ReUniunea Profesioniştilor din Gambling - Ediţia a 9-a

Csaba Tanko, CEO Stanleybet: “Nu e o luptă de competiție comercială. Pentru noi, clientul e focusul principal”

luni, 22 noiembrie 2021

Csaba Tanko a preluat funcția de CEO Stanleybet în primăvara anului 2019. Pe atunci, nu-și imagina că va fi nevoit să conducă 2.400 de angajați într-o perioadă de criză mondială provocată de pandemie.

Csaba Tanko

Csaba Tanko

L-am vizitat la birou pentru a discuta despre situația actuală a companiei, planurile de viitor și viziunea grupului care derulează afaceri de succes în industria de casino și pariuri sportive.

Nu există o predictibilitate la ceea ce se va întâmpla și din această cauză suntem în situația de a asigura în primul rând stabilitatea activității. Pentru noi este important să ne menținem angajații motivați în condițiile acestea în care apar restricții pe zi ce trece”, spune managerul.

Zgomotul creat de lucrările la o clădire de birouri din apropiere acompaniază cumva îngrijorările provocate de climatul actual. Însă Csaba rămâne optimist, mai ales că la nivel de grup s-au luat la timp măsurile necesare pentru a întări și dezvolta business-ul.

Spre exemplu, Stanleybet a atras recent 4 milioane de euro de pe piața de capital, bani care vor fi investiți pentru a susține  dezvoltarea companiei. Brandul cu cea mai mare tradiție pe piața pariurilor din România își modernizează platforma online, le pune la dispoziție clienților aplicații pentru o experiență îmbunătățită și digitalizează agențiile, scopul fiind acela de a le oferi jucătorilor servicii moderne și de calitate, fie că optează să joace online sau în agenții.

“În strategia noastră, niciodată nu încercăm o explozie, pentru că exploziile nu sunt controlabile și duc la pierderea valorilor și a culturii organizaționale”.
Csaba Tanko, CEO Stanleybet.

Stanleybet

Simbioza angajat-client

Cuvintele ‘client’ și ‘angajat’ apar foarte des în discursul managerului Stanleybet.

“Eu, ca manager, sunt de principiu că nu competiția trebuie urmărită în primul rând, ci relația cu clientul. El este focusul principal. Ceea ce se întâmplă de fapt în activitatea cu clientul nu se identifică total cu anumite chei corporatiste. Modul în care clientul percepe Stanleybet este reprezentat în proporție de 80% de angajatul cu care interacționează. De aceea am creat Academia Stanleybet, în care noii angajați sunt pregătiți timp de câteva săptămâni înainte de a începe să lucreze efectiv”, explică Csaba, care anterior a lucrat pentru o companie din industria pharma și a creat planuri de business pentru jucători din domenii diverse, precum automotive, HoReCa și producție.

Managerul e încântat de industria în care activează acum: “Dinamica aceasta din gambling m-a atras”. Însă este dezamăgit că operatorii din acest domeniu nu sunt deloc susținuți de către autorități și instituțiile financiar-bancare: “Se discreditează companiile din gambling, chiar dacă sunt auditate, sunt puse la punct din toate punctele de vedere. Din păcate, această situație ne afectează uneori și angajații în relația cu aceste instituții. Sunt probleme care ar trebui soluționate pe termen scurt, dar nu există încă acea deschidere necesară către industria de gambling”.

Stanleybet

Ce înseamnă concurența

Pe Csaba Tanko nu-l obsedează ideea de a urmări competitorii din industrie: “Concurența pentru noi ar putea să însemne și o platformă de shopping, nu neapărat numai cele de gambling. De ce spun asta? Dacă acea platformă reușește să-ți ofere cu doar 3 click-uri produsele de care ai nevoie, la fel de simple și de eficiente trebuie să fie și serviciile noastre din gambling”.

Din nou, managerul Stanleybet mută focusul pe client: “Eu cred că toți clienții caută un brand cu care să rezoneze, care să le ofere experiența dorită. Nu cred că ei își doresc să migreze continuu de la un brand la altul. Nu cred că este o luptă de competiție comercială: să ai cele mai mici prețuri, să ai o politică de dumping… Cele mai importante elemente pentru clienți sunt siguranța, calitatea și experiența cât mai plăcută”.

Am ajuns la finalul dialogului cu Csaba, iar constructorii din apropiere continuă să lucreze de zor. “Companiile din industria de gambling au crescut ceva mai târziu la nivel de corporație decât companiile din alte domeniii”, ne spune CEO-ul, care are misiunea de a duce la nivelul următor un brand popular din România.

Chiar și afectată de pandemie, industria de gambling are o evoluție accelerată. Discuția cu Csaba Tanko ne-a întărit ideea că indiferent de schimbările din piață, pasionații de jocuri de noroc se vor putea bucura de condiții și experiențe din ce în ce mai bune.





Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *