Cum alegem aroma potrivită pentru a transforma business-ul într-un brand

marţi, 11 februarie 2020

Dintre cele cinci simțuri, mirosul este un puternic instigator al emoțiilor, datorită conexiunii biologice cu memoria. Prin utilizarea eficientă a mirosurilor, brandurile au posibilitatea să se conecteze cu consumatorii la nivel emoțional: să inducă starea de spirit, să promoveze produsele și să ajute la poziționarea unui brand pe piață.

Power fo Scent

Power of Scent® vă prezintă 4 sfaturi despre cum puteți alege și utiliza eficient o aromă într-un spațiu dedicat business-ului.

  1. Identificați necesitatea. Alegerea unei arome ambientale este importantă și benefică numai pentru acele branduri care oferă produse similare concurenților lor și se bazează pe miros pentru a-și diferenția ofertele și pentru a influența percepțiile consumatorilor. Exemplele cele mai relevante sunt: spațiile comerciale, hotelurile, casinourile, pub-urile, cabinetele medicale etc.
  2. Cunoașteți clienții și alegeți aromele în consecință: Vârsta, cultura și sexul joacă un rol esențial în modul în care consumatorii reacționează la un anumit tip de miros.
  3. Personalizați aroma la strategia dvs. de marketing: Utilizați arome energizante sau relaxante, în funcție de tipul de business și atitudinea pe care o doriți de la clienți.
  4. Luați în considerare clienții cu sensibilități sau alergii la anumite mirosuri: Alegerea unei arome ambientale trebuie să ia în calcul confortul clienților, așadar, este indicată alegerea unor arome din uleiuri esențiale naturale, care nu pun în pericol sănătatea clienților.

Power of Scent® reprezintă o înțelegere a nevoilor clienților bazată pe studii de neuromarketing și oferă o gamă variată de difuzoare de aromă la prețuri avantajoase de închiriere. Mai multe detalii despre produse puteți descoperi pe: www.powerofscent.ro.

Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *