Academia MaxBet – Centrul de excelență pentru noua generație de leaderi!

Unul dintre cei mai importanți piloni ai business-ului MaxBet îl reprezintă investiția în educația angajaților săi.

În anul 2013 managementul MaxBet a luat decizia strategică de înființare a Centrului de Training MaxBet, componentă a Departamentului Resurse Umane având ca obiectiv crearea și livrarea internă a unor programe de pregătire cât mai adaptate la cerințele industriei de gambling, clienților și nu în ultimul rând la nevoile de dezvoltare ale tuturor angajaților MaxBet, atât din zona operațională, cât și din departamentele suport ale companiei.

În decursul celor 5 ani activitatea de training a companiei MaxBet a evoluat, putându-se vorbi astăzi de Academia MaxBet, instituție sub a cărei umbrelă am dezvoltat 9 programe de training, adaptate nevoilor angajaților MaxBet, pentru ghidarea lor începând de la prima lună de activitate în companie și ulterior, pentru dezvoltarea abilităților de comunicare, vânzare profesionistă și leadership.

Punem mare accent pe dezvoltarea echilibrată și sustenabilă a angajaților noștri și îi pregătim atât din punct de vedere tehnic, cât și emoțional pentru susținerea rolurilor importante actuale și viitoare din companie.

În acest sens toți angajații companiei participă susținut la cursuri de Comunicare Non Violentă, Tehnici de Setare Obiective, Leadership Coaching.

MaxBet

Compania susține participarea planificată a tuturor angajaților săi la programele de training derulate într-o manieră interactivă și plăcută de cei 3 traineri MaxBet: Alin-George Apostol, Andrei-Alin Zaharia, Sergiu-Cristian Dulea, obiectivul fiind ca fiecare angajat al MaxBet să participe cel puțin la un curs în decursul unui an.

Pentru fixarea cunoștințelor și dezvoltarea reală a competențelor vizate în cadrul cursurilor, trainerii MaxBet mențin dialogul cu participanții periodic prin acțiuni de follow-up sau ședințe de personal coaching.

Urmărim permanent îmbunătățirea climatului organizațional, dezvoltarea unor relații solide bazate pe încredere și susținere reciprocă în echipele noastre ca și suport pentru toți cei care își doresc să evolueze profesional în cadrul celor 2 companii MaxBet.

Susținem promovarea internă a angajaților noștri, atât în zona operațională, cât și în celelalte departamente ale companiei.

Orice angajat are șanse reale de promovare în companiile MaxBet dacă are cel puțin 1 an în companie, abilitățile tehnice de bază necesare postului și dorința de a se perfecționa continuu.

99% din managementul operațional este promovat intern iar la nivel de departamente promovarea angajaților din rețeaua noastră de săli este prima opțiune. În momentul de față 50% din specialiștii departamentelor suport MaxBet, sunt promovați intern.

Pentru a asigura competențele necesare viitoarelor generații de leaderi și manageri MaxBet, dar și pentru consolidarea acestora, Academia MaxBet livrează cursurile de Train the Trainers, Inteligența Emoțională în Management, Leadership și Management, cursuri ce conțin rețeta necesară transformării potențialului fiecărui participant în performanțe reale.

Pentru anul 2019 echipa de trainerii, coordonată de Directorul de Resurse Umane al companiei pregătește al 10-lea program de training al Academiei MaxBet, menit să prezinte într-o notă profesionistă Managementul Schimbării pentru tot managementul și, ulterior, pentru toți angajații săi, ca și acțiune de pregătire a angajaților pentru marile schimbări ce urmează a fi implementate de anul viitor în multe din sistemele companiei.

Suntem conștienți că aptitudinile, cunoștințele și competențele angajaților noștri reprezintă activul nostru cel mai de preț și tocmai de aceea vom susține în mod permanent, responsabil și asumat dezvoltarea personală și profesională a fiecărui angajat MaxBet!

Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *