GAME WORLD, UN ANGAJATOR RESPONSABIL ȘI APRECIAT

marți, 17 mai 2022

Game World a participat la prima ediție a Târgului de Joburi în Entertainment, organizată în aprilie, la Sala Palatului. Cu această ocazie, s-a confirmat încă odată interesul pentru oportunitățile de a lucra în cadrul companiei, Game World având reputația unui angajator de top.

Este deja bine știut faptul că, în cei peste 22 de ani de activitate în România, Game World a acordat permanent o atenție specială resurselor umane, mediului și condițiilor de lucru, precum și stilului de management. Cultura companiei s-a cristalizat în jurul valorii de respect, pentru toate categoriile implicate în activitatea Game World: clienți, angajați, acționari, parteneri, autorități, colaboratori, comunități locale.

Cel mai important test în acest sens a fost în perioada ultimilor doi ani, când, din cauza pandemiei de coronavirus, activitatea operatorilor de săli de jocuri a fost dramatic afectată, perioadele de suspendare a activității alternând cu perioade de restricții impuse asupra programului de funcționare, a numărului de clienți și a modului de lucru. Game World se numără printre puținii angajatori din România care a păstrat toți angajații și nu a aplicat măsuri precum reduceri de salarii sau restrângeri ale forței de muncă.

De-a lungul întregii perioade de suspendare a activității și, respectiv, de funcționare în condiții restrictive toți angajații companiei și-au primit salariile integral și la timp, contribuțiile sociale aferente acestora fiind de asemenea achitate complet și fără întârzieri de către angajator. Mai mult decât atât, Game World a plătit indemnizațiile de șomaj tehnic calculate la salariile individuale ale fiecărui angajat și a organizat cele mai sigure condiții de lucru, fiind prima rețea de săli de jocuri din România care a primit certificarea internațională Dekra, pentru locații de încredere.

 

Satisfacția clienților pornește de la satisfacția angajaților

„Ca angajator, brandul Game World este foarte respectat pe piața locurilor de muncă. Indicatorul cel mai sigur este rata de fluctuație a personalului, una dintre cele mai mici la nivelul domeniului nostru de activitate; de exemplu, ne mândrim că avem în echipă colegi care sunt alături de noi chiar de la început, adică de mai bine de 20 de ani. Noi am considerat dintotdeauna că politica de resurse umane, de la recrutare la salarizare și beneficii, și nu în ultimul rând politica de retenție și loializare a angajaților, reprezintă componente esențiale ale strategiei noastre de business. În acest domeniu special al serviciilor de entertainment, calitatea echipei, de la nivel de management senior la cel execuțional, este extrem de importantă; altfel, investițiile în săli, echipamente și dotări, oricât de substanțiale, nu vor aduce randamentul optim. Din punctul nostru de vedere, investiția continuă în oameni, în formare și training, în pachete de beneficii atractive și corect dimensionate, într-un mediu de lucru sigur și confortabil, înseamnă a asigura profitabilitatea businessului. Asta, pentru că satisfacția angajaților înseamnă în ultimă instanță satisfacția clienților, afirmă Constantin Vasiloiu, Director Resurse Umane – Game World România.

Constantin Vasiloiu, Director Resurse Umane – Game World România

Pe cât de mare este diversitatea opțiunilor de entertainment oferite clienților, pe atât de interesant este și mixul de beneficii pentru angajați. Pachetul salarial, cu un set generos de sporuri și bonusuri, este completat de acțiuni inovative de team-building, training și dezvoltare profesională. O atenție deosebită este acordată mediului de lucru, precum și confortului fizic și echilibrului emoțional al angajaților.

GAME WORLD

Profesionalismul este liantul echipei

„Am o experiență foarte bună de colaborare cu Game World. Este una dintre relațiile profesionale de durată din activitatea mea. Nu am un cuvânt mai bun să descriu această colaborare decât ca un exemplu adevărat de profesionalism. Am ajuns să îi cunosc bine pe membrii echipei Game World și pot spune, cu toată sinceritatea, că sunt cu toții niște profesioniști care știu foarte bine ce fac și sunt devotați meseriei lor. Din acest motiv am reușit să construim împreună o colaborare de succes”, a declarat Helmut Duckadam, Brand Ambassador – Game World.

Helmut Duckadam, Brand Ambassador – Game World

Game World are aproximativ 400 de angajați la nivel național, care își desfășoară activitatea în cele 8 săli de jocuri din București, Constanța, Brașov și Alba Iulia și la sediul central din capitală. Este de remarcat relația angajator – angajați, o bună parte dintre membrii echipei Game World lucrând în cadrul companiei în ultimele două decenii, unii chiar de la deschiderea primei săli de jocuri, Game World București Mall Vitan, în septembrie 1999.

 

Game World, o mare familie unită și puternică

„Game World este a doua mea familie”, spune Paula Băluță, Marketing Executive – Game World. „În 1999 am fost printre primii angajați ai sălii de jocuri Game World de la București Mall, care de atunci până acum s-a dezvoltat permanent, devenind cea mai mare sală de jocuri din sud-estul Europei. Pot spune, cu emoție, că toți acești ani au fost foarte interesanți, că aici m-am format și am evoluat personal și profesional, că sunt mândră de ce am realizat împreună cu colegii mei. Am trecut atât prin perioade frumoase, cât și prin momente dificile – cum au fost ultimii doi ani – dar cel mai important lucru a fost că am simțit întotdeauna că suntem respectați, că locurile noastre de muncă sunt sigure, că avem oportunități de a promova, că facem parte dintr-o companie puternică și că împreună facem față tuturor provocărilor.”

Paula Băluță, Marketing Executive – Game World

Deși contextul actual continuă să fie definit de un mare nivel de incertitudine și îngrijorări, Game World își continuă cu consecvență planurile de dezvoltare. În cadrul acestor planuri, echipa Game World rămane permanent unul dintre principalii factori de succes.





Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.