GT Romania is opening a Customer Care department EGT România deschide departamentul de Customer Care

vineri, 14 aprilie 2017

EGT Romania is adjusting its business model to answer to an even better degree to our clients’ needs, and starting from this month, we are opening a Customer Care Department.

The main activity of this department will focus on solving problems that may appear in our communication and working procedures with our clients.

The Customer Care department is run by professionals who helps and guides you towards solutions in any cases. Specialists in Customer Care with over 7 years’ experience in clients’ support, and background that include customer support and helpdesk know-how will be at your disposal, so do not hesitate to contact!

You can now contact directly for any situation/information/claim you may have, the department is active from 9:00. till 18:00., from Monday to Friday.

EGT Romania’s Customer Care experts will do their best to answer you as soon as possible. Depending on the demands volume when you contact them, they will respond immediately or get back to you within 24 hours. We recommend you calling – calls will be a priority!

How is it going to help?

You have the full support of the new Customer Care department, in solving any business related matter, given that it is within their competency. Therefore, you can call if you have any suggestions, complaints, recommendations or if you have a question and you did not find the answer on the website: www.egt-bg.ro.

Do not hesitate to call even if your situation is atypical. The Customer Care experts will do their best to find a solution for each case.

How can you contact EGT Romania’s Customer Care department?

–          You can call at 0757 097 101;

–          Write an e-mail at: customercare.ro@egt-bg.com

–          Write on the chat application on website: www.egt-bg.ro.

Also, it is recommended that you follow the website www.egt-bg.ro or the Facebook page www.facebook.com/EGT-Romania where the Customer Care team will be also active.EGT România îşi ajustează modelul de business pentru a răspunde şi mai bine nevoilor clienţilor săi şi de luna aceasta lansează departamentul Customer Care.

Activitatea acestui departament este canalizată către rezolvarea oricăror probleme apărute în procesele şi procedurile de lucru cu clienţii.

Departamentul de Customer Care va fi compus din profesionişti care vă vor ajuta şi îndruma în găsirea de soluţii optime pentru situațiile întâmpinate. Specialişti cu experienţă de peste 7 ani în domeniul relaţiilor cu clienţii şi experienţă ce include cunoştinţe avansate de customer support şi helpdesk vă stau la dispoziţie, aşadar nu ezitaţi să ne contactaţi.

De acum puteți contacta direct departamentul Customer Care pentru orice situație/ informație/ sugestie, disponibil în intervalul 9.00-18.00, de luni până vineri.

Specialiştii EGT România vor face tot posibilul să primiţi un răspuns cât mai repede. În funcție de cererile operate în momentul în care contactaţi departamentul, veţi primi răspuns imediat sau vor reveni în maxim 24 de ore. Recomandăm să sunaţi – apelurile vor avea prioritate!

Cu ce te poate ajuta noul departament?

Departamentul de Customer Care va oferi tot suportul pentru a rezolva cazurile, în măsura în care aceasta depinde de competența lor. Așadar, îi puteți contacta dacă aveţi sugestii, reclamaţii, recomandări, sau dacă aveţi întrebări la care nu aţi găsit răspuns pe site-ul www.egt-bg.ro.

Puteţi contacta departamentul şi dacă situaţia este atipică şi nu se regăseşte în lista de mai sus. Echipa de experţi Customer Care va căuta soluţia potrivită pentru fiecare caz în parte.

Cum poţi contacta departamentul Customer Care al EGT România?

  1. Puteţi suna la 0757 097 101;
  2. Puteţi scrie pe e-mail la customercare.ro@egt-bg.com;
  3. Puteţi scrie pe chat la www.egt-bg.ro.

De asemenea, puteţi urmări pe www.egt-bg.ro și pe pagina de Facebook www.facebook.com/EGT-Romania, unde echipa de Customer Care este activă.

 



Tags:


Author: Editor

Share This Post On

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.