BMM Testlabs impune standardul pentru excelență în România și în lume

luni, 8 aprilie 2019

În această ediție de Cover Story avem plăcerea de a vă prezenta miezul echipei internaționale de la BMM Testlabs care derulează deja cu succes afacerile sale din România, iar în acest material am dorit să subliniem și mai mult felul în care BMM dorește să facă afaceri în țara noastră și modul în care impune standardul pentru excelență în România și în lume în ceea ce privește serviciile de testare, inspectie și certificare de mijloace de joc, și nu numai.

Ce servicii oferă BMM clienților săi din industria jocurilor de noroc?

Gene Chayevski, vicepreședintele executiv pentru Europa și America de Sud și Director General BMM România, la BMM Testlabs: „BMM Testlabs este o afacere globală care operează în 14 locații la nivel mondial și care furnizează serviciilor noastre în cadrul a 450 de piețe de joc reglementate. Serviciile BMM sunt proiectate pentru a asigura integritatea, securitatea și caracterul unui element ce poate fi supus auditului ale operațiunilor de gaming de pe piețele reglementate – ceea ce furnizează încrederea necesară operatorilor, participanților la piață și jucătorilor pentru a maximiza impactul pozitiv al industriei de gaming asupra economiei.”

Chayevski afirmă cu privire la valoarea oferită de BMM că „Furnizăm valoare clienților noștri prin calitate, caracterul previzibil și velocitatea muncii noastre. Serviciile noastre esențiale pentru industria de gaming includ certificarea produselor, inspecția echipamentelor de joc, evaluări de securitate IT și audituri, asigurarea calității, teste de pre-conformare și soluții proactive de apărare cibernetică. Clienții noștri includ operatori de pariuri sportive, operatori de loterii, furnizori de echipamente de gaming, furnizori de software și reglementatori de gaming de peste tot în lume.”

Vlad Dicu, Director Comercial, BMM România ne spune câteva lucruri despre istoria BMM în România, „BMM furnizează servicii clienților din România din 2016, fiind unul din primele laboratoare internaționale de gaming autorizate pe piața din România. Între 2016 și prima jumătate a anului 2018, serviciile noastre s-au concentrat asupra serviciilor de certificare și audit (securitate și financiar) pentru operatorii online din România și pentru furnizorii români de echipamente de gaming pentru certificările lor de produse internaționale.”

Dicu a continuat prin a spune că „În iunie 2018, am început operațiunile comerciale ale laboratorului nostru din București. Acum dispunem de o ofertă locală pentru operatorii locali de jocuri de noroc și pentru furnizorii activi de echipamente din România ce au legătură cu inspecțiile de aparate de joc (inițiale, periodice și reparații) și certificarea echipamentelor de joc (eliberarea Aprobărilor de Tip).”

Care sunt valorile, viziunea și misiunea companiei dumneavoastră?

Martin Storm, președintele și CEO BMM Testlabs a afirmat: „Serviciile de testare ale BMM asigură integritatea jocului, iar acest lucru protejează publicul, care la rândul său protejează producătorii și operatorii în oferirea produselor de joc publicului. Jucăm un rol vital în construirea încrederii în industrie pentru toți cei implicați.”

Storm a continuat prin a spune, „Competența fundamentală a BMM este testarea și certificarea produsului de joc. Deși conștientizăm că testarea nu dovedește absența defectelor, ci doar prezența lor, BMM este dedicată numărului de zero defecte în cadrul testării de produs. Partenerii noștri din România și din lume văd inovația, integritatea, excelența și valoarea ca o cerință obligatorie și nu ca pe o opțiune. BMM este dedicată furnizării acestor atribute clientului, în fiecare zi.”

Ce ne puteți spune despre nivelul de instruire al personalului de la BMM România? 

Directorul Tehnic, Carmen Olteanu, a comentat: „BMM Testlabs din România se dezvoltă rapid. Ceea ce ne face o soluție de servicii specială pe piața din România nu este doar echipa de experți care se mărește, ci faptul că utilizează experiența și expertiza întregii companii BMM în mod global, pentru a livra excelență.”

Olteanu cu privire la instruirea și expertiza BMM spune că „BMM ne dezvoltă capacitățile în mod continuu în ton cu tehnologiile care evoluează. BMM Testlabs este un Partener Global ISTQB, iar inginerii noștri sunt calificați în conformitate cu cele mai înalte standarde. Acest lucru este esențial pentru noi pentru a ne putea alinia capacitățile de testare pentru a satisface nevoile gamingului modern.”

Ce zonă acoperă BMM la nivel național?

Chayevski afirmă despre acoperirea BMM în România că „Din prima zi de operațiune, BMM România a furnizat o acoperire națională în România, un efort de a ne face serviciile disponibile și de încredere pentru toți clienții români, indiferent unde se află. Centrele mari de service sunt în București, Cluj, Timișoara, Iași și Brașov și avem inspectori pe teren în 12 orașe din România.”

Chayevski cu privire la istoria BMM în România: „Când am intrat pe piața aceasta, am decis să angajăm doar cei mai experimentați ingineri, conduși de Directorul nostru Tehnic, Carmen Olteanu. Majoritatea personalului nostru are o experiență vastă în domeniul său la Biroul Român de Metrologie Legală („BRML”). În plus, munca echipei noastre este supravegheată de directorii noștri tehnici de la sediul nostru european din Barcelona. Echipa noastră a fost instruită să efectueze testările și inspecțiile în conformitate cu standardele ISO pentru certificarea echipamentelor de gaming (ISO 17025) și pentru inspecția dispozitivelor de gaming (ISO 17020). Niciun alt laborator nu își desfășoară activitatea în conformitate cu așa o calitate și la asemenea standarde de proces acreditate prin ISO. Din ce în ce mai mulți clienți au ajuns să aprecieze acest element diferențiator important pe care îl furnizează BMM.”

Chayevski a adăugat „Odată cu dezvoltarea afacerii noastre în tot sensul cuvântului în ceea ce privește serviciile pe care le oferim, anticipăm angajarea mai multor specialiști pentru a ne ajuta să satisfacem această nouă cerere, mai ales în perioadele de vârf. Ca laboratorul numărul 1 emergent preferat de clienții din România, BMM continuă să se străduiască să îmbunătățească nivelul serviciilor și să accelereze și mai mult viteza serviciilor noastre de livrare la nivelul țării, nu doar în București sau alte câteva orașe mari.

Pe lângă dezvoltarea echipei noastre pentru aprobarea de tip și inspecțiile de aparate de la BMM România, formăm și o echipă de iGaming cu sediul în București, care se va concentra asupra deservirii clienților iGaming locali, precum și o gamă mai vastă de clienți iGaming din Europa.”

Cum lucrează BMM cu posibili clienți? Cât de ușor este să lucrezi cu BMM? Sunt mulți operatori care ar dori să știe mai multe detalii despre metodologiile și procedurile de lucru.

Chayevski, „Avem un proces bine-definit de interacționare cu clienții. Acest proces a fost proiectat în urmă cu peste 37 de ani pe piață pentru a oferi clienților o privire directă asupra costurilor, timpului, rolurilor și așteptărilor.”

Vorbind despre nivele de serviciu, Dicu a adăugat, „Oferim și nivele multiple de serviciu în raport cu angajamentul nostru temporal pentru livrarea serviciilor noastre de inspecție – Basic, Silver, Gold și Platinum – astfel încât clientul să poată alege timpul nostru de răspuns garantat la fiecare comandă de inspecție specifică. Acest proces este creat pentru a face lucrurile ușoare, transparente și rapide pentru clienții care interacționează cu noi.”

Care este timpul de răspuns al BMM după primirea unei solicitări din partea unui potențial client sau un client existent?

Dicu a declarat, „Viteza este extrem de importantă în abordarea noastră, dar niciodată atât de presantă ca integritatea și calitatea pe care le oferim în cadrul oricărui proiect. Pe scurt, luăm în considerare toate cerințele partenerilor noștri pentru a putea îndeplini orice parte din muncă în cel mai scurt timp posibil și la cele mai înalte standarde.”

Care ar fi avantajul lucrului cu BMM în livrarea de servicii de certificare și inspecție?

Chayevski cu privire la avantajul clienților: „Ceea ce face din BMM alegerea preferată pentru servicii de testare, certificare, inspecție, Întrebări & Răspunsuri și de consultanță la nivelul industriei globale, este un amestec de atribuții și calități. În fruntea listei se află angajamentul nostru absolut față de calitate și integritate. BMM atinge sau depășește standardele ISO, investește în inovație, suntem un Partener Global ISTQB recunoscut la nivelul industriei, iar în esența noastră vrem să devenim parteneri cu clienții noștri, în calitate de consilieri de încredere în industrie.”

Storm a adăugat, „O altă parte a valorii BMM este educația și consultanța furnizată clienților și industriei largi. BMM Testlabs cercetează și publică lucrări originale, relevante și care provoacă mintea. Cele mai recente lucrări au tratat subiecte ca jocul responsabil, Generația Z, pariurile sportive și viitorul aparatelor de joc. Lucrările viitoare vor analiza geolocația specifică gamingului online, precum și conceptul de concurență în toate sectoarele industriei de gaming. Experții BMM sunt prezenți și furnizează informații la aproape toate evenimentele majore ale industriei de la nivel global. Realizăm și găzduim experiențe educaționale atât la sediile BMM, cât și în locație pentru clienți. De asemenea, susținem și sponsorizăm stagiari care vor să exploreze domeniul ingineriei și testării.”

Storm a continuat prin a spune că „BMM impune standardul pentru excelență, integritate, rapiditate, valoare și inovație în testare, Întrebări și Răspunsuri, certificare și consultanță. Considerăm o misiune să facem industria mai bună și mai solidă oriunde și oricum putem.”

BMM furnizează și servicii de securitate cibernetică. Ce ne puteți spune despre acestea?

Chayevski cu privire la implicarea BMM în securitate cibernetică: „Acum câteva săptămâni, am sponsorizat primul Forum de Securitate Cibernetică din România. La acest eveniment, BMM și liderul emergent de piață în domeniul securității cibernetice și apărării, Cyberhat, au vorbit despre nevoia urgentă de securitate cibernetică în industria de gaming, alte industrii și instituții guvernamentale. Plină de informații acționabile, perspective interne și exemple din lumea reală, sesiunea a fost foarte bine primită și a arătat încă o dată cum BMM adaugă valoare industriei.”

Chayevski a adăugat, „Orice acționar din industrie trebuie să fie atent la vulnerabilitățile și provocările impuse de protejarea activelor sale împotriva atacurilor cibernetice, iar produsele noastre sunt proiectate pentru a diminua riscurile și prejudiciile cauzate de astfel de violări cibernetice. Pentru a afla cum să vă îmbunătățiți profilul de securitate cibernetică, să obțineți o evaluare sau să proiectați o soluție, contactați BMM pentru a afla mai multe.”

Care este mesajul pe care BMM Testlabs ar dori să îl transmită tuturor operatorilor de jocuri de noroc din țară?

Storm, „Din perspectiva BMM, dorim să mulțumim partenerilor români pentru faptul că ne-au ales pe noi ca partener de certificare, inspecție și audit. Este o onoare pentru noi și tratăm lucrurile cu cea mai mare seriozitate.”

Storm a continuat, „Unul dintre elementele esențiale care conduce afacerea BMM este faptul că noi nu ne desconsiderăm niciodată locul pe piață sau partenerii. Fiecare inginer, fiecare executant, fiecare parte a personalului nostru operațional și de asistență se străduie să câștige încrederea, respectul și afacerea clienților noștri și ale industriei, zi de zi. Cuvintele „performanțe excelente zilnic” sunt inscripționate pe posterele noastre afișate pe pereții din sediul BMM din Las Vegas. Nu sunt doar niște cuvinte, sunt modul în care resursele umane de la BMM Testlabs își tratează partenerii, potențialii clienți, industria și pe ei între ei.”

Storm conchide, „Este o perioadă foarte interesantă, entuziasmantă pentru BMM și pentru industria de jocuri de noroc din România. Rămâneți cu noi pentru mai multe.”

Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *