Casino Systems, șapte ani de producție publicitară pentru cazinouri

Producția publicitară a jucat întotdeauna un rol important în creșterea afacerilor agenților economici. Și operatorii jocurilor de noroc au recunoscut avantajele promovării și s-au aliniat rapid la acest trend. Cerințele acestora au crescut de la un an la altul, în funcție de tendințele pieței, de la firme luminoase de exterior la urne pentru tombole, de la flyere la campanii de promovoare, și, în special, semne de Jackpot. Intuind expansiunea jocurilor de noroc, Marius Largu, directorul general al Casino Systems, s-a axat pe producția publicitară destinată cazinourilor. În cei șapte ani de experiență compania sa a devenit cunoscută și la nivel mondial.

Cum a început povestea dumneavoastră în această industrie?

Totul a început acum șapte ani când operatorii de cazinouri din România și străinătate au început să colaboreze încet și sigur cu compania noastră, cerându-ne o gamă din ce în ce mai variată de produse. Ne-am adaptat, am răspuns tuturor cererilor, oferindu-le servicii integrate de design, producție, transport și instalare. În tot acest timp am investit resurse și am muncit foarte mult la dezvoltarea brandului Casino Systems. Nu ne-a fost ușor, deoarece pe tot acest parcurs ne-am lovit de multe greutăți, dar astăzi suntem mulțumiți de rezultatele noastre.

Vă rog să ne vorbiți despre compania dumneavoastra, Casino Systems. Care sunt principalele produse pe care le aveți în portofoliu?

În principiu, Casino Systems este o companie de producție publicitară, specializată pe nevoile cazinourilor. Gama de produse este foarte variată, de la firme luminoase de exterior la urne pentru tombole, de la flyere la campanii de promovoare, dar pe primul loc sunt semnele de Jackpot. În toți acești ani am produs sute de semne Jackpot, produse care ne-au facut cunoscuți pe plan mondial. Printre clienții noștri se numără companii ca Bally, Atronic, Williams, Maxbet, Aura Gaming, Viva, Royal, Aristocrat, Merkur etc.

Care ar fi principalele atuuri pe care le deține compania dumneavoastra în lupta cu concurența? Vă rog să vorbiți și despre oamenii din echipa dumneavoastră.

Valoarea unei companii este dată de oamenii pe care îi are în echipă. Nu am fi putut ajunge unde suntem fără oameni precum Marian Geană – Production Manager și Adrian Iancu – Horeca Manager. De-a lungul anilor, acești oameni au coordonat echipe diferite și s-au implicat direct în dezvoltarea companiei. Din punctul meu de vedere, Casino Systems are un singur concurent: propriile produse. Materialele folosite și tehnologia aplicată fac ca produsele noastre să poată fi foarte greu concurate pe piața locală. Prețurile pe care le practicăm sunt calibrate pe nevoile clienților noștri, ceea ce reflectă dorința Casino Systems de a rămâne liderul incontestabil în zona producției publicitare de înaltă calitate.

Care considerați că sunt principalele probleme cu care se confruntă industria de gambling din țara noastră și ce soluții întrevedeți dumneavoastră pentru desfășurarea businessului în condiții bune?

Principala problemă cu care se confruntă industria de gambling din țara noastră este criza financiară, iar singura soluție la care ma gândesc este micșorarea taxelor.

Care sunt noile oportunități de dezvoltare a afacerii dumneavoastră, pe care le-ați identificat în România sau în străinătate și pe care intenționați să le fructificați în viitorul apropiat?

De câtva timp lucrăm la un nou produs, adaptabil la sistemele de jackpot deja existente în piață. Produsul se va numi Confetti Jackpot System și va fi expus, după ce va fi testat în câteva locații, la expoziția de la Londra. El se adresează nevoii operatorilor de a face cât mai vizibil momentul în care un anumit prag al jackpotului a fost atins. Prețul va fi unul accesibil oricărui operator, iar în funcție de necesități se poate adăuga și un sistem de sunet personalizat, unul de lumini sau unul cu aburi. Reprezentanții noștri din Africa au început deja promovarea produsului și sunt mulțumiți de solicitările primite. În curând îl vom instala în cea mai de succes locație din România. Un alt proiect la care lucrăm este un sistem propriu de evidență și de fidelizare a clienților, care include mai multe module și care se poate personaliza foarte ușor pe nevoile fiecărui operator. Acesta este un produs care nu ar trebui să lipsească din nicio locație, dar din cauza costurilor ridicate mulți operatori au ales să amâne instalarea lui. Noi am înțeles acest motiv și vom încerca să oferim cel mai atractiv preț din piață.

Ce anume ați schimba sau ați îmbunătăți în industria gambling-ului din România?

Îmi place să cred că România este o țară liberă. Însă, nu înțeleg de ce acestui sector de activitate economică i s-au îngrădit anumite drepturi. De asemenea, nu înțeleg de ce o bancă sau un supermarket au dreptul la o firmă luminoasă exterioară de șapte metri sau de 100 de metri și un cazinou nu. De ce să interzicem afișarea cuvantului „cazinou” pentru unele locații? De ce să interzicem dinamica doar în cazul firmelor de cazinouri, când exact pentru ele a fost dezvoltată?

Casino Systems, prezentă pe piața locală din 2003, oferă servicii integrate de design, producție, transport și instalare operatorilor de jocuri de noroc din România și de peste hotare. Având în portofoliu o serie de operatori de renume din industria jocurilor de noroc, compania a devenit unul dintre cei mari jucători în producția publicitară de înaltă calitate.

 

Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *