Experiență de joc personalizată în vremea distanțării sociale

joi, 14 mai 2020

A venit o vreme pe care foarte puțini și-au imaginat că ar putea fi un scenariu de viață real, cu COVID-19 care afectează aproape fiecare țară din lume.

Experiență de joc personalizată

Pandemia globală a provocat închiderea temporară a cazinourilor fizice și a afectat vizitele la cazinourile cu aparate landbased. Oamenii din întreaga lume și-au dat seama dintr-o dată că se află în carantină și nu mai pot să își desfășoare rutina și activitățile zilnice. Odată cu eforturile de distanțare socială și închiderea afacerilor fizice, mulți jucători sunt în căutarea unei evadări prin intermediul tehnologiei pentru a se conecta cu lumea din afara granițelor casei și pentru a găsi într-un fel distracția lor preferată.

Această situație a schimbat, prin natura sa, regulile jocului și am asistat la o creștere a jocurilor online și la noi înscrieri ale jucătorilor dornici să se distreze și să continue să joace jocurile lor preferate. CT Gaming a schimbat cu promptitudine viteza pentru a răspunde cererii și solicitărilor crescute pentru conținut nou, funcții noi și integrări noi. Cu toate acestea, din moment ce mulți jucători pe aparate landbased nu sunt singuratici și caută în experiența de joc mai mult decât timp petrecut în fața computerului, cunoștințele din operațiunea pe teren devin deosebit de importante pentru a oferi experiență semnificativă pentru acești clienți.

Experiență de joc personalizată

Exact acum, cei mai experimentați operatori de aparate landbased ar putea îmbrățișa și profita de oportunitatea de a utiliza la maxim experiența pe canale multiple pe care CT Gaming o poate oferi. Acum este momentul să creăm și să executăm o strategie eficientă pe canale multiple și să oferim experiență personalizată, sporind loialitatea față de brandul lor. În prezent relația B2C construită de-a lungul timpului va însemna mult mai mult pentru jucători, deoarece tehnologia este cam singura scăpare din granițele casei și singura cale de a socializa și de a păstra un sentiment de apartenență la comunitate.

 

Aceasta nu înseamnă doar o strategie activă de marketing și de promovare, combinată cu oferta fizică deja existentă, dar și includerea de jocuri fizice populare și familiare jucătorilor în mediul online. Desigur, strategia merge mult mai departe de transferul de produse și servicii din mediul fizic în medii digitale și mobile. Trebuie să implice funcții care să facă experiența online cât mai aproape posibil de experiența din cazinoul real fizic și de cunoștințe despre cerințele clienților landbased.

Experiență de joc personalizată

CT Gaming a fost una dintre primele companii care a dezvoltat și implementat conceptul de canale multiple care implică toate canalele de livrare de jocuri de acum câțiva ani. Prin intermediul brandului nostru online CT Gaming Interactive, putem interacționa cu jucătorii la fiecare pas pe parcursul experienței lor de joc, integrând know-how-ul din operațiunea fizică și amplificând-o cu instrumentele de livrare a tehnologiei online, deosebit de importante pentru jucătorii fizici, care trec acum la partea digitală.

 

Întrebările importante pentru toți operatorii de jocuri din acest mediu din ce în ce mai concurențial sunt „Cum să păstrez clienții?”, „Cum să convertiți clienții din mediul fizic în clienți online?” și „Cum să atrag noi clienți?”. Aceste întrebări sunt deosebit de importante atunci când vorbim de generația mai tânără de jucători, deoarece sunt utilizatori de tehnologie sofisticată care caută constant experiențe noi și interesante și se mută rapid de la un operator la altul în căutare de jocuri mai bune, promoții mai bune, experiență de joc mai bună.

 

În același timp, jocurile și conceptele cunoscute și familiare sunt adevăratul factor de atracție și venit al jucătorilor „de modă veche” existenți. Pentru a ajunge la o combinație echilibrată pentru toți, s-a depus un efort suplimentar pentru a crea o experiență de joc bazată pe obiceiurile și preferințele de joc ale jucătorilor. Ofertele CT Gaming Interactive încep întotdeauna cu o analiză completă a pieței și studiul preferințelor jucătorilor pentru a dezvolta și oferii cel mai bun și mai potrivit mix de portofoliu. Multe dintre noile jocuri au un fir narativ complex și interesant, care atrag jucătorii cu sunete dinamice și grafică și animații bogate. Jocurile mecanice au evoluat spre evadări bogate și distractive pentru jucători. Combinate cu acest lucru, diferitele modele de matematică și volatilitate folosite joacă, de asemenea, un rol important în crearea unei „curse” plăcute și distractive și menținerea jucătorilor în joc.

 

Dezvoltatorii de jocuri CT Gaming explorează modalități de a introduce tehnologii care permit jucătorilor să își personalizeze experiența de joc. Însă cel mai important rămâne totuși „ritmul” jocului care va ține clienții în joc și îi va readuce la joc prin câștiguri, bonusuri, recompense și jackpot-uri. Compania continuă să investească în noi concepte de jackpot și instrumente noi care fac ca experiența de joc a jucătorilor să fie unică.

 

Prin acceptarea și adaptarea la schimbările noului nostru mediu social, de afaceri și economic cauzat de izbucnirea pandemiei actuale, preconizăm vremuri captivante. Noua realitate va modela viitorul industriei și va crea noi oportunități pentru jocuri, cu o experiență de joc mult mai personalizată, care va aduce jucătorii la un nou nivel de divertisment prin jocuri pe canale multiple.

Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *