GAME WORLD ANIVERSEAZĂ 19 ANI DE ACTIVITATE ÎN ROMÂNIA

Pasiune. Perseverență. Performanță.

Dacă am face o excursie imaginară înapoi în timp și ne-am întoarce în anul 1999, ne-am da seama cât de mult au evoluat lucrurile în această perioadă de 19 ani. 1999 a fost anul în care moneda Euro era introdusă ca monedă oficială a Uniunii Europene, în formă electronică, fără bancnote, Balonul Breitling Orbiter 3 încheia un zbor de 20 de zile, fără escală, în jurul Terrei, România era zguduită de mineriade, Parlamentul german se muta de la Bonn la Berlin, Macao revenea sub administrarea Chinei, Vladimir Putin devenea președintele Rusiei și regina Elisabeta a II-a a Marii Britanii inaugura „Millennium Dome” la Londra. Tot in 1999 Google împlinea 1 an, Ford Focus era aleasă mașina anului, Nokia lansa modelul 3210, primul telefon mobil cu antenă interioară, apărea primul model Blackberry, Connex și Dialog introduceau serviciile de SMS în România și cea mai utilizată conexiune la internet era prin dial-up. În acest context, tot în 1999 se deschidea și prima sală de jocuri Game World, situată la București Mall Vitan, singurul centru comercial de tip mall din capitală la acel moment.

Mall Vitan

GAME WORLD

Entuziasm. Excelență. Echipă.

Continuitatea de 19 ani pe piața jocurilor de noroc din România plasează Game World printre puținele companii din acest domeniu cu o activitate neîntrerupta atât de indelungată și este un argument pentru orientarea companiei pentru performanță și responsabilitate pe termen lung. Încă de la intrarea pe piață, Game World s-a poziționat pe segmentul premium, oferind destinații de distracție cu ambianță unică, o mare diversitate de jocuri și jackpoturi și inovând permanent în zona serviciilor complementare și a opțiunilor de entertainment oferite clienților. Succesul companiei s-a construit pe entuziasmul membrilor echipei Game World și pe dorința lor de a excela în toate aspectele.

 

Comunicare. Colaborare. Responsabilitate.

Orientarea companiei pentru succes pe termen lung este reflectată și de relația pe care Game World a construit-o în acești 19 ani cu toate categoriile sale de public: clienți, angajați, autorități, parteneri și colaboratori, asociații profesionale și mass media, etc. Reputația companiei se sprijină pe stilul de comunicare corect, consecvent și transparent, pe deschiderea pentru colaborare în interes reciproc și pe responsabilitatea cu care Game World tratează fiecare aspect al business-ului. Poate cel mai puternic argument în acest sens este implicarea companiei în programul “Joc Responsabil” și preocuparea ca experiența oferită de Game World să fie centrată pe entertainment și servicii de calitate. Comunicarea intensă și susținerea activă a programului „Joc Responsabil” organizate de Game World au ca scop principal prevenirea cazurilor în care jucătorii ar putea să se apropie de zona de dependență față de jocurile de noroc și, pe de altă parte, acces la consiliere cu psihologi specializați pentru cei care își doresc acest lucru.

 

Încredere. Imaginație. Inovație.

Astfel, Game World s-a dezvoltat pe un set de valori fundamentale printre care se numără încrederea clienților și a partenerilor companiei, preocuparea de a imagina noi oferte și metode de a crește calitatea serviciilor și punerea lor în practică prin inovații și un management al schimbării performant. În acest sens, exemplele sunt numeroase, de la noutățile permanente introduse în mixul de jocuri până la amenajarea unor facilități speciale precum terasele pentru fumători sau lifturile cu acces direct către sălile de jocuri. Diversitatea promoțiilor și evenimentelor este o altă caracteristică a companiei, un exemplu în acest sens fiind setul de promoții  „8 Lucky BMW Seria X” de la Game World București Mall, cu premii de peste 1.200.000 Euro și petreceri antrenante și intense, organizate săptămânal, în fiecare seară de vineri.

GAME WORLD

Experiență. Calitate. Succes.

Sintetizând în câteva cuvinte activitatea companiei pe durata acestor 19 ani în România se poate spune că modelul pe care Game World îl propune pe piața jocurilor de noroc din țara noastră este în egală masură simplu și eficient: “Oferă tuturor – fie aceștia clienți, angajați, colaboratori sau parteneri – o experiență de calitate desăvârșită, pentru a avea succes pe termen lung!”

Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *