DANEMAR 25 DE ANI

DANEMAR aduce o contribuție pozitivă în procesul de achiziție dintre producător și clientul final, având un rol dublu: Specialist și Furnizor

DANEMAR TRADING SRL activează pe piața românească de 25 ani, fiind lider pe piața sistemelor de plată cu numerar și cel mai mare Distribuitor și Centru Autorizat de Service pentru sisteme de plată din Europa de Est. Oferă o gamă largă de produse de înaltă calitate, accesorii, suport tehnic și servicii logistice asociate și activează în toate segmentele de piață: jocuri de noroc, automate de vânzare, chioșc, transport / parcări / automate de bilete, financiar-bancar, retail și amuzament.

DANEMAR este Distribuitor si Centru Autorizat de Vânzari și Service pentru cei mai mari furnizori de sisteme de plată cu numerar din lume: Crane Payment Innovations si Suzo-Happ. Cifra de afaceri de 3,5 milioane euro (2017), echipa profesionistă de 15 angajați, capacitatea logistică adaptată la nivelul parcului de echipamente pe care îl deservește, îi conferă stabilitate și forță financiară.

 

Istoric:

2003    DANEMAR devine importator și furnizor de servicii pentru automatele Wurlitzer în România

2004    DANEMAR devine partenerul oficial de vânzări și service pentru NRI-Crane PS

2006    DANEMAR devine partenerul oficial de vânzări și service pentru CashCode –Crane PS

2010    Locul  20 în Topul Eficienței Companiilor în România

2012    DANEMAR a preluat distribuția produselor Money Controls în România (companie care s-a alăturat grupului Crane PS)

2014    DANEMAR a preluat distribuția produselor MEI (companie care s-a alăturat grupului Crane PS)

2016    DANEMAR implementează un nou sistem informatic customizat pentru activitatea sa

2017    DANEMAR se mută într-un nou sediu, mărind capacitatea de producție (service) având, în prezent, cel mai modern Centru de Service pentru sisteme de plată cu numerar.

DANEMAR- Furnizorul

În calitate de Furnizor, Danemar administrează următorul portofoliu de produse:

  • Plata cu bancnote: validatoare de bancnote, validatoare bancnote cu recirculare
  • Plata cu monede: acceptoare de monede, acceptoare de monede cu plata restului, sisteme de sortare, hoppere
  • Sisteme de integrare și management: Audit și managementul cash-ului, sisteme de telemetrie, sistem de integrare pentru echipamente de plată cu numerar
  • Sisteme de plată fără numerar: cititoare cashless pentru chei/carduri (close loop), plata cu card bancar

 

Branduri în portofoliu: Cash Code, Currenza, NRI, MEI, Money Controls, ICT, Comestero.

 

DANEMAR administrează un stoc impresionant de echipamente și de piese de schimb care, coroborat cu know-how-ul echipei tehnice, permite transformarea, configurarea și livrarea în cel mai scurt timp a unui număr mare echipamente (uneori atipice) conform cerințelor specifice ale clienților noștri, utilizând:

  • Interfețe
  • Protocoale
  • Grupuri de senzori de implementare
  • Hardware

 

DANEMAR, Specialistul

În calitate de Specialist în sisteme de plată, DANEMAR asigură:

  • Dezvoltarea și furnizarea documentației tehnice pentru proiecte individuale pe baza specificațiilor clienților
  • Găsirea de soluții tehnice conform unor cerințe atipice solicitate de clienți
  • Instalare și implementare de sisteme de plată în echipamentele clienților
  • Pregătirea personalului clientului în vederea exploatării corespunzătoare a sistemelor de plată și întreținerii preventive a acestora
  • Întreținere preventivă și corectivă a întregii game de echipamente comercializate, pentru menținerea acestora în parametrii optimi
  • Permanenta monitorizare a bancnotelor și monedelor aflate în circulație în vederea actualizării softului (data-block) pentru eliminarea acceptării falsurilor și pentru menținerea nivelului (ratei) de acceptare la nivel maxim. Colaborează cu BNR pentru testarea cupiurilor înaintea lansării pe piață a a acestora.
  • Modificarea sistemelor de plată pentru a putea fi exploatate pe orice piață pe care clienții doresc să le utilizeze, indifierent de cupiurile în circulație

 

DANEMAR are cel mai performant Centru de Service pentru sisteme de plată cu numerar din Europa Centrală și de Est:

  • dotat cu cele mai performante echipamente de diagnosticare, calibrare și testare
  • o echipă formată din 5 ingineri electroniști și tehnicieni de service, atestați în cadrul cursurilor de pregătire și specializărilor organizate de producătorii de echipamente, cu experiență îndelungată în domeniul sistemelor de plată.

 

DANEMAR asigură întreținerea și repararea unui parc impresionant de sisteme de plată (peste 200.000 unități), furnizând servicii de înaltă calitate și garanție pentru un număr foarte mare de clienți din Europa de Est.

Utilizând un sistem informatic performant și flexibil, adaptat cerințelor și nevoilor clienților săi, DANEMAR oferă:

  • Un sistem de achiziții și logistică eficient care generează rapoarte pe baza istoricului de achiziții
  • Cele mai eficiente soluții din punct de vedere tehnic și financiar
  • Garanție și suport post-vânzare, garanție suplimentară față de cea acordată de producător (3 ani)
  • Reparații în 24 de ore de la intrarea unui echipament în service.
  • Asigurarea de “echipamente–tampon” pentru clienții care nu au propriile echipamente de înlocuire
  • Suport tehnic 24/7 (telefonic, e-mail)
  • Servicii de întreținere preventivă și facilități de reparații
  • Școlarizarea și pregătirea personalului tehnic al clienților săi.
  • Creșterea timpului de operare al clienților săi prin menținerea unui stoc de echipamente și piese de schimb și rapiditatea finalizării reparațiilor

 

DANEMAR investește permanent în formarea și specializarea personalul propriu și face eforturi de a asigura pregătirea profesională a acestuia la nivelul ultimelor noutăți apărute în domeniu.

 

DANEMAR dispune de un sistem ERP complet și compex care a fost adaptat particularităților activităților sale și care îi permite:

  • Să gestioneze stocurile de marfă și piese de schimb
  • Să monitorizeze activitatea din service și status-ul echipamentelor aflate în service
  • Urmărire (tracking) după seria echipamentului (garanție echipament, garanție reparație)
  • Să optimizeze costurile de achiziție și logistice, generând situație win-win în relația cu clienții
  • Să înțeleagă mai bine nevoile clienților și să răspundă cerințelor acestora

Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *