CT Gaming se extinde pe piața de iGaming din România

luni, 7 septembrie 2020

Compania își menține poziția în segmentul online prin intermediul brandului său CT Gaming Interactive.

CT Gaming se extinde pe piața românească de iGaming, prin lansarea conținutului său pe site-urile mai multor operatori, prin intermediul brandului online al companiei – CT Gaming Interactive. Compania își menține poziția în segmentul online, prin jocurile sale live puse la dispoziția celor mai mari operatori din România.

Afacerile privind furnizarea de conținut pe care le-am încheiat asigură companiei o perspectivă amplă și, totodată, oferă operatorilor posibilitatea de a-și diversifica ofertele pentru jucători ”, a spus Robert Stancu, Director de vânzări la CT Gaming România.

El a adăugat că brandul CT Gaming este prezent pe piața din România încă de acum 14 ani și că titlurile CTG de jocuri dedicate cazinourilor stradale sunt deja cunoscute și apreciate în rândul clienților, ceea ce reprezintă o condiție necesară pentru ca jocurile să atingă și o performanță online de succes. Portofoliul de jocuri CT Gaming Interactive oferă o combinație de titluri populare de jocuri dedicate cazinourilor stradale, pentru care jucătorii au o afinitate deosebită, împreună cu cele mai noi versiuni online, ce asigură funcții inovatoare și un joc captivant.

Biblioteca fascinantă a celor mai populare jocuri ale companiei, certificate pentru piața online românească, este concepută pentru a satisface nevoile jucătorilor dornici de divertisment și distracție de înaltă calitate. Jocurile sunt concepute special pentru această piață, iar conceptele de bază ale titlurilor sunt atractive, astfel încât să genereze multă distracție pe durata jocului.

„Accesibilitatea și experiența excelentă a clienților sunt elementele cheie ale filozofiei noastre de brand. Nu numai că oferim titluri de jocuri pline de adrenalină, dar și fidelizăm clienții prin conținutul captivant pe care îl oferim. Clientul este prioritizat prin fiecare element al experienței utilizatorului asigurată de jocurile noastre. Astfel, creăm premise pentru rezultate excelente și în rândul operatorilor”, a comentat Lachezar Petrov, director general la CT Gaming Interactive.

Scopul este de a extinde și mai mult rețeaua operatorilor colaboratori ai companiei. Parteneriatele preconizate vor duce mai departe progresul înregistrat de companie în acest an.

„Piața online din România este tot mai favorabilă nouă, conținutul nostru dovedindu-se a fi foarte popular și bucurându-se de numeroși jucători locali. Suntem încântați să oferim jocuri live pentru brandurile locale consacrate și așteptăm cu nerăbdare să continuăm colaborarea pentru a oferi jucătorilor o experiență de joc interesantă și palpitantă”, a afirmat domnul Stancu.

„Vom asigura în continuare mecanisme de integrare a conținutului pentru mai mulți operatori. Combinația de titluri CT Gaming care au o cotă de piață puternică în rândul cazinourilor terestre, împreună cu cele mai noi versiuni online, vor asigura operatorilor online o bază amplă de jucători care optează pentru jocurile noastre”, a declarat domnul Stancu.

CT Gaming Interactive a certificat 42 de jocuri online, iar în scurt timp lista va fi extinsă și mai mult, cu un nou set de titluri inovatoare din vasta bibliotecă de jocuri a CT Gaming.

Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *