CVO Ultra Classic Electra Glide – întocmai stilul Harley Davidson

Harley-Davidson plănuiește ca în anul 2010 să produca 999 CVO Ultra Classic Electra Glide, fiecare cu un preț de pornire de 36.499$, ceea ce transformă modelul în cel mai scump din întreaga linie de producție din acest an.

În fiecare an, Harley-Davidson răstoarnă „cufărul” catalogului de accesorii pentru a-și împodobi câteva dintre cele mai cerute modele cu o veritabilă mantie de crom, piele și desene neobișnuite. Totuși, pentru anul 2010, The Motor Company încearcă o abordare mai agresivă pentru modelul său cel mai de lux, CVO Ultra Classic Electra Glide. CVO Ultra se prezintă cu un ghidon Road Tech Zūmo 660, Navigator GPS și un sistem de blocare automată, care acum include și un buton de pornire.

Inima motocicletei este un motor negru-cromat Screamin’ Eagle Twin Cam 110 și o transmisie cu 6 trepte Cruise Drive. În afară de „propulsorul” negru, grafica motocicletei este compusă dintr-un design tip flacără combinată cu culori  Crimson Mist Black/Dark Slate și în jur de alte 185 de componente și accesorii de culoare neagră. Alte specificații ar fi roțile Contrast Chrome Roulette, accesoriile Rumble Collection ce includ 9 componente  Gloss Black, începând de la oglinzi și cutia ce acoperă dispozitivul de blocare, până la motor și alte cutii de protecție, precum și fețele Diamond Black.

Harley crede că CVO Ultra are un profil mai jos în partea din față, cu un parbriz fumuriu de 6,5 inch, la care se adaugă caracteristici premium de genul sistemului de anti-blocare la frânat (ABS), semnalizări LED la portbagaj, injecție electronică secvențială (ESPFI), un rezervor de 6 litri, sistem de frânare Brembo și un sistem audio avansat semnat Harman-Kardon de 160 watt cu CD/AM/FM/WB/MP3. De asemenea, motorul este dotat cu CB și panou de control cu interfon audio pentru pasageri, control de navigare plus standardul XM Radio. CVO Ultra este construit pe șasiul Touring introdus de Harley-Davidson în 2009, cu un singur lonjeron, susținut de un cadru rigid și un braț de balans creat special pentru a servi nevoilor unor plimbări turistice pe distanțe lungi.

Sumarul specificațiilor cheie pentru CVO Ultra Classic Electra Glide:

  • Motor negru-cromat Screamin’ Eagle Twin Cam 110 montat într-un cadru cauciucat, având 115 Ibs. și cuplu de 3,750 rpm. Transmisia Cruise Drive în 6 trepte cu designul negru-cromat ce prezintă o tăietură elicoidală pentru viteza a 5-a.
  • Creat special pentru Harley-Davidson de către Gamin, ghidonul Road Tech Zūmo 660 are un nou format la montare, pentru a permite o panoramă și vizualizare comodă, atât de către pasager, cât și de cătr șofer, cu un touch screen ușor de folosit, comenzi în partea stângă și un display luminos de pe care se poate citi ușor chiar și în lumina soarelui, fiind rezistent la razele UV.
  • Colecția Gloss Black Rumble cu inserții pe suportul pentru picioare atât în partea șoferului, cât și a pasagerului, pe pedalele de frână, oglinzi, parbriz, cutia de protecție și mânerele cu încălzire.
  • Roți Contrast Chrome Roulette, de 17 inch în față și 16 inch pe spate.
  • Scaune de piele cu sistem de încălzire și inserții printate.
  • Spătar din piele pentru pasager și suport lombar reglabil, cu inserții printate.
  • Paletă de culori customizată Crimson Mist Black/Dark Slate cu format grafic tip flacără. 

Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *