Editorial – Nu doar B2B, ci cu mult mai mult…

sâmbătă, 14 mai 2016

By Insider

Sunt un consumator de jocuri de noroc. Îmi place să urmăresc știri pe teme de poker, pariuri sau cine / cum a mai ridicat un cazino în deșertul Nevadei, de exemplu. Sunt, în același timp, un jucător cumpătat, echilibrat. Joc, dar doar cât îmi permit. Mă distrez. Socializez. Mai aud din când în când, când răutăcioșii au grijă să ne spună, că suntem prea B2B.

Așa că m-am gândit ca de data aceasta să vă scot în evidență câteva materiale interesante din actuala ediție de Casino Inside desprinse din zona de consuming of gaming.

Încep cu articolul de Cover Story care este despre un simbol, idol al multor jucători de poker de pe la noi și din lume: Daniel Negreanu. Oamenii îl iubesc, dacă nu, minim îl simpatizează, face reclamă bună pokerului, e deschis, e modest, e un om obișnuit. Joacă poker, nu face nimic altceva, dar transmite carismă, comunică concentrare la masa de joc și transpiră succes. Un român, un canadian. Nu contează. Dar are ceea ce îi trebuie unui ambasador. Vorbește cu oamenii. Îi ascultă. E cu noi. Respirăm același aer la masa de joc. Pierde. Câștigă. Nu contează. Trăiește. E liber prin poker. Citiți interviul cu el. Nu e despre business to business…

Game World Bucureşti Mall este un operator de jocuri de noroc de succes. Are ștaif. Nu e singurul, mai sunt. Dar acum s-a întâmplat să avem un material despre sala lor de joc, activitatea lor de acolo și promoțiile cu care atrag clienții. Despre ce este acest articol? Despre distracție, despre oamenii care caută norocul acolo unde se simt bine. Adică despre consumatori de jocuri. Nu e despre business to business…

Pariați? Eu o mai fac din când în când. Câștig. De, ce să zic, nu joc la noroc. Studiez, îmi place sportul. Cel mai mult îmi place tenisul și orice sport care are un motor involved, poate și NBA-ul, dar nu am unde să mă mai uit, nu că aș avea timp… Specialistul nostru în pariuri, V. Macovei, ne spune că “Pariurile pe tenis pot fi profitabile numai dacă sunt analizate dintr-o perspectivă largă”. Tot el continuă: “Necunoscătorii au impresia că este foarte ușor să câștigi dacă pariezi pe cei mai în formă 2 sportivi din lume, mai ales dacă ai și suficientă răbdare. Însă, cei care au o vastă experiență în domeniu știu că lucrurile nu stau deloc așa.” Restul materialului îl găsiți în paginile revistei noastre. E interesant. E pentru consumatorii de pariuri. E analitic. Ajută oamenii. Nu e despre business to business…

Oamenii, căci lor ne adresăm cu proiectul Casino Inside, au nevoie de modele de urmat sau de povești de succes, motivaționale. În cadrul serialului dedicat „secretelor cazinourilor” mai inserăm din când în când povești de succes, despre oameni care au reușit. Ediția aceasta am vorbit despre Isidore Partouche, omul care a sfidat prejudecățile și a ajuns dintr-un fost imigrant un miliardar în lumea gamblingului. Nici asta nu e business to business.

V-am dat doar câteva exemple despre subiectele ce le abordăm noi în zona de B2C – poker, pariuri, viață de cazino sau personalități de succes. Exemplele ar putea fi multe, dar cred că ați prins mesajul.

Tot ce e prezentat mai sus este despre oameni, și nu despre afaceri. Așadar, nu suntem doar B2B, avem la fel de multe materiale și despre jocuri, jucători și locuri unde să joci.

Împreună cu zona de materiale editoriale dedicate afacerilor din jocuri, ajungem la un tot unitar: Casino Inside.

Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *