Hannelore Fuică, Director General, Merkur Gaming Distribution: “România a devenit o direcţie strategică a Grupului Gauselmann”

luni, 6 martie 2017

2017 este primul an în care Grupul Gauselmann a prezentat pieţei de la noi cabinete și conţinut dezvoltat efectiv pentru piaţa din România. Am stat de vorbă cu Directorul General al lui Merkur Gaming Distribution, Hannelore Fuică, și am aflat și multe alte lucruri de interes pentru toţi operatorii din România în ceea ce privește noile produse și direcţia strategică pe care și-a propus-o marea companie germană pentru piaţa noastră.

Având în vedere că abia s-a terminat ICE-ul din acest an vă rugăm să ne spuneţi care sunt ultimele produse lansate de Merkur pe piaţă?

ICE 2017 a marcat un moment foarte important pentru compania pe care o reprezint în cadrul Grupului Gauselmann, fiind primul an în care au fost prezentate cabinete și conţinut dezvoltate efectiv pentru piaţa românească, România devenind astfel din punct de vedere strategic “core market” în Europa alături de Germania, Spania, Marea Britanie, Olanda, etc.

Această decizie confirmă faptul că după 5 ani poziţia noastră în România a devenit suficient de relevantă din punct de vedere al cotei de piaţă și al reprezentativităţii brandului “Merkur” încât să fie definită ca și direcţie strategică și în consecinţă eforturile depuse în adaptarea produselor viitoare la cerinţele specifice pieţei să fie foarte susţinute, iar implementarea acestora mult mai rapidă decât în trecut. Astfel, au fost lansate pentru piaţa românească cabinetele Merkur Star și Avantgarde TRIO în versiunea “Black Series” disponibile pentru autorizare începând cu luna mai. Conţinutul HD Linux a fost extins de la 40 la 60 jocuri ce vor fi disponibile începând cu luna următoare și va continua cu omologarea versiunii de 80 jocuri începând cu luna iulie a acestui an.

De asemenea, a fost lansată versiunea finală de software pentru cabinetele AWP aflată în curs de omologare. Această primă versiune va conţine o selecţie de 40 de jocuri din portofoliul SD a celor două mixuri de jocuri Powerhouse of Games 1 și 2. Cabinetele care vor suporta această versiune de soft sunt cele deja consacrate în piaţă, plus un nou cabinet destinat exclusive închirierii.

Vă rugăm să ne spuneţi care este politica de business adoptată de Merkur Gaming în raport cu operatorii din industria de gaming?

În anul 2017 politica companiei în România se va menţine ca și anul trecut în direcţia închirierii timp de 12 luni și vânzării în rate, cu opţiunea trecerii de la o modalitate de contractare la alta fără costuri suplimentare sau pierderea beneficiilor acumulate. În plus, clienţii noștri pot opta și pentru închirierea pe perioadă nedeterminată, în cazul în care nu intenţionează să achiziţioneze cabinetele. Pentru versiunea AWP vor exista, în plus, modalităţi de contractare a platformei software separat.

Care sunt principalele puncte forte ale aparatelor Merkur în comparaţie cu competiţia?

Merkur rămâne în continuare o alternativă atractivă în cadrul mixurilor de aparate create de operatori, atât în sălile mari, cât și în cele medii și mici datorită unui cumul de beneficii oferite acestora și a performanţei în continua creștere a conţinutului. Ne poziţionăm în acest moment între primele trei opţiuni ale operatorilor medii și ne dorim să rămânem, în continuare, unul dintre furnizorii apropiaţi nevoilor și așteptărilor tuturor operatorilor, nu numai din punctul de vedere al calităţii și performanţei produselor, cât mai ales din punctul de vedere al susţinerii oferite pe parcursul colaborării.

Care dintre aparatele din portofoliul Merkur este cel mai cerut de piaţă, despre care putem spune că este “nava amiral” a companiei?

Avantgarde TRIO rămâne cabinetul cel mai atractiv, atât în varianta clasică, cât și “black series”, iar performanţele acestuia în versiunea de 40 jocuri au ajuns la nivelul celor așteptate la nivel naţional pentru a îl putea recomanda cu încredere marilor operatori.

Cum a fost anul 2016 pentru Merkur Gaming? Ce așteptări aveţi de la 2017?

Anul 2016 a adus creșteri semnificative portofoliului nostru de produse prin diversificarea cabinetelor și a conţinutului HD, implicit un salt semnificativ al cotei de piaţă și a consolidării prezenţei Merkur Gaming în marile orașe ale ţării. În 2017 ne dorim să ajungem la un nivel de conţinut mult mai diversificat și atrăgător odată cu lansarea celor 60, respectiv 80 de jocuri HD care să ne ofere șansa de a ne extinde și consolida poziţia în București devenind, de ce nu, una dintre primele 3 opţiuni ale tuturor operatorilor din România.

Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *