Esports: Dolce & Gabbana anunță colaborarea cu Mkers

duminică, 19 iunie 2022

Brandul de modă de lux Dolce & Gabbana a anunțat un parteneriat cu organizația italiană de esport Mkers. Colaborarea va include Mkers într-un nou proiect numit „gooDGame”, cu majuscule care fac referire la inițialele mărcii.

Proiectul va produce o serie video de opt episoade, care prezintă viețile protagoniștilor din patru echipe diferite din America de Nord, America de Sud, Europa și Asia.

În loc să se concentreze doar pe rutina echipelor din casele de jocuri și pe provocările unui jucător profesionist de esports, seria va promova o experiență de schimb între organizații și jucătorii implicați. Jucătorii vor fi schimbați între organizații, făcând din experiențele pe care le împărtășesc principalele forțe motrice ale spectacolului.

Brandul Dolce & Gabbana va fi prezent pe parcursul celor opt episoade, iar o colecție capsulă axată pe jucători va fi lansată în timpul proiectului. De producția episoadelor gooDGame se va ocupa compania video Frame by Frame.

Acordul a fost încheiat la câteva zile după ce brandul italian de modă a ajuns în știrile din esports prin lansarea Gucci Gaming Academy alături de FACEIT. Gucci și-a menținut relația cu jocurile competitive din 2020, când s-a alăturat unei colaborări cu organizația britanică Fnatic.

În ceea ce privește Mkers, compania a trecut recent printr-un rebranding pentru a marca cea de-a cincea aniversare, încadrându-se într-un design mai modern.

Thomas De Gasperi, Președintele Mkers, a comentat: „Colaborarea cu Dolce & Gabbana s-a concretizat printr-un proiect la care Mkers râvnește de cinci ani, promovând valorile exclusivității și stilului în sectorul esports. Operațiunea pe care am construit-o este unică în felul său și va consolida procesul de internaționalizare, care reprezintă următoarea noastră mișcare în materie de evoluție.”

Sursa: esportsinsider.com





Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.