marți, 24 martie 2020

Online Casinos Can Advertise in US on Google in 2020 as Ban EndsÎn 2020, cazinourile online își pot face reclamă în SUA prin Google, interdicția s-a încheiat

Google is getting ready to change its advertising policies around the evolving U.S. gambling landscape. The company plans to ease up on online casino advertising and get rid of a sweeping ban on the industry, according to an report from EGR.

Changes are reportedly set to take hold by the first quarter of 2020 as the company looks to take advantage of the growing industry in the U.S. market. New Jersey and Delaware joined Nevada by legalizing online gambling in 2012-13, but Google continued to ban online casino ads in those states.

Google has long held a nationwide restriction on the online casino ads, though it recently changed its policy on sports betting ads in some states following the May 2018 Supreme Court decision allowing individual states to legalize sports gambling.

Earlier this month the tech giant updated its gambling and games policy, stating it will allow sports betting ads in Indiana, Iowa, Montana, Pennsylvania and Rhode Island. Google had previously lifted the ban for Nevada, New Jersey and West Virginia. The company also announced in its update that it will allow online gambling ads in Kenya, Nigeria and Colombia.

The company began allowing ads for legal online sports betting in June for Google users in New Jersey. Licensed New Jersey gaming operators were allowed to apply for Google AdWords and “All who (had) been granted a license in New Jersey and are operating (applied),” Google Industry Head of Financial Trading and Egaming Chris Harrison said in August.

During an April interview, Harrison emphasized Google is not interested in becoming a gambling company and is sticking to its role as a technology and advertising partner. At that time, Harrison said the company was working on options for the newly unveiled policy, a challenge made difficult by inconsistent state-by-state legislation.

“For us, regulation is a huge signal and will be the building block of anything we do,” Harrison said. “We also take into consideration the norms and acceptance of gambling in any given state. We have to recognize customer concerns and face those as well. So it’s far from black or white in terms of opening up and allowing advertisers to use Google’s products and platforms.”

Sursa: gambling.comGoogle se pregătește să își schimbe politicile de publicitate în ceea ce privește domeniul în plină dezvoltare al jocurilor de noroc din SUA. Compania intenționează să faciliteze publicitatea cazinourilor online și să elimine o interdicție radicală aplicată industriei, potrivit unui anunț postat pe EGR.

Se presupune că schimbările vor fi realizate în primul trimestru al anului 2020, deoarece compania pare să beneficieze de pe urma creșterii industriei de pe piața americană. New Jersey și Delaware s-au alăturat Nevadei în ceea ce privește legalizarea jocurilor de noroc online în 2012-13, dar Google a continuat să interzică reclamele cazinourilor online în aceste state.

Google a menținut pentru mult timp o restricție la nivel național privind reclamele cazinourilor online, deși recent și-a schimbat politica privind reclamele la pariuri sportive în unele state, în urma deciziei Curții Supreme din Mai 2018, care permite anumitor state să legalizeze pariurile sportive.

La începutul acestei luni, gigantul tehnologic și-a actualizat politica de jocuri și pariuri, afirmând că va permite reclame pentru pariuri sportive în Indiana, Iowa, Montana, Pennsylvania și Rhode Islande. Google a ridicat anterior interdicția pentru Nevada, New Jersey și Virginia de Vest. De asemenea, compania a anunțat într-o actualizare că va permite reclame pentru jocurile de noroc online și în Kenya, Nigeria și Columbia.

În iunie, compania a început să permită reclame pentru pariuri sportive online legale pentru utilizatorii Google din New Jersey. Operatorii de jocuri licențiați din New Jersey și „toți care au primit o licență în New Jersey și care operează” au fost autorizați să aplice pentru Google AdWords, a declarat în august anul trecut Chris Harrison, Google Industry Head of Financial Trading and Egaming.

În cadrul unui interviu din aprilie, Harrison a subliniat că Google nu este interesat să devină o companie de jocuri de noroc și că își respectă rolul de partener de tehnologie și publicitate. La acel moment, Harrison a declarat despre companie că lucra la opțiuni pentru politica nou prezentată, o provocare îngreunată de legislația inconsecventă a fiecărui stat.

„Pentru noi, reglementarea este un semnal uriaș și va constitui un element de bază pentru orice vom face”, a spus Harrison. „De asemenea, luăm în considerare normele și acordul pentru jocurile de noroc din orice stat. Trebuie să recunoaștem preocupările clienților și să le facem față. Deci, situația privind deschiderea și acordul oferit agenților de publicitate să utilizeze produsele și platformele Google este încă incertă.”

Sursa: gambling.com



Tags:


Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.