În 2020, cazinourile online își pot face reclamă în SUA prin Google, interdicția s-a încheiat

marţi, 24 martie 2020

Google se pregătește să își schimbe politicile de publicitate în ceea ce privește domeniul în plină dezvoltare al jocurilor de noroc din SUA. Compania intenționează să faciliteze publicitatea cazinourilor online și să elimine o interdicție radicală aplicată industriei, potrivit unui anunț postat pe EGR.

Se presupune că schimbările vor fi realizate în primul trimestru al anului 2020, deoarece compania pare să beneficieze de pe urma creșterii industriei de pe piața americană. New Jersey și Delaware s-au alăturat Nevadei în ceea ce privește legalizarea jocurilor de noroc online în 2012-13, dar Google a continuat să interzică reclamele cazinourilor online în aceste state.

Google a menținut pentru mult timp o restricție la nivel național privind reclamele cazinourilor online, deși recent și-a schimbat politica privind reclamele la pariuri sportive în unele state, în urma deciziei Curții Supreme din Mai 2018, care permite anumitor state să legalizeze pariurile sportive.

La începutul acestei luni, gigantul tehnologic și-a actualizat politica de jocuri și pariuri, afirmând că va permite reclame pentru pariuri sportive în Indiana, Iowa, Montana, Pennsylvania și Rhode Islande. Google a ridicat anterior interdicția pentru Nevada, New Jersey și Virginia de Vest. De asemenea, compania a anunțat într-o actualizare că va permite reclame pentru jocurile de noroc online și în Kenya, Nigeria și Columbia.

În iunie, compania a început să permită reclame pentru pariuri sportive online legale pentru utilizatorii Google din New Jersey. Operatorii de jocuri licențiați din New Jersey și „toți care au primit o licență în New Jersey și care operează” au fost autorizați să aplice pentru Google AdWords, a declarat în august anul trecut Chris Harrison, Google Industry Head of Financial Trading and Egaming.

În cadrul unui interviu din aprilie, Harrison a subliniat că Google nu este interesat să devină o companie de jocuri de noroc și că își respectă rolul de partener de tehnologie și publicitate. La acel moment, Harrison a declarat despre companie că lucra la opțiuni pentru politica nou prezentată, o provocare îngreunată de legislația inconsecventă a fiecărui stat.

„Pentru noi, reglementarea este un semnal uriaș și va constitui un element de bază pentru orice vom face”, a spus Harrison. „De asemenea, luăm în considerare normele și acordul pentru jocurile de noroc din orice stat. Trebuie să recunoaștem preocupările clienților și să le facem față. Deci, situația privind deschiderea și acordul oferit agenților de publicitate să utilizeze produsele și platformele Google este încă incertă.”

Sursa: gambling.com

Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *