Casino Inside poate fi proiectul potrivit de reprezentare media a industriei de jocuri de noroc
De mai mulți ani de zile le spunem reprezentanților industriei de jocuri de noroc din România că noi, Casino Inside, putem fi proiectul potrivit de reprezentare media a industriei de jocuri de noroc în rândul opiniei publice.
De ce?
- Pentru că suntem un proiect privat independent.
- Pentru că suntem echilibrați și onești.
- Pentru că suntem loiali. Am fost mereu alături de industria de jocuri de noroc din România, ceilalți furnizori de media au fost doar niște profitori, la primul semn au spus întregii lumi că “mafia păcănelelor” bagă pumnul în gură libertății presei…sau au prezentat domeniul ca pe unul tenebros “care distruge viețile oamenilor”.
- Pentru că suntem implicați.
- Pentru că ne pasă de acest domeniu. Îl cunoaștem și îi recunoaștem potențialul.
Vizibilitatea cu orice preț este o armă cu două tăișuri. Acum în presa în care ați aruncat cu milioane și milioane de euro nu se vorbește decât de “mafia păcănelelor” și de “mafia pariurilor”. Ați dorit să vă adresați maselor prin canale generaliste, dar ați ignorat pericolul că atunci când te adresezi prin canale nespecifice, de mass-market, mesajul ajunge în casele multor oameni, care sunt de educație diferită, de vârste diferite, cu preconcepții și prejudecăți, cu diverse niveluri de cultură sau chiar deloc, unii având venituri mici și sperând la o îmbogățire peste noapte, un vis care nu poate fi îndeplinit de domeniul nostru, pentru că noi (trebuie să) oferim distracție, nu o alternativă de îmbogățire rapidă…
Industria a fost atacată, cei cărora le-ați dat sume uriașe de bani pentru promovare vă iau banii cu o mână și în rest, în timpul emisiunilor pe care le găzduiesc, îi lasă pe invitați să vă calce în picioare arâtându-vă cu degetul ca pe niște infractori.
Banii plătiți pe reclame stradale uriașe, pe tv sau pe internet au creat o imagine de opulență în mintea oamenilor. Faptul că au văzut peste tot aceste imagini au creat senzația de omniprezență, de saturație și în loc să rămânem un domeniu de nișă, așa cum ne pretindem, am clivat către toată populația țării. Și acesta este un lucru care s-a dovedit greșit. Urmăresc cu mare atenție reacțiile oamenilor din social media și am observat că prezența omnipotentă pe toate canalele de vizibilitate media, de la avioane purtând bannere pe marginea mării, prezența pe plaje, pe pârtiile de schi și până la emisiuni celebre de divertisment de toate genurile au aprins fitilul unei isterii aproape generalizate la nivelul fiecărui individ din țara asta. Toată lumea se întreabă de ce facem asta…De unde avem banii necesari? Faceți un exercițiu de separare preț de câteva momente și gândiți-vă că de mâine lucrați într-un alt domeniu și aveți un alt business sau alt job care nu mai are legătură cu jocurile de noroc și încercați să faceți o pauză de la noi și veți vedea că nu puteți, pentru că suntem peste tot.
De aceea cred că educația, pe care o tot invocăm, trebuie să înceapă cu noi, cei din domeniu și să începem să gândim altfel. Industria noastră în trecut își dorea discreție, acum lucrurile parcă au depășit orice nivel de vizibilitate și suntem victimile propriei noastre celebrități.
Un proiect media de nișă, onest, echilibrat și independent este cu mult mai valoros acum de cât vă puteți imagina. Și în plus în aproape 14 ani de existență acest proiect și-a dovedit viabilitatea și responsabilitatea și cred că merită mai multă atenție din partea voastră.
de Insider