Echipă completă pentru soluții complete de gaming

Syswin Solutions oferă servicii complexe dedicate industriei jocurilor de noroc, unde mașinile pot comunica între ele prin intermediul unor sisteme de management eficiente.

Dedicarea, transparența și mai ales spiritul inovator au făcut din Syswin Solutions un partener ideal pentru orice client care își dorește produse de calitate, servicii eficiente și o colaborare de lungă durată.

 

Totuși, inovațiile Smart Gaming nu ar fi posibile fără ajutorul unei echipe tehnice pregătite și ambițioase. “Pentru noi, fiecare membru al echipei are un rol important. Tocmai de aceea, le oferim angajaților șansa să lucreze pe proiectul pe care și-l doresc și care îi inspiră/provoacă cel mai mult. În felul acesta, avem angajați mai motivați și acest lucru se vede în tot ce realizează. [Mihai Mavromalide, Managing Director Research & Development]

 

Despre Soluția de Smart Gaming și modulele aferente, ne povestesc chiar angajații Syswin Solutions.

 

SMARTCOUNT este un sistem de raportare complex care oferă informații în timp real. Din punct de vedere al interconectării, soluția folosește un modul de comunicație dezvoltat in-house (atât partea de hardware, cât și cea de software embedded).  

 

Paul Raetchi, Chief Engineering Manager – Hardware & Embedded Software are în responsabilitatea sa dezvoltarea soluțiilor noi dar și implementarea și integrarea acestora.

 

Paul Raetchi

“Începând cu versiunea 3.6, SmartCount are latențe mai mici pe rețea și o reziliență mai bună la conexiuni de internet predispuse la căderi și întreruperi. De asemenea, noul firmware suportă cele mai noi comenzi de diagnoză la distanță a aparatelor cu suport SAS. Am contribuit la dezvoltarea continuă a modului de legătură între aparatele de gaming și server și am adăugat noi facilități de monitorizare și logare pentru contoarele de pe aparate, chiar și în condiții neprielnice (pene de curent, probleme de conectare la internet, etc). În felul acesta, am ajutat la creșterea rezilienței sistemului informatic. Aceste îmbunătățiri, în paralel cu noi funcționalități preventive, au dus la o compatibilitate crescută cu o serie de aparate compatibile SAS.”

 

SMARTCARD este un sistem de fidelizare care oferă informații detaliate despre activitatea jucătorului și statistica jocurilor, oferind programe de loialitate și bonusare. Cardul este purtătorul codului de autentificare în sistem, dar în funcție de preferințele operatorilor, acestea pot fi și sub forma tag-uri, etichete, etc. SMARTCARD poate fi conectat atât pe interfața USB cât și interfața serială UART.

 

Silvia Brîndușescu – Embedded Software Engineer sub coordonarea dlui Ovidiu Florescu –  Chief Engineering Manager este cea responsabilă pentru partea de dezvoltare, suport, customizare pentru produsele SMART INFO POINT și SMART PLAY&CASH

Silvia Brandusescu

“SMART PLAY&CASH este un bancomat pentru sălile de jocuri, menit să ușureze și să securizeze modul în care jucătorii intră în posesia câștigurilor de la aparate. În acest dispozitiv se introduce un tichet cu cod de bare, codul de bare este citit și procesat, apoi se dispensează suma înscripționată pe tichet. Proiectul poate fi integrat cu soluția de fidelizare a jucătorilor, SmartCard, și permite dispensarea banilor prin simpla scanare a cardului. Totodată, pentru jucătorii ce nu dispun de carduri, câștigurile pot fi eliberate prin intermediul operatorilor din sală care dispun de carduri ce permit selectarea aparatelor de pe care să se realizeze dispensarea banilor.

O altă soluție pe care am implementat-o a constat într-un serviciu pentru printarea tichetelor de tombolă. Aceasta este compatibilă cu SmartCard, astfel încât tichetele pot fi printate automat când jucătorul cumulează o anumită sumă sau se pot achiziționa prin intermediul InfoPoint-ului”, ne povestește Silvia Brîndușescu. 

SMART INFO POINT este un kiosk dedicat sălilor de joc și cazinourilor ce oferă jucătorilor informații privind numărul punctelor acumulate pe cardul de fidelitate. Acesta permite afișarea unei liste extinse de premii din care jucătorii pot alege, iar comenzile realizate de jucători sunt afișate în aplicația de casino, unde sunt validate de către operator.

SMARTJACK este cel mai flexibil și ușor de setat Jackpot, fiind totodată compatibil cu toate aparatele cu conectare serială.

 

Andra Iordache  – Embedded Software Engineer este omul care dezvoltă și personalizează animațiile de tip Jackpot la cerere, în moduri interesante.

Andra Iordache

“Rolul animațiilor este de a prezenta evoluția Jackpot-ului SmartJack într-un mod cât mai sugestiv și vizibil. Animația afișează contorii nivelurilor de jackpot, reflectând în timp real orice modificare a valorilor acestora pe măsură ce utilizatorii joacă la aparate, cât și orice modificare adusă de către operator nivelurilor de Jackpot, fără a fi necesară nicio intervenție suplimentară. Odată atins pragul de câștig, pornește un scurt videoclip introductiv, după care se afișează suma și aparatul câștigător pe un fundal animat. La un interval de timp ales, se afișează și o animație secundară. Aplicația permite de asemenea afișarea Jackpot-urilor Happy Hour, cu animații distincte de cele ale unui jackpot obișnuit.”

 

Andrei Cavalu – Software Developer și Claudiu Ungureanu – Junior Web Developer sunt responsabili de implementări la cererea clienților. Totodată, asigură suport pentru aplicația SmartCount, pe partea de software.

Andrei Cavalu & Claudiu Ungureanu

„Unele dezvoltări pot fi cerute direct de către clienți (dacă doresc ceva în plus față de ce oferim) sau pot fi necesare ca urmare a modificării legislației ONJN. Pe lângă dezvoltarea aplicațiilor într-un mod cât mai intuitiv pentru utilizatorii acesteia, oferim suport și mentenanță în tot ceea ce privește buna funcționare a aplicațiilor de gaming.

 

Unul din avantajele folosirii SmartCount System este realizarea automată a rapoartelor zilnice și lunare, aceste rapoarte fiind obligatorii de prezentat către ONJN. Încă un avantaj, foarte important de altfel, este configurarea simplă de jackpot-uri și happy hour-uri, în vederea fidelizării jucătorilor.”

 

Alex Raiciu – Technical Support Manager, are rolul de a coordona departamentul tehnic pe divizia de Gambling.

Alex Raiciu

De la planificarea activității pentru atingerea obiectivelor și controlul respectării standardelor de calitate, până la managementul resurselor, trebuie să mă asigur că totul merge fără probleme în acest departament. Dacă e nevoie de consiliere sau de dezvoltare a cunoștințelor specialiștilor din departamentul tehnic, eu sunt acolo să-i ajut cu recomandări, sfaturi și direcții.

Pe partea de implementare, mă ocup de instalarea sistemului la noii clienți, oferind suport tehnic și sesiuni de training pentru utilizatorii finali ai aplicației de gaming.

Problemele care apar în funcționarea sistemului sunt rezolvate în cel mai scurt timp, prin support online astfel încât SmartCount System să fie readus la conformitate cât se poate de repede, iar impactul asupra jucătorului să fie cât mai mic.

În plus, oferim, prin intermediul mentenanței, verificări periodice ale sistemului de securitate permițând astfel depistarea din timp a potențialelor probleme, intervenție rapidă în caz de defectare al unui sistem și remedierea cauzei. Nu în ultimul rând, oferim și consultanță pentru a preveni eventuale defecțiuni, dar și înlocuirea sau upgrade-ul echipamentelor în timpul legal cerut de către ONJN.”

Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *