Fortuna Palace, ”conceptul unic”, lansat cu instrumentele de marketing folosite excesiv în gambling-ul românesc
Fortuna Palace, ultimul operator apărut în industria locală a jocurilor de noroc, și-a propus să revoluționeze marketingul din acest sector. În luna decembrie lansarea acestei săli de jocuri, anunțată cu surle și trâmbițe, promitea un concept unic, care să reflecte primul pas spre viitorul acestui business, deși nu a avut nici pe departe efectul scontat. Revoluționarea marketingului pe segmentul de luxury games s-a făcut cu bufet suedez și cu concertul Andreei Bănică. La câteva zile de la lansare a urmat binecunoscuta prezentare de lenjerie intimă, strategie aplicată de majoritatea operatorilor din domeniu. Cu aceste instrumente de promovare se pare că transformarea radicală bate mai mult pasul pe loc, în ciuda declarațiilor care vizau prima mișcare pentru evoluția acestui domeniu.
După ce turcii de la Princess Casinos au plecat cu coada între picioare din ”punctul central al țării”, renunțând la toate afacerile din România, Fortuna Palace își forțează acum destinul într-un loc care le-a înecat altora corăbiile. ”Această locație reprezintă noul standard de business la nivel local. Cum totul se dezvoltă și noi vrem să nu ne abatem de la acest trend. Dorim să le demonstrăm tuturor că putem evolua și vrem ca businessul nostru să genereze emoții pozitive, să nu fie strict axat pe jocurile de noroc, ci pe entertainment. Aceasta este concepția noastră pe care dorim să o introducem la nivelul gambling-ului românesc. Astfel, am început să ne punem în practică strategia de business cu această locație, întrucât reprezintă punctul central al orașului și al țării”, a declarat la inaugurarea Fortuna Palace Evgeny Abramov, directorul diviziei locale a Ritzio Entertainment Group.
Deși au subliniat că vor să schimbe trendurile în lumea jocurilor de noroc din România, reprezentanții noii locații din Piața Universității nu au avut un debut spectaculos. Inovația pe segmentul de lux, în accepțiunea lor, consta în bufet suedez și concert Andreea Bănică.
Fortuna Palace, ”concept unic”, care, potrivit oficialilor companiei, se adresează consumatorilor de lux, și-a dat cu stângul în dreptul apelând la binecunoscuta strategie de marketing tocmai la inaugurare. Prezentarea de lenjerie intimă, care a avut loc la câteva zile de la inaugurare, este deja o activitate constantă la nivelul majorității operatorilor de jocuri de noroc. Se pare că și segmentul de luxury games a rămas în pană de idei, atâta timp cât la inaugurarea sălii de joc din Piața Universității clienții altor operatori de jocuri au văzut același show ieftin. ”Am creat un mix bun de jocuri pentru clienții noștri și vrem să le oferim o mare doză de entertainment, adaptată tuturor gusturilor. Vom organiza concerte săptămânale, cu oaspeți foarte cunoscuți în România, clienții vor primi bonusuri, premii, selectate pentru fiecare în parte. Ne dorim să aducem o bucată din Las Vegas la București. Nu vom avea pseudo-cântărețe, ci vom veni cu artiști valoroși, foarte cunoscuți, care plac tuturor. Nu avem de gând să aducem aici talente noi, necunoscute publicului, vom ține cont de preferințele clienților și îi vom invita pe artiștii lor favoriți să cânte”, susținea Abramov la deschiderea Fortuna Palace. Însă, ecourile acestui eveniment au contrazis majoritatea declarațiilor oficialului operatorului de jocuri de noroc.
Întrebat cum anume va implementa conceptul de luxury games în noua locație, Abramov a răspuns cu o întrebare retorică: ”Când ați intrat aici nu ați avut această senzație?”. Oficialul companiei a mai menționat că luxul este un concept vast și nu înseamnă doar mâncare bună și servicii foarte bune, ci însăși senzația de frumos, însă părerile sunt foarte împărțite cu privire la noua locație de pe harta gambling-ului românesc.
Sala de jocuri Fortuna Palace cuprinde 108 slot machines, trei rulete electronice, o zonă VIP și restaurant.
5 ianuarie 2011
Un articol foarte bun care descrie in termeni foarte indulgenti conceptia marilor experti rusi in gambling despre piata romaneasca. „Conceptul Unic” este de fapt o copie ieftina a mai multor elemente intalnite in locatiile de pe Calea Victoriei dar si astea implementate prost, fara gust si mai ales vulgar. Le doresc tot binele din lume dar in modul in care evolueaza lucrurile nu-mi inchipui decat o viitoare alta inchidere stil „Million”.
5 octombrie 2013
Se pare ca previziunile tale lasa de dorit Cezar 😉
12 ianuarie 2011
Cititnd un articol de-al vostru asemanator, in care era descrisa o alta seara spectaculoasa, dar care ”nu utiliza instrumente de marketing folosite excesiv de gambling-ul romanesc”, imi dau seama de rautatea acestui articol si am impresia, ca nici macar nu stiti despre ceea ce vorbiti si a-ti incercat oarecum sa va razbunati in felul vostru (al tuturor ziaristilor) caracteristic, din motive lesne de inteles…
4 februarie 2011
Cezar, tu esti un fost angajat, nu? si…ma gandesc ca nu esti obiectiv iar funny bunny sigur este angajat in prezent. ce nu am inteles este de ce s-ar fi razbunat ziaristul? dar sincer, chiar crezi ca deschiderea a fost o „revolutie”? iar motivul „lesne de inteles” chiar imi scapa, cu limba romana e mai simplu, „ati incercat” sa studiati o carte de gramatica pentru a-ti face o idee despre cum trebuie sa postezi?