De ce are M Planet cel mai bun client service dintre sălile de păcănele

vineri, 9 februarie 2024

Anul trecut M Planet a câștigat Premiul pentru best client service în operarea jocurilor de noroc landbased în 2023 la Sărbătoarea Gamingului din România – Casino Inside Gala Awards, ediția a-9-a.

M Planet

M Planet – best client service

De ce? Pentru că locațiile lor reprezintă combinația perfectă între distracție și responsabilitate. Am petrecut ceva timp anul trecut în locațiile lor și am observat cum prin servicii duse până la cel mai înalt nivel și prin loializare, clienții acestor săli de joc au aflat ce înseamnă să ai parte de cele mai bune servicii de client service.

În retail contează oamenii din echipă și câtă mână liberă le oferi pentru a-și atinge obiectivele. Desigur că pentru a face aceste lucruri trebuie să-ți asculți clienții și să-i înțelegi, lucru care nu este ușor, dar nici greu, trebuie doar să te implici.

În domeniul acesta, al distracției, oamenii fac diferența. Dacă ai o echipă competitivă atunci poți face un client service de calitate.

Servirea clientului se face cu oameni buni

Unul din lucrurile importante ale acestui business, care oferă amuzament, petrecerea unui timp de calitate care implică socializare împreună cu alții, este înțelegerea scopului pentru care te afli acolo ca angajat. Iar la M Planet acest lucru s-a înțeles de-a lungul celor 20 de ani de existență.

Vă recomand să treceți pragul sălilor lor pentru a vedea ce înseamnă să fii tratat așa cum se cuvine într-o sală de jocuri de noroc. Desigur, că totul se realizează cu angajați fideli, care au înțeles natura muncii lor și politica companiei. Gradul de retenție a angajaților în M Planet este unul mare și nu neapărat pentru că cei de acolo sunt bine plătiți, dar mai ales și că pentru ei este un mediu plăcut de muncă. Am fost în toate sălile de joc M Planet și peste tot am fost bine primit. Nu conta că intru pentru prima dată pe ușa vreunei locații, eram întampinat mereu cu zâmbetul pe buze și cu amabilitate. Poate pentru unii este surprinzător ce spun, dar uitați-vă la Victor Firică, fondatorul și CEO-ul acestui business, este cel mai jovial om pe care-l cunosc, de un calm și de o candoare formidabilă. Când te implici în recrutare așa cum a făcut-o el și îți alegi oamenii potriviți, care simți că-ți reprezintă business-ul cu adevărat, atunci culegi și roadele. Servirea clientului se face cu oameni buni.

Dezvoltarea organică se face cu un client service bun

M Planet își dorește o dezvoltare organică, extinderea la nivel național, bazându-se mai mult pe calitatea serviciilor oferite decât pe cantitatea locațiilor. Am observat că acest operator nu a închis vreo sală în ultimii ani, și au fost suficiente provocări cărora a trebuit să le facă față – pandemia, taxe mărite peste noapte, cheltuieli de operare mărite, șamd.

M Planet nu este genul care să deschidă mai multe săli într-un timp scurt și apoi să închidă rând pe rând din locațiile care nu merg. Tocmai și de aceea a reușit să-și păstreze și să-și fidelizeze angajații. Cei mai mulți au nevoie de un loc de muncă stabil. Știu că toată lumea din industria noastră se plânge de angajați dar de multe ori compania nu face destul pentru a-i modela și a-i învăța efectiv ce au de făcut. Da, oamenii buni sunt greu de găsit, dar de cele mai multe ori aceștia se află lângă noi, trebuie doar să fim mai atenți cu această resursă limitată și, cu siguranță, cea mai importantă din companie.

Cred că oamenii ne aleg pe noi, nu invers

“Cred că oamenii ne aleg pe noi, nu invers”, spunea Victor Firică într-un material publicat în cadrul revistei noastre. Și are dreptate! Același lucru l-am simțit și eu când am intrat în contact cu membrii echipei lor. Am simțit că sunt acolo în sală ca parte a unei alegeri firești din viața lor, nu că ar fi fost obligați de vreo conjuctură. Ca să faci un client service de calitate trebuie să fii un om dedicat acelui job. Practic trebuie să fii pregătit să întâlnești și să servești diverse tipologii de oameni cu care vei interacționa zilnic și pe care vei ajunge să-i cunoști foarte bine. Cunoașterea clientelei am observat că este foarte importantă la M Planet. Să fii familiar cu clienții dar în același timp să le și arăți respectul cuvenit e un lucru cu o limită fină, iar angajații de aici știu cum să fie și eficienți, să impună și limite, dar să fie și plăcuți de cei din jur.

„Curajul îl apreciez cel mai mult la colegii mei”, mi-a spus odată Victor Firică, fondatorul și CEO-ul M Planet. De ce?, am întrebat. “Să iei decizii în viață, este probabil cel mai greu lucru în viață pentru că implică o alegere, iar eu apreciez cel mai mult la angajații mei, pe lângă unitatea, integritatea și devotamentul, faptul că au curaj să facă totul pentru ca jucătorii să se simtă bine în sălile noastre”, a conchis Victor.

Concluzie de client la M Planet

Cu o ambianță plăcută și prietenoasă, sălile M Planet au cucerit inimile jucătorilor mai ales pentru atmosfera regăsită aici. Se pare că jucătorul viitorului, mai responsabil, mai chibzuit, mai rafinat și mai pus pe distracție decât pe câștig începe să își facă apariția și în sălile noastre de păcănele dacă-l tratezi cu respect și cu un client service de calitate. Până la urmă oferim servicii de entertainment, iar acest lucru trebuie să primeze. Câștigurile sunt efemere dacă nu investești banii cu cap, însă amintirile, momentele de bună dispoziție rămân o viață, iar pentru asta trebuie să-i mulțumesc lui M Planet.





Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.