Euro Games devine treptat unul dintre cei mai importanți operatori de jocuri de noroc de la noi din țară. Prima sala de jocuri sub brand-ul Euro Games a fost deschisă în Mioveni în anul 2011. Ulterior firma a mai lansat săli de joc sub acelaşi brand în Piteşti şi Bucureşti. Inițial compania a dezvoltat afacerea cu locații în colaborare. Cu timpul operatorul a decis să investească în brandul Euro Games şi să deschidă cât mai multe locații sub acest nume. Firma aflându-se în acest moment în plină expansiune. Aflați mai multe despre Euro Games în paginile ce urmează.

Euro Games
Pe scurt despre Sălile Euro Games
Sălile Euro Games au avut parte de o dezvoltare organică într-o companie cu capital 100% românesc. Astfel că dezvoltarea companiei s-a făcut cursiv, în pași mici, fără a arde etape importante. La fel și echipa de oameni de aici, totul a evoluat natural și a condus la realizarea unui grup omogen. Sălile de joc s-au dezvoltat ținând cont strict de nevoile pieței și nu de un scenariu sau un plan de dezvoltare forțată. Tocmai de aceea existența sălilor Euro Games nu a fost însoțită de deschideri și de închideri repetate precum se întâmplă cu alți operatori, ci a urmat un proces de dezvoltare și consolidare care a ținut cont doar de nevoile jucătorilor și nu de ținte de business de atins în mod superficial. De aceea Euro Games, în cei 11 ani de existență, a ajuns să aibă săli de peste 12 sloturi în Pitești (2 locatii), Mioveni (2 locații), București (2 locații), în județul Ilfov (2 locații), Găești (2 locații), plus alte spații în care sunt desfășurate aparate de joc în colaborare cu alte firme unde sunt sub 5 sloturi pe raza județelor Argeș, Dâmbovița, Vâlcea, Olt, Ilfov și Teleorman.
Suprafața medie a unei locații Euro Games este de 120-130 mp, iar media de posturi de joc existentă în sălile de mărime medie este de 30 de sloturi.
Mixul de jocuri și jackpoturile din sălile Euro Games
În sălile Euro Games se găsesc cele mai variate mixuri de sloturi, de la cei mai importanți producători din lume: EGT, NOVOMATIC, IGT sau CT GAMING. Tot ce-și doresc jucătorii în materie de jocuri și amuzament vor găsi în sălile lor.
Jackpoturile Euro Games au fost gândite în funcție de specificul locației, astfel fiecare sala Euro Games beneficiază de Jackpot individual lucru ce a dus la fidelizarea și premierea jucătorilor proprii.

Euro Games
Clienții sunt cei mai importanți la Euro Games
Tipologia clientului Euro Games este foarte diversă, oricine dorește să se distreze este bine venit aici. Fie că au venituri mai mici, sau peste medie, au studii superioare sau nu, în sălile Euro Games își pot reîncărca bateriile și pot uita pentru câteva ore pe zi de grijile cotidiene.
La Euro Games clienții au parte zilnic de open bar, dar și de evenimente periodice (săptămânal și lunar) precum tombole, promoții cu câștiguri în bani, plus spectacole și trageri la sorți la fiecare 3-4 luni cu diverse premii, automobile, lingouri de aur, chiar și apartamente. Printre artiștii care au susținut concerte aici se numără Pepe, Connect-R, Mandinga, Elena Gheorghe, Alex Velea, Jador, Mahala Raibanda, samd.
Echipa de la Euro Games
Compania are 80 de salariați plus persoanele care lucrează în companiile asociate și care sunt angrenate în activitatea lor în comun cu a firmelor colaboratoare. Echipa care operează sălile Euro Games este tânără, proactivă, cu experiență în zona entertainmentului de casino, care depune eforturi continue pentru ca jucătorii să se simtă confortabil și să simtă din plin distracția.
Gabriel Păun, asociat și administrator la Euro Games: “Expansiunea va continua, vom investi permanent în tehnologie și în oameni”

Euro Games
Când și cum a început aventura dvs. în domeniul jocurilor de noroc?
Aventura a început la vârsta de 19 ani, pe perioada facultății, ca șef de sală. La vârsta de 23 de ani am investit pe cont propriu fonduri personale, 5 sloturi – așa era legea atunci, după care toată expansiunea a fost făcută numai din banii câștigați din activitate și reinvestiți permanent.
De ce ați ales un business în această industrie? Ce v-a atras?
Am ales asta pentru că am avut inițial oportunitatea de a lucra în domeniu și am învățat ce se întâmplă. M-a atras și mă atrage în continuare dinamica permanentă a domeniului. Periodic și sistematic gasești noi provocări.
Câte aparate operează compania dvs. și în câte locații?
Operăm 385 de sloturi, în 41 de locații proprii și în colaborare.
Care este filizofia/conceptul/modul de lucru adoptat de dvs. în business-ul pe care îl manageriați?
Implicarea directă în companie, cu decizii și muncă efectivă, structurarea pe funcții ierarhice, șefi de sală, șefi de zonă, plus respectul oferit factorului uman implicat în companie.
Cum ați fost afectați de pandemia de Covid peste care, sperăm noi, am trecut?
A fost o perioadă de stagnare, nu am avut pierderi mari, am dorit menținerea tuturor salariaților, funcționând chiar și pe program redus cu același număr de salariați.
Cu ce alte probleme vă confruntați în activitatea dumneavoastră, exceptându-le pe cele enunțate mai sus?
Probleme în mod special nu sunt, considerăm că este un domeniu foarte bine reglementat și pus la punct. Imaginea creată în România nu ne prea face să ne mândrim, expresii precum “păcănele” sau nerespectarea normelor de marketing consider că pe termen lung ne va afecta ca și imagine.
Ce planuri de business aveți pentru perioada următoare, pe termen scurt și mediu?
Expansiunea va continua, vom investi permanent în tehnologie și în oameni.