Aromele de semnătură, o strategie de marketing aleasă de cele mai renumite branduri din lume

marţi, 21 iunie 2022

Aromele de semnătură se referă la alegerea și utilizarea unui arome unice, care să se identifice cu un brand. Aceste arome de brand au rolul de a le transmite clienților o anumită stare sau emoție si sunt adesea utilizate în scop de marketing de cele mai renumite case de modă, magazine, cinematografe, cafenele, hoteluri, cazinouri, cabinete medicale etc. Power of Scent® vă prezintă conceptul din spatele acestei strategii, cum funcționează, dar și câteva surse de inspirație de la marile brand-uri, pentru alegerea corectă a notelor de parfum.

Aromele de semnătură

Aromele de calitate, atent create, se concentrează pe combinarea notelor care evocă o anumită emoție. Business-urile care aleg astfel de strategii lucrează la alegerea aromei potrivite împreună cu specialiști, pentru a se asigura că brandul este corect pus în valoare prin stările, emoțiile și amintirile create în mintea clienților. Este important ca fiecare brand să se asigure că aroma reflectă brandul și specificul acestuia, produsele și serviciile, pentru a se putea remarca de clienți într-un mod pozitiv. În caz contrar, alegerea unei arome nepotrivite poate avea și un efect negativ, care să îndepărteze clienții.

Brandurile devin mai apropiate de clienți în momentul în care stârnesc o emoție și reușesc să creeze experiențe și amintiri plăcute. Așa cum oamenii își aleg un parfum cu care să rezoneze și care să le ofere o stare de bine, la fel s-a demonstrat, prin numeroase studii, și importanța alegerii unei arome unice, prin care un brand să se identifice. Dintre toate simțurile, creierul nostru funcționează cel mai bine pe termen lung pe baza amintirilor olfactive. Emoțiile transmise prin intermediul mirosului sunt cele care au factor decizional în intenția de cumpărare, retenția clienților și revenirea acestora.

Din fericire, știința din spatele marketingului de aromă nu este doar academică. Marii retaileri au descoperit și dovedit că marketingul de aromă în magazinele de vânzare cu amănuntul „a crescut intenția de a cumpăra cu 80%”. Într-un alt experiment de marketing de acest tip, mirosul de cafea proaspăt preparată la o benzinărie a crescut vânzările de cafea cu 300%. De asemenea, s-a demonstrat că aromele ambientale reduc greșelile de scriere; îmbunătățesc percepția asupra calității produsului; cresc intenția de cumpărare, durata unei vizite și dorința clienților de a cheltui mai mult pe produse sau de a juca mai mult la casino.

Marile marele branduri își aleg cu grijă parfumul cu care să se identifice. De exemplu, mirosul semnăturii Abercrombie & Fitch este unul distinctiv și a fost foarte atrăgător pentru consumatorii tineri. Este difuzat în concentrații mari în toate magazinele lor din Europa și Statele Unite. Îmbrăcămintea Abercrombie & Fitch este ușor de recunoscut doar după mirosul care persistă chiar și după ce clientul ajunge acasă, prelungind, astfel, experiența cu brandul. Mașinile Lincoln, fabricate de Ford, miros a „Essence of Lincoln”, o combinație de ceai verde, iasomie și boabe de tonka, care emană senzații de lux într-o atmosferă relaxantă.

Toată lumea recunoaște mirosul unei mașini noi, care readuce în minte amintiri și sentimente asociate cu bucuria și mândria de a cumpăra o mașină nouă. Echipa Rolls Royce știe cu siguranță acest lucru și, de aceea, folosește o campanie de marketing olfactiv extrem de elaborată. Așadar, un Rolls Royce nu aduce doar celebrul miros de mașină nouă la începutul achizționării, ci de fiecare dată când mașinile sunt aduce în service-ul lor, mirosul specific este reîmprospătat.

În concluzie, putem spune că fiecare brand are o poveste și că un parfum personalizat este capabil să o spună cel mai bine. Power of Scent® a selectat și a adăugat în portofoliul său de produse arome din uleiuri esențiale naturale și rafinate, create printr-un proces creativ unic, concepute cu cele mai calitative materii prime.

Odată stabilită, aroma de semnatură devine un element recognoscibil și memorabil al identității și personalității mărcii. Tehnologia de ultimă oră a difuzoarelor de aromă Power of Scent® garantează o dispersie subtilă, dar în acelasi timp, perfect concentrată, pentru se păstra timp îndelungat în încăpere. Difuzoarele de aromă au un aspect elegant, se încadrează în orice tip de spațiu și sunt disponibile, în funcție de model, pe alb, negru sau maro. Indiferent de tipul de difuzor ales, acesta poate fi achiziționat sau închiriat, în funcție de preferințe.

Pentru oferte de preț personalizate, sunați la  0744 322 774.

Mai multe detalii, pe: www.powerofscent.ro.





Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *