

Ca și strategie pentru piața din România, compania mamă a decis să comercializeze seria de echipamente Joppy, marcă proprie, modelele N22, S22, S24 și ST 27.

Care sunt avantajele competitive ale JPL în lupta cu concurența?

Concurența în România este foarte puternică și adânc înrădăcinată. An de an încercăm să adaptăm produsele și ofertele pentru a veni în întâmpinarea nevoilor și cerințelor clienților, atât operatori, cât și jucători. Ca și avantaj competitiv aș putea identifica flexibilitatea, livrarea rapidă și serviciile de service.

JPL

Cum sunt serviciile postvânzare JPL?

Serviciile postvânzare sunt cele clasice, cum ar fi: service-ul rapid al echipamentelor, dar și upgrade-ul programelor de joc, cea din urmă fiind o prioritate pentru noi. Variante noi ale programelor de joc vor apărea în cursul anului 2020 și vor ține cont de cerințele și nevoile operatorilor și jucătorilor din România.

Care sunt condițiile de vânzare/închiriere aparate JPL? Aveți vreo promoție specială în acest moment?

De la bun început au existat variantele clasice de închiriere și vânzare, ambele cu perioade de “free trail” și discount acordat în funcție de numărul de echipamente achiziționate. Cea mai de succes ofertă este cea lansată la mijlocul anului 2018 și presupune achiziția echipamentelor în 36 de rate, oferta fiind valabilă și în prezent. În fiecare an am încercat să venim cu promoții noi, iar în 2019, cu ocazia EAE, am lansat oferta de achiziție în 12 rate egale cu 15% discount.

Cum este echipa JPL?

Echipa JPL România este formată din tineri ambițioși cu multă experiență în vânzări și susținuți de “know how-ul“ și experiența de 30 de ani a companiei mama, JPL LTD. An de an ne dezvoltăm și creștem ca număr pe măsură ce JPL România crește și se dezvoltă ca afacere.

Care considerați că sunt principalele probleme cu care vă confruntați actualmente pe piață?

Principalele probleme întotdeauna vin sau sunt generate de instabilitatea legislativă. Predictibilitatea și asigurarea unui cadru legislativ stabil sunt cheia succesului în orice domeniu de activitate.

Ce planuri aveți pe termen mediu și lung pentru piața din România?

Pe termen mediu și lung avem în vedere consolidarea poziției pe piața din România și dezvoltarea de noi produse, programe de joc și linii de echipamente. Misiunea JPL este de a dezvolta permanent și a realiza produse de înaltă tehnologie, creșterea și menținerea permanentă a satisfacției clienților săi.

Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *