Casino Bucharest, după 20 de ani

luni, 17 octombrie 2011

Aflat în inima Capitalei, în interiorul hotelului de cinci stele Intercontinental, Casino Bucharest este un secret bine păstrat de 20 de ani: un loc destinat cunoscătorilor ce sunt consumatori de calitate şi servicii excepţionale, într-o ambianţă plăcută, îmbogăţind astfel experienţa jocului.

Background

După căderea Cortinei de Fier, în 1989, Casinos Austria International (CAI) a observat potenţialul pieţei de turism şi investiţii din Europa de Est, aşa că a început negocierile pentru deschiderea unui cazinou la Bucureşti. CAI a ales România datorită populaţiei mari şi educate şi a potenţialului incredibil de creştere în domeniul turistic, fiind o ţară cu multe lucruri frumoase. Casino Bucureşti, un joint-venture între Hotel Intercontinental şi CAI, a fost astfel deschis în 1991 şi s-a dovedit imediat a fi un real succes. Standardele ridicate şi serviciile de calitate atrag vizitatori nu numai din ţară, ci şi din toate colţurile lumii.

Momente importante

Mijlocul anilor ’90 a adus cu ei o serie de noi provocări, iar cazinoul a fost nevoit să se adapteze rapid, pentru a face faţă competiţiei. Competiţia poate fi un catalizator puternic atunci când vine vorba de ridicarea standardelor serviciilor şi produselor, dar când ai de-a face cu operatori care încalcă legea constant, atunci operarea pe o astfel de piaţă devine mai puţin favorabilă.

În anul 2000, CAI a devenit acţionar majoritar in Casino Bucharest (99%) şi a relocat cazinoul în interiorul acestuia, pentru a fi uşor accesibil. Noua locaţie a oferit posibilitatea de a avea o cameră VIP, dar şi un bar fabulos şi o zonă de lounge. În acelaşi timp, Casino Bucureşti a promovat români talentaţi în poziţii de management, înlocuind din staff-ul străin. În următorii ani, businessul a explodat, dat fiind şi boom-ul economic prin care România trecea în acei ani.

Recesiunea economică şi-a făcut simţită prezenţa în 2009, iar numărul de vizitatori a început să scadă. În acelaşi timp, guvernul a hotărât implementarea unei noi legi a gamblingului, crescând excesiv taxele, cu până la 400%. Astfel, impactul crizei economice şi a noii legi a făcut ca anul 2010 să fie unul extrem de greu pentru toate cazinourile din România, iar singurul motiv pentru care Casino Bucharest a reuşit să supravieţuiască a fost suportul financiar oferit de CAI. De asemenea, a fost redus numărul de mese şi de personal, încercând, în acelaşi timp, să păstreze profesionalismul serviciilor. 2011 continuă să fie un an greu, mai ales după decizia incredibilă a Ministerului de Finanţe de a pune o taxă de intrare şi este, de asemenea, dificil să faci previziuni – Casino Bucharest, însă, este pregătit să facă faţă oricărui fel de provocări.

Secretele succesului

O echipă de oameni talentaţi şi dedicaţi a fost alături de Casino Bucharest de mulţi ani, iar şapte dintre ei lucrează în cadrul companiei încă de la înfiinţare, aceştia fiind şi principalii oameni responsabili de succesul cazinoului din ultimii 20 de ani. De asemenea, în cadrul Casino Bucharest există o responsabilitate imensă din partea angajaţilor în ceea ce priveşte corectitudinea, consistenţa, securitatea, etica şi serviciile, aceasta fiind datorată şi implicării CAI în procesul de formare al personaului, CAI fiind un operator cu o reputaţie impecabilă şi experienţă internaţională greu de egalat.

De ce este Casino Bucharest diferit?

Casino Bucharest este mai mic decât majoritatea cazinourile din România, concentrându-se să atragă clienţi cu un venit peste medie, care să aibă parte de servicii excelente, rezolvarea rapidă a cerinţelor şi serviciu personalizat. Vorbim de un cazinou care oferă cea mai bună experienţă de gaming, cu reguli generoase şi limite flexibile, în locul entertainmentului ieftin şi a promoţiilor care sunt, de fapt, o păcăleală. Condus de standardele CAI pentru un gaming responsabil, Casino Bucharest face toate eforturile pentru a fi în concordanţă cu cerinţele legale din acest domeniu şi pentru a asigura un mediu de joc sigur şi sistenabil.

Realizări

În afara faptului că a fost primul cazinou deschis în România, deschizând calea celorlalţi operatori, Casino Bucharest a fost, de asemenea, primul cazinou care a avut o politică proprie de training pentru staff local, care, mai târziu, au ajuns în poziţii cheie ale companiei – toate poziţiile de management sunt deţinute de români, în afara scaunului de General Manager. Casino Bucharest a mai fost primul cazinou care a recunoscut abilităţile femeilor în acest domeniu, avându-le în momentul de faţă pe Monica Batsis ca Manager de Cazinou şi pe Michelle Cummins ca General Manager. Dar cea mai mare realizare este faptul că acesta a rezistat în condiţii dificile de piaţă, fără să compromită standardele ridicate sau activităţile perfect legale.

Structură

Casino Bucharest are în momentul de faţă aproximativ 85 de angajaţi, toţi fiind, cu excepţia lui Michelle Cummins, români. Zona de gaming are în jur de 600 de metri pătraţi, cu 12 mese unde se pot juca American Roulette, Black Jack şi Poker în două cursuri valutare, Lei şi Euro. Pentru clienţii VIP, Casino Bucharest pune la dispoziţie un Salon Prive, cu restaurant privat.

De asemenea, oaspeţii se pot relaxa la bar sau în lounge, sau să guste din meniul rafinat al restaurantului. Parcarea cu valet este gratuită. O limuzină este disponibilă pentru transferuri individuale. Cazinoul mai pune la dispoziţie două mese de cash, o casă de schimb şi un ATM. Toţi clienţii Casino Bucharest beneficiază de reduceri importante la Hotel Intercontinental.

 

Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *