CVO Ultra Classic Electra Glide – so Harley-Davidson’s styleCVO Ultra Classic Electra Glide – întocmai stilul Harley Davidson

sâmbătă, 5 iunie 2010

Harley-Davidson only plans to build 999 CVO Ultra Classic Electra Glide in 2010, each with a base price of $36,499, which makes this the most expensive model in Harley’s entire line-up this year.

Every year, Harley-Davidson breaks out the Accessories Catalogue to bedeck a few of its most desirable models in a veritable smorgasbord of chrome, leather and outlandish paint schemes. For 2010, though, The Motor Company is taking a darker approach to its highest-end model, the CVO Ultra Classic Electra Glide. The CVO Ultra also comes with a handlebar-mounted Road Tech Zūmo 660 GPS Navigator and an integrated automatic lock system that now includes the ignition knob.

The bike is powered by a black-and-chrome Screamin’ Eagle Twin Cam 110 engine and a six-speed Cruise Drive transmission. Besides the black powertrain, the bike has a Crimson Mist Black/Dark Slate and Flame graphics base color, and about 185 other black parts, components and accessories. Other features include Contrast Chrome Roulette wheels, the Rumble Collection featuring nine Gloss Black accessories from mirrors to saddlebag latch covers, black engine and saddlebag guards, and Diamond Black gauge faces.

Harley says the CVO Ultra presents a lower profile up front with a 6.5-inch smoked windshield and adds premium Touring features like an anti-lock braking system (ABS), LED saddlebag lights, Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI), a six-gallon fuel tank, Brembo brakes and a 160-watt CD/AM/FM/WB/MP3 Advanced Audio System by Harman-Kardon, CB and intercom, and passenger audio with controls, cruise control, plus standard XM Radio. The CVO Ultra is built on the Touring chassis introduced by Harley-Davidson in 2009, based on a single-spar, rigid backbone frame and swing arm specifically developed to suit the needs of long-haul touring rides.

The summary of key CVO Ultra Classic Electra Glide features:

  • Screamin’ Eagle black-and-chrome Twin Cam 110 engine rubber-mounted to the frame, rated at 115 ft. lbs. of torque at 3,750 rpm. The six-speed Cruise Drive transmission with black-and-chrome case features a helical-cut fifth gear.
  • Developed for Harley-Davidson by Garmin, the Road Tech Zūmo 660 has a new mounting position for convenient viewing by both rider and passenger with a glove-friendly touch screen, left-handed controls and a bright, UV-resistant display that’s easy to read in sunlight.
  • Gloss Black Rumble Collection featuring rider footboard inserts and pans, passenger footboard inserts and pans, shifter pegs, brake pedal, highway pegs, mirrors, windshield trim, saddlebag latch covers and heated hand grips with end caps.
  • Contrast Chrome Roulette wheels, 17-inch front and 16-inch rear.
  • Suspended, dual control heated leather seat with new perforated printed insert.
  • Leather passenger backrest with adjustable lumbar support and new perforated, leather insert.
  • New custom paint scheme is Crimson Mist Black/Dark Slate with flame graphics.

Harley-Davidson plănuiește ca în anul 2010 să produca 999 CVO Ultra Classic Electra Glide, fiecare cu un preț de pornire de 36.499$, ceea ce transformă modelul în cel mai scump din întreaga linie de producție din acest an.

În fiecare an, Harley-Davidson răstoarnă „cufărul” catalogului de accesorii pentru a-și împodobi câteva dintre cele mai cerute modele cu o veritabilă mantie de crom, piele și desene neobișnuite. Totuși, pentru anul 2010, The Motor Company încearcă o abordare mai agresivă pentru modelul său cel mai de lux, CVO Ultra Classic Electra Glide. CVO Ultra se prezintă cu un ghidon Road Tech Zūmo 660, Navigator GPS și un sistem de blocare automată, care acum include și un buton de pornire.

Inima motocicletei este un motor negru-cromat Screamin’ Eagle Twin Cam 110 și o transmisie cu 6 trepte Cruise Drive. În afară de „propulsorul” negru, grafica motocicletei este compusă dintr-un design tip flacără combinată cu culori  Crimson Mist Black/Dark Slate și în jur de alte 185 de componente și accesorii de culoare neagră. Alte specificații ar fi roțile Contrast Chrome Roulette, accesoriile Rumble Collection ce includ 9 componente  Gloss Black, începând de la oglinzi și cutia ce acoperă dispozitivul de blocare, până la motor și alte cutii de protecție, precum și fețele Diamond Black.

Harley crede că CVO Ultra are un profil mai jos în partea din față, cu un parbriz fumuriu de 6,5 inch, la care se adaugă caracteristici premium de genul sistemului de anti-blocare la frânat (ABS), semnalizări LED la portbagaj, injecție electronică secvențială (ESPFI), un rezervor de 6 litri, sistem de frânare Brembo și un sistem audio avansat semnat Harman-Kardon de 160 watt cu CD/AM/FM/WB/MP3. De asemenea, motorul este dotat cu CB și panou de control cu interfon audio pentru pasageri, control de navigare plus standardul XM Radio. CVO Ultra este construit pe șasiul Touring introdus de Harley-Davidson în 2009, cu un singur lonjeron, susținut de un cadru rigid și un braț de balans creat special pentru a servi nevoilor unor plimbări turistice pe distanțe lungi.

Sumarul specificațiilor cheie pentru CVO Ultra Classic Electra Glide:

  • Motor negru-cromat Screamin’ Eagle Twin Cam 110 montat într-un cadru cauciucat, având 115 Ibs. și cuplu de 3,750 rpm. Transmisia Cruise Drive în 6 trepte cu designul negru-cromat ce prezintă o tăietură elicoidală pentru viteza a 5-a.
  • Creat special pentru Harley-Davidson de către Gamin, ghidonul Road Tech Zūmo 660 are un nou format la montare, pentru a permite o panoramă și vizualizare comodă, atât de către pasager, cât și de cătr șofer, cu un touch screen ușor de folosit, comenzi în partea stângă și un display luminos de pe care se poate citi ușor chiar și în lumina soarelui, fiind rezistent la razele UV.
  • Colecția Gloss Black Rumble cu inserții pe suportul pentru picioare atât în partea șoferului, cât și a pasagerului, pe pedalele de frână, oglinzi, parbriz, cutia de protecție și mânerele cu încălzire.
  • Roți Contrast Chrome Roulette, de 17 inch în față și 16 inch pe spate.
  • Scaune de piele cu sistem de încălzire și inserții printate.
  • Spătar din piele pentru pasager și suport lombar reglabil, cu inserții printate.
  • Paletă de culori customizată Crimson Mist Black/Dark Slate cu format grafic tip flacără. 





Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.