Interviu cu Dl. Thomas Niehenke – Șeful de Operațiuni al lui Gauselmann Group

 

Cum aţi caracteriza activităţile companiei dumneavoastră din România? Cum vedeţi progresele înregistrate de afacerea aparatelor de tip slot machine pentru Merkur Gaming în această piaţă?

Gauselmann Group este activ în mod natural în operaţiunile cu sloturi din România prin popularele locații ‘Merkur Sală Jocuri’ de aici. Pe partea de sloturi la Merkur Gaming, progresul făcut în ultimii doi ani ne-a dat încredere să investim din nou puternic în piaţa românească. Combinaţia de cabinete noi şi jocuri full HD noi ne pune într-o poziţie mult mai bună.

 Este România un punct de interes pentru Merkur Gaming International în următorii 3-5 ani?

Faptul că avem în funcţiune aici, propriile noastre săli de joc – ‘Merkur Sală Jocuri’, arată angajamentul nostru față de piaţa românească de jocuri de noroc. Puterea de cumpărare pe cap de locuitor ar trebui să crească în anii următori, deoarece poporul român beneficiază de statutul de membru al Uniunii Europene. În plus, piaţa jocurilor de noroc în sine este destul de bine definită şi suntem încrezători că aici cadrul legal de afaceri se va îmbunătăţi în continuare. Ne desfășurăm activitatea numai în pieţele definite legal. Astfel, s-a împlinit o precondiție de a fi activi aici. Astfel, prevedem că piaţa de jocuri de noroc din România va creşte, cu o cotă de piaţă tot mai mare pentru Merkur Gaming.

Care consideraţi că vor fi viitoarele pieţe cheie pentru Merkur Gaming în următorii ani?

Suntem o companie globală, care face parte din unul dintre cele mai de succes grupuri de gaming din lumea jocurilor de noroc. Deja astăzi cifra de afaceri a grupului nostru la nivel internațional este foarte puternică în comparație cu cea a lui  din Germania, unde firma noastră este foarte bine poziționată. Rădăcinile noastre tradiţionale sunt în Europa şi planul nostru de expansiune joacă un rol important aici, unde piaţa românească este o piață cheie. Pe  lângă piaţa europeană, vom continua să investim şi să ne concentrăm pe cele din America de Sud şi Africa de Sud. Avem multe oportunităţi şi ne stabilim o strategie care să se concentreze pe cele mai importante dintre acestea.

 Care este demografia jucătorilor dumneavoastră actuali în România, în comparaţie cu concurenţa? Care este demografia jucătorilor pe care veți încerca să îi atrageți pe viitor?

Jocurile de noroc sunt acceptate mult mai bine în societate. Veridicitatea acestei declaraţii este reflectată de numărul de jucători de sex feminin existent. Deja în Germania acest număr s-a mărit de 4 ori în ultimii ani de la 5% la 20% pe piața de AWP-uri. Grupul Gauselmann a jucat un rol major în această schimbare, demonstrând pasiunea pe care o avem pentru jocurile de noroc în sens pozitiv. Observăm o tendinţă generală de gaming global aici. Atunci când sălile de slot vor fi văzute mai mult ca “centre de divertisment” şi jocurile vor fi adaptate la bărbaţi şi femei, schimbarea demografică va avea loc. Merkur Gaming se asigură, prin varietatea vastă de jocuri oferită, că atât bărbaţii cât şi femeile pot găsi jocul potrivit.

Care ce este cel mai popular aparat Merkur Gaming din România? Dar în celelalte pieţe internaţionale?

Avem o gama largă de aparate populare în România. Suntem mândri că Highflyer a avut atât de mult succes. Acest cabinet relativ nou creează sentimentul unui joc complet nou, deoarece al doilea ecran superior pare că plutește în aer. Jucătorii nu mai văd acest aparat ca pe un slot-top deoarece au o vedere clară între cele două monitoare. Highflyer li se potrivește jucătorilor mai sociabili, care doresc să ştie ce se întâmplă în sala de joc / locaţia de jocuri.

A lansat Merkur Gaming vreun produs nou în timpul show-ului ICE de la Londra? Dacă da, cum credeți că pot fi etichetate aceste produse mai bine: ca “inovaţii” sau “dezvoltări de produse”?

Hai să ne concentrăm pe cabinetele de aici. Revenind la întrebarea anterioară, am vorbit despre cum Merkur Gaming a creat cabinetul potrivit pentru jucători individuali. Suntem cu toții diferiți, deci cum să ne aşteptăm ca jucătorii să accepte doar unul sau două tipuri de cabinete standard? Modelul Highflyer este potrivit pentru jucătorul mai sociabil. Pe de altă parte, noul nostru ‘Space Ball’ se adresează jucătorului care preferă o experienţă de gaming intimă. Astfel, jucătorul este de fapt înconjurat de Space Ball, care oferă și un sunet surround uimitor. Din nou, aceasta este o experienţă unică, pe care o poate oferi doar Merkur Gaming. Astfel se explică de ce câștigăm cote de piaţă oriunde mergem. În zona cabinetelor, suntem și mai bine evidențiați cu modelul Evolution SL.

 Despre MERKUR GAMING GmbH

 MERKUR GAMING este o subsidiară a activului grup de firme internaționale Gauselmann Group, cu sediul în Espelkamp/ Lübbecke, Rhine-Westphalia de Nord, Germania. În anul fiscal 2012, volumul total al afacerilor pe diferite segmente ale companiei a fost de 1,8 miliarde de euro. Gauselmann Group are în prezent aproximativ 8.000 de angajați.

 În cadrul Gauselmann Group, MERKUR GAMING dezvoltă produse pentru piața internațională şi pieţele de AWP, aparate de sloturi pentru cazinouri şi terminale de video-loterie (VLT), cu accent pe aparatele multi-joc. Gauselmann GmbH din Lübbecke este producătorul exclusiv al tuturor produselor MERKUR GAMING. Certificarea DIN EN ISO 9001: 2008 a lui Gauselmann GmbH pentru dezvoltare, producţie şi distribuţie, împreună cu filiala de dezvoltare MERKUR GAMING, asigură cea mai înaltă calitate – demnă de eticheta “Fabricat în Germania”.

 

 

Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *