BMM ROMANIA, pregătită de acțiune!

BMM Romania și-a deschis în această primăvară birourile pentru a fi gata de lucru cu firmele din industria noastră de jocuri de noroc. Totul a evoluat rapid, echipa s-a format, cele 9 birouri teritoriale sunt pregătite de acțiune și asta a permis o evoluție în viteză a activității companiei și o adaptare imediată la realitățile din teren. Am stat de vorbă cu top-managementul branch-ului din România și am aflat direct de la sursă cum de totul a prins atât de rapid anvergură.

 

Gene Chayevsky, Director General BMM Europa și Director al Filialei BMM din România

 

Ați anunțat recent planurile în vederea deschiderii laboratoarelor BMM în România din iulie. Au trecut câteva luni de la lansare – ce ne puteți spune despre experiența din aceste prime luni de operare?

Suntem încântați să fim gata de lucru și împreună cu personalul extrem de calificat și echipa comercială, am început un start rapid în iulie și august. Am încheiat relații contractuale cu majoritatea operatorilor și producătorilor de echipamente de jocuri din țară și am finalizat un număr mare de inspecții și certificări de mașini în ciuda lunilor lente de vară. Continuăm să creștem rețeaua noastră națională de inspectori în vederea pregătirii pentru un volum crescut de comenzi pe timpul lunilor de toamnă și iarnă și suntem focusați pe oferirea de servicii de o calitate superioară pentru clienții noștri pe tot cuprinsul țării și în fiecare zi.Așteptăm cu nerăbdare să ne întâlnim cu mulți potențiali și existenți clienți la Entertainment Arena Expo în septembrie, care va servi ca și rampă de lansare oficială a BMM România.

 

Care va fi target-ul companiei în anii următori? Unde vedeți laboratoarele BMM din București în viitor?

Cu oferta noastră de acoperire națională completă, o vastă echipă de inspectori cu experiență, un timp de răspuns rapid și servicii de cea mai bună calitate, ne așteptăm ca afacerile BMM în România vor continua să crească. Scopul laboratorului nostru din România este de a deveni primul laborator de alegere pentru serviciile de inspecție și omologare de tip pe piață. De asemenea, ne așteptam să angajăm personal local care să sprijine o parte dintre celelalte afaceri ale noastre în România și Europa în general, cu accent pe certificarea și audit-urile iGaming.

 

Dan Ghiță, Operating Partner BMM ROMANIA

Dan Ghita

Dan Ghita – BMM Romania

Cum a apărut oportunitatea colaborării cu BMM?

Cunoșteam BMM de câțiva ani și am admirat mereu această companie. Când au început să ofere servicii clienților iGaming români, i-am prezentat lui Rombet și au devenit rapid membri. Curând după aceea am început să discutăm despe posibilitatea BMM de a intra pe piața “land-based” a jocurilor de noroc prin înființarea unui laborator de testare complet în București și am fost încântat când BMM mi-a cerut să ajut la înființarea și gestionarea acestui laborator. Lucrez foarte strâns cu conducerea europeană a BMM pentru a se asigura că BMM se poate transforma într-un laborator de testare de top în România.

 

Care sunt principalele avantaje competitive ale BMM în acest moment? De ce ar trebui operatorii și producătorii de jocuri să utilizeze serviciile dvs.?

BMM oferă operatorilor servicii de inspecție de înaltă calitate prin inspectori extrem de calificați din întreaga țară la prețuri competitive și timp foarte scurt de execuție. Întreaga operațiune tehnică este condusă de cea mai experimentată echipă tehnică din industrie, condusă de Carmen Olteanu, fost director tehnic la BRML. Credem că, din acest moment, această combinație reprezintă deja cea mai bună valoare de pe piață pentru majoritatea operatorilor români, indiferent de localizarea sălilor de jocuri. În ceea ce privește serviciile noastre pentru producătorii de mașini, BMM se așteaptă să acorde aprobări de tip pentru majoritatea, dacă nu și pentru toți producătorii de pe piață, având în vedere relațiile noastre extinse și de lungă durată cu majoritatea producătorilor din piețele din afara României și echipa noastră de omologări în aprobările de tip.

Știm că există probleme în găsirea personalului calificat pe toate segmentele, dar în special în aria specializată precum cea a industriei metrologice. Ați menționat că ați adunat o echipă foarte experimentată – cum ați reușit să faceți acest lucru într-o perioadă atât de scurtă?

Din fericire, având în vedere mulți ani de experiență în industrie și poziția mea la Rombet, am o rețea vastă de contacte în industria gaming. Am reușit să identific rapid candidați de top pentru managementul tehnic și comercial al BMM România – directorul tehnic Carmen Olteanu și directorul comercial Vlad Dicu. De asemenea, am reușit apoi să identificăm rapid inspectori de top și experți în domeniul aprobării de tip cu experiența la BRML pe care am fost destul de norocoși să îi aducem la BMM.

 

Carmen Olteanu, Director Tehnic BMM ROMANIA

 

Carmen Olteanu

Carmen Olteanu – BMM Romania

Spuneți-ne câteva cuvinte despre trecutul dvs. profesional.

Înainte de a mă alătura BMM, am petrecut 17 ani în diferite roluri tehnice și de conducere la BRML, cel mai recent fiind cel de Director Tehnic, responsabil pentru toate operațiunile de inspecție și aprobare de tip pentru industria jocurilor de noroc din întreaga rețea BRML.

Ați lucrat în cadrul Biroului de Metrologie Legală din România pentru o perioadă lungă de timp. Ce v-a motivat să începeți o nouă aventură în sectorul privat ca și Director Tehnic al noului laborator BMM din țara noastră?

Sunt foarte mândră de echipa pe care am construit-o la BRML și de calitatea serviciilor pe care le-am oferit-o clienților noștri. Cu toate acestea, mă îngrijorează din ce în ce mai mult că birocrația dintr-un laborator de stat, cum ar fi BRML, a afectat negativ capacitatea echipei noastre de inspecție de a furniza servicii în timp util și am văzut că unii dintre clienții mei încep să își transfere o parte din afacerile lor către noi, laboratoare private care au început să se deschidă în România. Tendința de pe piață a fost clară și mi-am dat seama că un mare laborator de testare internațional, cum ar fi BMM, care intră pe piața metrologică din România cu o investiție și un angajament semnificativ ar oferi o alternativă foarte convingătoare pentru participanții de pe piață atât la BRML, cât și pentru noile mici laboratoare locale. După ce i-am întâlnit pe domnii Chayevsky și Ghiță am descoperit angajamentul BMM față de România și viziunea de a construi un laborator de testare de top în București, am fost convinsă că alinierea cu BMM ar putea fi un pas foarte profitabil și interesant în cariera mea și am fost încrezătoare în capacitatea mea de a juca un rol important în îndeplinirea viziunii BMM.

Ce fel de mesaj doriți să trimiteți operatorilor de jocuri de noroc, partenerilor și clienților dvs. actuali și viitori?

Fiind o persoană foarte familiarizată cu piața de metrologie din România, precum și cu serviciile și capacitățile altor laboratoare private de pe piață, am vorbit cu mulți operatori de pe piață de la aderarea la BMM pentru a explica de ce BMM este acum opțiunea de top pentru majoritatea operatorilor și producătorilor de pe piață. Sunt încântată să am ocazia să mă întâlnesc direct cu mulți clienți existenți și potențiali la viitoarele show-uri Entertainment Arena din București pentru a oferi mai multe detalii despre serviciile BMM, pentru a le prezenta echipei tehnice și pentru a ne dezvolta în continuare relația.

 

Vlad Dicu, Director Comercial BMM ROMANIA

Vlad Dicu

Vlad Dicu – BMM Romania

Lucrați în industria jocurilor de noroc de multă vreme. De ce v-ați hotărât să începeți colaboarea cu BMM?

Am fost foarte încântat de viziunea de dezvoltare a afacerii în România de către BMM și imediat am văzut potențialul, pentru mine ca și Director Comercial, în a transforma această viziune în realitate. Dezbătând această oportunitate cu mulți clienți și prieteni am fost încurajat observând receptivitatea lor în a lucra cu un laborator privat și am văzut valoarea remarcabilă pe care BMM i-o oferea pieței.

Care este “timpul de reacție” al angajaților BMM din momentul în care primesc o cerere de la un operator de jocuri de noroc? Care este procedura de lucru prin care colaborați cu clienții dvs?

Oferim clienților noștri diverse niveluri de servicii – începând de la timp de răspuns de 24 de ore, pentru cele mai urgente comenzi. Intrăm în relație contractuală cu fiecare client cu care elaborăm toți termenii comerciali ai parteneriatului nostru, incluzând și nivelul de servicii disponibil și timpii de răspuns pentru inspecții. Odată cu activarea acestor contracte, clienții plasează comenzile iar noi răspundem la fiecare comandă în funcție de nevoile pe care clientul le are.

Câți angajați are compania pe care o reprezentați, cum sunt echipați tehnic?

Echipa din România numără 20 de oameni, distribuiți în 9 birouri în toată țara, având biroul central la București. Aproape toți inspectorii noștri sunt tehnicieni seniori cu mulți ani de experiență în segmentul de Metrologie, având relații de lungă durată cu clienții lor.

Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *